post image

تجربه موفق پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل

بهبود ارتباطات داخلی پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل


معرفی پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند

/wp-content/uploads/2020/12/55-e1608965786503.jpg

شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند که با نام پالایشگاه اراک نیز شناخته می‌شود، یکی از شرکت‌های فرعی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران است. این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه تک‌ واحدی ایران در سال ۱۳۷۲ در استان مرکزی کار خود را آغاز کرده است. پالایشگاه نفت اراک را می‌توان در حال حاضر بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه پتروپالایش ایران، به‌خصوص در تولید بنزین یورو ۴  و تنها تولیدکننده سوخت کشتی در کشور با رعایت استانداردهای جهانی دانست. این مجموعه محصولات بسیاری نظیر بنزین، گازوییل و LPG را در حجم بالا تولید می‌کند و تامین‌کننده مواد اولیه صنایع پتروشیمی و بسیاری از صنایع پایین‌دستی خود است.

 

چالش‌های ارتباطی پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند

/wp-content/uploads/2020/12/56-e1608965830731.jpg

تعداد بالای پرسنل پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند، که روزانه شاهد تردد ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ نفر کارمند داخل پالایشگاه است به اهمیت برقراری ارتباطی پایدار، مطمئن و مقرون‌به‌صرفه میان تمامی کارکنان افزوده است.

امکان برقراری ارتباط پایدار و با کیفیت در این مجموعه تولیدی به میزانی است که مرکز مخابرات اختصاصی خود را دارد و از مسیرهای ارتباطی متفاوتی همانند بی‌سیم و تلفن‌های ماهواره‌ای برای ارتباط درون‌سازمانی استفاده می‌‍‌کنند تا در شرایط اضطراری نیز بتوانند تماس میان افراد زیرمجموعه‌های مختلف خود را حفظ کنند.

عدم استفاده از یک راهکار ارتباطی یکپارچه در گذشته مشکلات بسیاری را برای این مجموعه به وجود آورده بود. برای نمونه می‌توان به هزینه بالای برقراری تماس که به طور معمول بر عهده کارمندان بوده، اشاره کرد. به‌علاوه، کیفیت پایین سرویس‌دهی سایر اپراتورها در منطقه نیز برقراری ارتباط مستمر و باکیفیت را با چالش‌هایی مواجه کرده بود که با توجه به ضرورت انجام به‌موقع وصحیح امور در این مجموعه، یافتن راهکاری مطمئن و کارآمد برای آن‌ها اهمیت بسیاری یافت.

 

سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)، راهکار برگزیده پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند

پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند در جستجوی خود به دنبال راهکاری برای یکپارچگی ارتباطات درون‌سازمانی، کاهش هزینه‌های جاری و افزایش رضایت کارمندان به استفاده از موبایل سازمانی ایرانسل روی آورده است.

/wp-content/uploads/2020/12/121212-e1608965947873.jpg

سرویس موبایل سازمانی ایرانسل یا MVPN، راهکاری برای برقراری ارتباط پایدار میان افراد در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف است. با استفاده از این راهکار که بر بستر مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل فعال می‌شود، کسب‌وکارها می‌توانند در هر نقطه با کارکنان خود در تماس بوده و از امکانات تلفن داخلی بر گوشی‌های همراه بهره‌مند شوند. با توجه به گستردگی پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) و تعداد بالای افرادشاغل در آن، استفاده از موبایل سازمانی ایرانسل امکان دسترسی به کارکنان را به میزان چشمگیری بالا برد.

امکان اختصاص شماره سریالی مخصوص به هر کارمند، برقراری ارتباط را میان اعضا بسیار آسان می‌کند. به‌علاوه، شرکت‌ها با پرداخت مبلغی به صورت آبونمان ماهیانه به ازای هر سیم‌کارت، بستر مکالمه‎ای رایگان و نامحدود را برای اعضای خود فراهم می‌کنند و بار هزینه‌های تماس را از دوش آن‌ها برمی‌دارند.

در ادامه به مزایای استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل در این پالایشگاه اشاره می‌کنیم.

