پیامک هدفمند نوعی تبلیغات مبتنی بر مکان است که به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر، تبلیغات موبایلی را با اطلاعات مکانی ترکیب مینماید تا براساس موقعیت فیزیکی که مصرفکنندگان در آن قرار دارند، محتوای مرتبط را به آنها نشان دهد.
معرفی سرویس پیامک هدفمند ایرانسل
سرویس پیامک هدفمند ایرانسل این امکان را برای مشتریان سازمانی خود فراهم میکند تا از طریق پنل مدیریتی در زمانبندی مشخص، برای گروههای هدف خود پیامک ارسال کرده و از گزارشهای برخط پردازش شده جهت تصمیمات بازاریابی سازمان خود بهره ببرد. امنیت بالا، امکان ذخیره مکانهای پرتردد برای ارسال سریع پیامک و همچنین گزارشگیری از تعداد پیامکهای ارسال شده از دیگر ویژگیهای متمایزکننده این سرویس است.
به عنوان مثال، اگر وارد کافی شاپ میشوید، ممکن است بر روی گوشی تلفن همراه خود پیامکی تبلیغاتی در رابطه با پیشنهاد ویژه آن کافی شاپ برای آن روز بهخصوص دریافت کنید. این همان تبلیغات هدفمند است. تبلیغات هدفمند ممکن است که بدین شکل مستقیم نباشد. در تبلیغات هدفمند ممکن است محتوای تبلیغاتی به یک ناحیه جغرافیایی به خصوص ارسال شود. به عنوان مثال، اگر کسبوکاری در چند نقطه فعالیت داشته باشد، ممکن است بخواهید که پروموشن خاصی را برای مشتریانی که در نزدیکی یکی از این نقاط فعالیت هستند، ارسال نمایید.
ویژگیهای پیامک هدفمند
- امکان مارک کردن محل مورد نظر در روی نقشه برای ارسال پیامک هدفمند
- ایجاد تفکیک در ارسال پیامک بر اساس نوع سیستم عامل گوشی هوشمند
- ایجاد تفکیک در ارسال پیامک بر اساس نوع گوشی هوشمند
- امکان تفکیک ارسال پیامک بر اساس شناسایی ساکنین ، کسبه و افراد تازه وارد به محل
- امکان فراهم کردن API برای Bulk Providerها
- امکان گزارشگیری روزانه، ساعتی و براساس نوع محتوای اجرایی
- امکان ایجاد White list برای ارسال به گروهی مشخص