مرکز تماس ابری ( به‌زودی )

خانه محصولات و راهکارها ارتباطات یکپارچه سازمانی مرکز تماس ابری

خانه

معرفی

همگام با رشد سریع تکنولوژی و خدمات ابری، امکان بهره‌برداری از نسل جدید مرکز تماس هوشمند، بر بستر شبکه‌ی خدمات ابری ایرانسل فراهم گردیده است. مرکز تماس ابری ايرانسل ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند دریافت تماس، ردیابی تماس‌های ورودی و خروجی و همچنین تجزیه و تحلیل تماس‌ها را ارائه می‌دهد. مشترکین سازمانی در هر اندازه می توانند از امکانات بی‌نظير خدمات ابری مرکز تماس بهره‌مند شوند.

خانه

ويژگی‌های مرکز تماس ابری ايرانسل


دسترسی از هر مکان

مرکز خدمات ابری، امکان دسترسی به تمامی شرکت‌ها و اصناف در سراسر ایران را برای شما فراهم می‌سازد. با استفاده از این خدمات شما از فضای مرسوم فیزیکی بی‌نیاز خواهید بود و تمامی امکانات لازم برای یک مرکز تماس حرفه‌ای را در دسترس خواهید داشت.

 

مقرون‌به‌صرفه

با استفاده از امکانات مرکز خدمات ابری، هزینه‌های نگهداری و عملیات به شدت کاهش می‌یابد و صرفه‌جویی قابل توجهی در هزينه‌های ارتباطی صنایع پولی-مالی به‌دنبال خواهد داشت. همچنین با توجه به متمرکز بودن منابع اختصاصی مرکز خدمات ابری، هزینه‌های عیب‌یابی و گسترش آن قابل کنترل خواهند بود.

 

سهولت در استفاده

با انتخاب مرکز خدمات ابری ایرانسل، از داشتن تجهیزات خاص و پیچیده بی‌نیاز خواهید بود، می‌توانید با استفاده از پرتال اختصاصی، تمامی نیازهای خود را طراحی و بهینه‌سازی کنید؛ همچنین با استفاده از پرتال و حساب کاربری مجزا که مرکز خدمات ابری در اختیار شما قرار داده است، امکان ارائه خدمات به مشتریان و کارمندان خود را خواهید داشت.

خانه

سایر امکانات مرکز تماس خدمات ابری ايرانسل

  • عدم نياز به راه‌اندازی سخت‌افزار اختصاصی مرکز تماس برای کسب‌وکارها
  • امکان استفاده از شماره‌های اختصاصی
  • دورکاری و عدم نیاز به حضور در سازمان برای استفاده از سرویس و مدیریت آن
  • استفاده از صندوق صوتی به هنگام در دسترس نبودن
  • مدیریت بهتر تماس گویا با تعریف زمان‌بندی مشخص
  • تنظیم زمانی هدایت تماس‌ها
  • امکان پاسخ‌گویی خودکار چند سطحی به تماس‌های ورودی در زمان‌های مختلف
  • راهنمایی افراد برای دسترسی به بخش‌های مختلف سازمان در زمان‌های مختلف
  • امکان تعریف منوی صوتی خودکار به تعداد دلخواه
  • ارتباط یکپارچه دارای شعب متعدد تنها با یک شماره
  • راه‌اندازی سریع و آسان، بدون نیاز به خرید تجهیزات و استخدام نیروی متخصص
  • قابلیت ذخیره ریز مکالمات به تفکیک داخلی‌ها
  • امکان انتقال تماس‌ها
  • امنيت خدمات ابری مرکز تماس و عدم وابستگی به ارتباطات اينترنتی با تکيه بر زيرساخت امن ايرانسل
  • امکان ضبط مکالمات و دسترسی بر فضای ذخيره‌سازی ابری ايرانسل
  • دسترسی به پنل گزارش‌گيری، تحليل تماس‌ها و عملکرد اپراتورهای مرکز تماس
  • امکان مانيتورينگ صف تماس به‌صورت زنده
خانه

آخرین اخبار و مقالات

news

آوریل 24, 2024

نقش کلیدی رایانش ابری در صنعت بانکداری!

news

نوامبر 11, 2023

 ۷دلیل استفاده کسب‌وکارها از مرکز تماس ابری یا Cloud PBX

news

اکتبر 12, 2022

آشنایی با ۴  ترند مهم در تکامل شبکه‌های مبتنی بر تکنولوژی ابری!