ایرانسل من سازمانی با هدف سهولت استفاده و مدیریت سیم کارت های شرکتی با در نظر گرفتن نیازهای سازمان ها و شرکت ها در اختیار آنان قرار داده شده است. این برنامه به مدیران پرونده و مدیران حساب این امکان را می دهد تا نسبت به کنترل میزان مصرف سیم کارت های خود، جزئیات صورتحساب ها، پرداخت، خرید بسته افزایشی و دریافت صورتحساب خرید اقدام نمایند.
همچنین، از طریق این برنامه مدیریت خدمات و محصولات ویژه ارائه شده به سازمان ها و شرکت ها از قبیل حساب چندکاربره سرویس APN و پرداخت پیشرفته صورتحساب به سادگی امکان پذیر خواهد بود.
مدیریت حساب سیمکارتهای سازمانی
امکان مدیریت جامع سیمکارتهای سازمانی با استفاده از نسخه تحت وب و اپلیکیشن موبایلی ایرانسل من سازمانی برای کلیه مشترکان سازمانی فراهم شده است.
تنها مدیران پروفایل و مدیران حساب شرکتها میتوانند از امکانات ایرانسل من (سازمانی) استفاده کنند. برای استفاده از این سامانه لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را معرفی کنند.
جهت معرفی مدیر پروفایل، درخواست خود را به آدرس ایمیل EBS@mtnirancell.ir (پشتیبانی مشترکان سازمانی ایرانسل) ارسال نمایید.
ایرانسل من سازمانی
- نمایش سلسله مراتب مشترکان حقوقی
- نمایش اطلاعات حساب عمومی مشترکین حقوقی (CGA)
- نمایش اطلاعات حساب تجاری
- نمایش اطلاعات هر حساب شامل:
- تعداد کل سیمکارتها، سیمکارتهای فعال، مسدود و آماده فعالسازی
- اطلاعات سپرده (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
- اطلاعات آخرین قبض صادر شده (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
- جزئیات صورتحساب 6 دوره آخر (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
- نمایش اطلاعات هر سیمکارت شامل:
- وضعیت سیمکارت
- باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت
- میزان باقیمانده از بستههای خریداری شده
- اطلاعات اعتبار سیمکارت
- نمایش کد قفل گشای شخصی (PUK)
- جزئیات 15 کارکرد آخر
-
پرداخت پیشرفته صورتحساب
- خرید بسته اینترنتی گروهی
- تعریف گروههای مختلف و تعیین اشخاص در نقش مدیر گروه برای مدیریت پرداختها
- امکان اصلاح یا حذف گروه های ایجاد شده
- امکان مشاهده شماره های اضافه شدن به هر گروه و اضافه نمودن شماره جدید
-
مدیریت APN
- مشاهده APN های فعال شده برای هر سیمکارت
- مشاهده جزئیات APN به تفکیک سیمکارت
-
حساب چند کاربره
- مشاهده لیست تمامی سرشاخههای موجود در پرونده
- اعمال تنظیمات مربوط به حساب چندکاربره به ازای هر یک از سرشاخهها
- امکان خرید بستههای اشتراکی به ازای هر سرشاخه
- امکان دریافت صورتحساب خرید بسته های اشتراکی
- مشاهده جزئیات بسته های اشتراکی خریداری شده
- تعیین سقف مصرف برای تکتک زیرشاخهها و یا تمامی زیرشاخهها
- به اشتراکگذاری حساب ریالی
- امکان اضافه کردن زیرشاخه
- دانلود جزییات زیرشاخه با فرمت CSV
- خرید بستههای اینترنتی برای سیمکارتهای موجود در پرونده
- امکان دریافت صورتحساب/ رسید خرید بسته اینترنتی
- دانلود صورتحساب/ رسید خرید بسته اینترنتی
- مشاهده تاریخچه خرید بستههای اینترنتی
- ارجاع و پیگیری درخواستها و بازبینی آنها
- دسترسی آسان به شبکههای اجتماعی واحد کسبوکار سازمانی
سوالات متداول
-
به دلیل امکان اعمال تغییرات بر روی کل سیمکارتها، تنها مدیر پرونده و مدیر حساب قادر به ورود به برنامه هستند.
-
میتوان با جستجوی کلمه My Business Irancell در برنامههای SibApp، Google Play، Bazar و Myket نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.
-
برای ورود به ایرانسل من سازمانی، نیاز به شماره مدیر پرونده / مدیر حساب و رمز ورود دارید.
-
از سه روش زیر قادر به دریافت رمز ورود خواهید بود:
- ارسال ایمیل به EBS@mtnirancell.ir جهت دریافت رمز ثابت
- ارسال رمز یکبار مصرف به شماره موبایل وارد شده (که تنها میتواند شماره مدیر گروه و یا شماره مدیر حساب باشد)
- ارسال رمز یکبار مصرف به آدرس ایمیل ثبت شده در پروفایل
-
خیر. مدیر حساب تنها قادر به مشاهده و مدیریت سیمکارتهای زیرمجموعه خود است.
-
بله. در صورت خرید بسته افزایشی و یا بسته اینترنتی اشتراکی، صورتحساب/ رسید خرید برای شخصی که بسته را خریداری کرده (مدیر پرونده و یا مدیر حساب) ایمیل میشود.
-
صورتحسابها به آدرس ایمیل شخص خریدار (مدیر پرونده/ مدیر حساب) ارسال میشود و تا 30 دقیقه بعد از آن در تاریخچه خرید بسته افزایشی نیز قابل مشاهده خواهد بود. همچنین در منوی تاریخچه، قادر به مشاهده خریدهای 15 روز گذشته خود نیز خواهید بود.
-
بله. میتوان زمان خرید بسته اینترنتی آدرس ایمیل فرد مورد نظر را وارد نمود.