موبایل سازمانی

مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های ایرانسل است که به صورت یک گروه تعریف شده و شرکت‌ها را قادر می‌سازد بدون نیاز به حضور پرسنل در محل شرکت، امکانات تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه کارکنان خود داشته باشند.

معرفی

سرویس موبایل سازمانی یا MVPN راهکاری است که بر بستر مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل فعال شده و کسب‌وکارها با استفاده از آن می‌توانند همه جا با کارکنان خود در ارتباط بوده و تمامی امکانات تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه کارکنان خود داشته باشند. به کمک این راهکار، شرکت‌ها می‌تواند با پرداخت مبلغ آبونمان ماهیانه به ازای هر سیم‌کارت، از مکالمه رایگان و نامحدود بین پرسنل خود بهره‌مند شوند.

تصاویر

یکپارچه‌سازی موبایل سازمانی با شبکه تلفن داخلی (سانترال)

به منظور یکپارچگی راهکار موبایل سازمانی، راهکار دیگری با نام PBX طراحی شده است که از طریق آن می‌توان تلفن‌های داخلی رومیزی را با موبایل سازمانی در یک شبکه قرار داد. بدین ترتیب کارمندان قادر خواهند بود بدون حفظ کردن شماره‌های طولانی موبایل، تنها با شمارهگیری یک عدد ۴ رقمی از گوشی همراه خود با خط داخلی یا برعکس تماس بگیرند.

  • مقرون به صرفه
  • راه‌اندازی سریع
  • دسترسی راحت به کارکنان
  • استفاده آسان برای کارکنان
  • امکان استفاده نامحدود برای مکالمات دورن گروهی فارغ از مبدأ تماس (از خط همراه یا داخلی)

ویژگی‌ها و مزایا

مزایا و ویژگی‌های خدمات موبایل سازمانی ایرانسل برای کسب‌وکار شما:

  • کاهش هزینه مکالمات: با استفاده از خدمات موبایل سازمانی، هزینه مکالمات بین افراد سازمان به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. به کمک این سرویس، سازمان می‌تواند با پرداخت هزینه آبونمان مقرون به صرفه برای هر سیم‌کارت، از مکالمه رایگان بین پرسنل خود بهره‌مند شود.
  • اختصاص شماره کوتاه به منظور تماس‌های درون سازمانی: آن دسته از کارکنان یک سازمان که خدمات موبایل سازمانی برای آنها فعال شده است می‌توانند با شماره گیری یک کد کوتاه 3 یا 4 رقمی (نظیر شماره داخلی) با هم ارتباط برقرار نمایند.
  • اختصاص شماره به صورت سریالی: برای استفاده از این سرویس، سازمان‌ها می‌توانند برحسب نیاز خود بازه‌ای از شماره‌های پشت سرهم را انتخاب نمایند.
  • امکان افزودن سیم‌کارت‌های فعلی کارکنان به شبکه موبایل سازمانی: از قابلیت‌های این سرویس افزودن سیم‌کارت‌های شخصی کارکنان به شبکه داخلی است، در این حالت، شماره افزوده شده نیز از کلیه امکانات و شرایط خدمات موبایل سازمانی بهره‌مند خواهند شد.

پرسش‌های متداول

  • این سرویس چگونه هزینه‌های مکالمه درون گروهی سازمان‌ها را کاهش می‌دهد؟

    این تخفیف به دوشیوه برای سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل استفاده است:

    اشتراک ماهیانه: دراین مدل سازمان‌ها براساس تعدد نفرات و حجم مصرف، هزینه اشتراک ثابت ماهیانه به ازای هر فرد پرداخت می‌کنند و براساس آن امکان مکالمه نامحدود بین افراد سازمان برای آن‌ها فراهم می‌گردد.

    تخفیف مکالمات درون گروهی: دراین روش، سازمان‌ها به جای پرداخت هزینه ثابت ماهیانه، از تخفیف بر روی مکالمات درون گروهی بهره‌مند می‌شوند.

  • آیا امکان افزودن، حذف شماره، فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی سرویس برای برخی از شماره‌ها وجود دارد؟

    بله، برای افزودن شماره لازم است لیست شماره‌های مورد نظر را همراه با درخواست رسمی شرکت به ایمیل EB@mtnirancell.ir اعلام نمایید. برای حذف شماره نیز لازم است با رویه‌ای مشابه، به حذف شماره اقدام شود.

آخرین اخبار و مقالات

news

مارس 18, 2020

نمایندگان مجلس هم بر خط شدند.

news

فوریه 29, 2020

در سال 98 بر کسب و کارهای آنلاین چه گذشت؟ (قسمت دوم)

news

فوریه 16, 2020

در سال 98 بر کسب و کارهای آنلاین چه گذشت؟