سرویس موبایل سازمانی (MVPN)

سرویس موبایل سازمانی یا MVPN خدمتی است که توسط سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل ارائه می‌شود.

معرفی سرویس

سرویس موبایل سازمانی ایرانسل  محصولی مبتنی بر سیم­کارت سازمانی است که زمینه ایجاد ارتباطات پایدار را برای اعضای کسب‌وکارها فراهم می‌کند. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی به عنوان آبونمان ماهیانه، به ازای هر سیم کارت، از مکالمه رایگان و نامحدود بین پرسنل بهره‌مند شوید و تمامی امکانات تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه کارکنان ستاد، شعب و پیمانکاران فراهم آورید.

مزایای سرویس موبایل سازمانی ایرانسل

کاهش هزینه‌ی مکالمات

مشتریان سازمانی می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی آبونمان ماهانه به ازای هر سیم‌کارت، از مکالمه‌ی رایگان و نامحدود میان پرسنل خود بهره‌مند شوند.

بهینه‌سازی ارتباطات درون شرکتی

با اختصاص یک کد کوتاه ۳ یا ۴ رقمی به هر کارمند، به خاطر سپردن شماره‌ها بسیار ساده و سریع خواهد بود و کارکنان می‌توانند با شماره‌گیری یک کد کوتاه به جای شماره داخلی، به سادگی به یکدیگر دسترسی داشته باشند.

اختصاص شماره سیم‌کارت به صورت سریالی

مشتریان سازمانی برحسب نیاز خود می‌توانند بازه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی با شماره‌های پشت سرهم را انتخاب کنند.

عدم‌نیاز به سیم‌کشی مجزا

به‌دلیل استفاده این تکنولوژی از بستر شبکه برای ارتباطات تلفنی، هزینه‏ی کابل‌کشی مجزا حذف می‌شود. همچنین در صورت جابه‌جایی موقعیت ‌مکانی کاربر، دردسر کابل‌کشی به مکان جدید وجود نخواهد داشت.

بهبود روابط برون سازمانی

با تخصیص مبلغی به‌عنوان اعتبار برای کارکنان برحسب رتبه سازمانی ایشان، دیگر نگرانی بابت تماس‌های خارج از سازمان برای کارکنان وجود نخواهد داشت.

حفظ حریم شخصی کارکنان

از آنجا که کارکنان برای تماس‌های کاری از سیم­کارت سازمانی خود استفاده می‌کنند، شماره‌ی شخصی آن‌ها در اختیار مشتریان قرار نمی‌گیرد و تنها شماره‌ی مورد نظر مشتری سازمانی بر روی تلفن مقصد نمایش داده می‌شود.

یکپارچه‌سازی تمامی ارتباطات سازمانی

با وجود قابلیت PBX می‌توان تلفن‌های داخلی (رومیزی) را با خطوط موبایل سازمانی در یک شبکه قرار داد. بدین ترتیب کارکنان مشتری سازمانی می‌توانند با تمامی خطوط داخلی و تلفن همراه، تنها با شماره‌گیری یک عدد ۴ رقمی به صورت رایگان اقدام به برقراری تماس نمایند.

فرم ثبت درخواست

برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش، اطلاعات خود را وارد نمایید.


ویرایش اطلاعات

یکپارچه‌سازی موبایل سازمانی با شبکه تلفن داخلی (سانترال)

به‌منظور یکپارچگی راهکار موبایل سازمانی، راهکار دیگری با نامFMC  طراحی شده است که از طریق آن می‌توان تلفن‌های داخلی رومیزی را با موبایل سازمانی در یک شبکه قرار داد. بدین‌ترتیب، کارمندان قادر خواهند بود بدون نیاز به حفظ کردن شماره‌های طولانی موبایل، تنها با شماره‌گیری یک عدد ۴ رقمی از گوشی همراه خود با خط داخلی یا برعکس تماس بگیرند.

برخی از مزایای به‌کارگیری راهکار یکپارچه‌سازی موبایل سازمانی با شبکه تلفن داخلی در شرکت­‌ها شامل موارد زیر است:

تصاویر و ویدیوها

پرسش‌های متداول

ایجاد شبکه‌ی‌ موبایل سازمانی برای سازمان متقاضی به تجهیزات خاص شبکه نیاز ندارد. در هر محدوده‌ی شبکه‌ی ایرانسل، می‌توانید سرویس موبایل سازمانی را در دسترس داشته باشید.

با توجه به تعداد سیم‌کارت‌ها، مبلغ آبونمان (حداقل ۱۵۰۰۰ تومان در ماه) تغییر می‌کند، همچنین امکان مکالمه رایگان تا ۱۰۰۰۰ دقیقه در ماه برای هر کاربر فراهم است.

در حال حاضر از طریق گیت‌وی‌های مخصوص و ارتباط با شبکه ایرانسل، امکان یکسان‌سازی شبکه سانترال شرکت و سرویس موبایل سازمانی میسر است.

براساس مدل سانترال، این هزینه‌ها بر طبق تعداد تماس‌های هم‌زمان و نوع ارتباط میان راهکارهای سازمانی ایرانسل و کاربران سازمانی محاسبه می‌شوند.

بله، این ویژگی امکان‌پذیر است.

خیر، شبکه ایرانسل به سانترال داخلی شرکت متقاضی دسترسی نخواهد داشت.

داستان موفقیت