مرکز تماس اختصاصی مشتریان سازمانی به صورت 24 ساعته در 7 روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را برعهده دارد. شما میتوانید برای ثبت و پیگیری درخواستها، نظرها و شکایتهای خود به یکی از روشهای زیر با ما در ارتباط باشید. همچنین مراجعه به صفحه نحوه شکایت، میتوانید اطلاعات بیشتری درباره فرآیند ثبت این درخواست کسب کنید.
-
خدمات تلفنی
شماره تماس: شماره گیری 714 از خطوط ایرانسل یا 09377140000 از سایر خطوط
نمابر: 23196010-021
-
خدمات آنلاین
پست الکترونیک:
EBS[@]mtnirancell.ir (واحد خدمات مشتریان)
EB[@]mtnirancell.ir (واحد فروش) -
خدمات حضوری
نشانی: تهران، میدان هروی، خیابان شهید پناهی نیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه علیدوست، شماره 6، شرکت
خدمات ارتباطی ایرانسل، واحد راهکارهای سازمانی