مزایای استفاده از MVPN در پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند

/wp-content/uploads/2020/12/57-1-e1608966057588.jpg

استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل، امکان برقراری ارتباطی پایدار را با کارکنان زیرمجموعه‌های مختلف پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند فراهم کرده است. با توجه به ماهیت کاری این مجموعه و حجم بالای تولیدات، لازم است کلیه کارکنان آن در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس باشند تا روند تولیدی پالایشگاه تحت هیچ شرایطی متوقف نشود و در مواقع بحرانی و لحظات حساس نیز امکان برقراری تماس با مدیران و متخصصین مربوطه در هر موقعیت مکانی، داخل پالایشگاه و خارج از آن به سهولت و سرعت هر چه بیشتر فراهم باشد.

علاوه‌بر این، آنتن‌دهی مناسب و مطلوب ایرانسل در منطقه نسبت به سایر اپراتورهای موجود و ارائه خدمات نوین در راستای بهینه‌سازی فرآیندهای ارتباطی، این شرکت را به بهترین گزینه برای پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) تبدیل کرد.

این مجموعه هم‌چنین کارمندان سیار بسیاری دارد که در خود پالایشگاه و سایر مناطق اطراف مشغول به کار هستند؛ موبایل سازمانی ایرانسل برقراری ارتباط را با این کارمندان تسهیل کرده است.

پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند، همواره رضایت کارمندان خود را در تمامی زیرمجموعه‌ها در اولویت قرار می‌دهد؛ از این رو، استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل با فراهم کردن امکان کاهش هزینه‌های جاری کارمندان، به این مجموعه در حفظ تداوم همکاری و در نهایت افزایش رضایت کارمندان کمک می‌کند.

 

جمع‌بندی

پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند به منظور رسیدن به ارتباطات بهینه درون‌سازمانی و افزایش بهره‌وری، بالا بردن میزان رضایت کارکنان و بهینه‌سازی فرآیندهای کاری، ۵۰۰ سیم‌کارت سازمانی ایرانسل را خریداری کرده است. از این تعداد تا به حال ۳۰۰ سیم‌کارت با توجه به نیازسنجی‌های انجام‌شده، در بخش‌های مختلف این مجموعه عظیم توزیع شده است. سیم‌کارت‌های خریداری‌شده میان آن دسته از مسئولین، مدیران، روسای میانی، مامورین خرید، کارگران و به طور کلی افراد کلیدی در موقعیت‌های حساس شغلی قرار گرفته که در طول شبانه‌روز بیشترین تماس‌های کاری را با یکدیگر برقرار می‌‌کنند. با توجه به سیار بودن بسیاری از افراد نام‌برده در بخش‌های مختلف مجموعه،استفاده از این سرویس، دسترسی به آن‌ها را در هر زمان ممکن ساخته است.

در مدت زمان کوتاهی که از راه‌اندازی سرویس موبایل سازمانی در پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند میگذرد، این مجموعه نیز هم‌چون شرکت فولاد هرمزگان و شرکت فولاد مبارکه اصفهان ،توانسته میزان خطاهای انسانی ناشی از اختلال در ارتباطات و عدم دسترسی به افراد مورد نظر را به حداقل ممکن برساند. با تکیه بر تجربه موفقیت‌آمیز این پالایشگاه در استفاده از خدمات موبایل سازمانی ایرانسل، مدیران و متخصصین مربوطه استفاده از این سرویس را به کارگاه‌ها و سایر کسب‌وکارهای مشابه توصیه می‌کنند.

ایرانسل، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات و بالا بردن سطح کیفی روند انجام امور در کسب‌وکارهای مختلف است؛ به همین دلیل آماده ارائه مشاوره و راهکار به مجموعه‌های کوچک،متوسط و بزرگ است.

بنابراین، اگر دغدغه‌ای بابت برقراری ارتباطات درون‌سازمانی در کسب‌وکار خود دارید، از طریق آدرس ایمیل EB@mtnirancell.ir  با واحد کسب‌وکارهای سازمانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید.

 

3.8 5 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تجربه شرکت بیمه سرمد در استفاده از شبکه امن همراه ایرانسل (APN)

راهکار شبکه امن همراه ایرانسل چگونه چالش‌های ارتباطی بیمه سرمد را حل کرد؟

بازدید: 29540

blog image

۱۳۹۹/۰۶/۲۶

حل چالش‌های گروه تولیدی عالیس با مدیریت هوشمند ناوگان ایرانسل

معرفی پروژه تجهیز ناوگان خودرویی گروه تولیدی عالیس

بازدید: 8366

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8171