جلب رضایت کارکنان یک کارخانه یا سازمان، مسالهای حائز اهمیت و از عوامل اصلی موفقیت است. خوشبختانه در دنیای دیجیتال امروز، با وجود ابزارها و تکنولوژیهای مختلف، دستیابی به این مهم کاری بسیار ساده خواهد بود.
بهعنوان نمونه با رواج دورکاری پس از دوران کرونا و بالا رفتن نیاز کارکنان به برقراری ارتباط با یکدیگر و مشتریان، گرایش سازمانها به استفاده از راهکاری بهنام موبایل سازمانی افزایش یافت و از آنجایی که فراهم کردن بستری امن برای ایجاد ارتباطات سازمانی از بسیاری هزینههای گزاف جلوگیری میکند، بسیاری از کارخانهها و صنایع بزرگ استفاده از این محصول را در اولویت خود قرار دادند.
شرکت یکتا تهویه اروند، یکی از کسبوکارهایی است که بهمنظور بحث امنیت اطلاعات به استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل( MVPN )روی آورد. ما در این مطلب بهسراغ بررسی تجربه این شرکت درخصوص بهرهمندی از این راهکار رفتهایم.
آشنایی با شرکت یکتا تهویه اروند
شرکت یکتا تهویه اروند، با سابقهای نزدیک به ۴۰ سال فعالیت مستمر، یکی از برندهای معتبر در صنعت گرمایش و تهویه مطبوع است و با تولید بیش از ۲۰ محصول متنوع در سه بخش خانگی، اداری و صنعتی، تهویه مطبوعی را برای مشتریان خود، در کنار احترام به محیطزیست، ایجاد کرده است.
در حال حاضر این کارخانه ۲۰۰ پرسنل تولیدی و ۲۰۰ پرسنل ستادی دارد و با تکیه بر این نیروهای انسانی متخصص، بهعنوان سرمایههای اصلی سازمان، حافظ تامین منافع و نیازهای مشتریان خود بوده است. از اهداف بلندمدت یکتا تهویه اروند میتوان به توسعه زیرساختهای فناوری و راهحلهای فناورانه، توسعه سرمایه انسانی برای همکاریهای بینالمللی و توسعه محصولات و خدمات پس از فروش اشاره کرد.
معرفی سرویس موبایل سازمانی ایرانسل یا MVPN
بسیاری از کسبوکارهای B2B، در راستای تحول دیجیتال و برای برقراری ارتباطی امن و نامحدود با کارکنان خود، میتوانند از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل یا MVPN استفاده کنند. این راهکار، امکانی را به کارکنان شما میدهد تا تمامی قابلیتهای یک تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه خود داشته باشند.
از مزایای موبایل سازمانی یا یکپارچهسازی تلفن داخلی با تلفن همراه، علاوهبر سهولت استفاده، میتوان به کاهش هزینه مکالمات، قابلیت انعطافپذیری و توسعه، امکان تفکیک تماسهای کاری از شخصی و امنیت بالا در مواقع دورکاری اشاره کرد.
بیشتر بخوانید:
- دلایل گرایش کسب و کارها به استفاده از سرویس موبایل سازمانی (MVPN)
- رفع چالش های ارتباطی شرکت معدنی باما با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)
این سرویس همچنین با در اختیار گذاشتن پنلی در اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی، به کاربران خود این امکان را میدهد تا سیمکارتهای سازمانی خود را بهراحتی مدیریت نمایند. این برنامه به کاربران این امکان را میدهد تا میزان مصرف سیمکارتها و جزئیات صورتحسابها را کنترل کرده و بستههای جدیدی خریداری کنند.
تجربه شرکت یکتا تهویه اروند در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل
موضوع دستیابی به امنیت اطلاعات در زمان برقراری ارتباط، یکی از دلایل اصلی شرکت تهویه الوند برای استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل بوده است. بهگفته سرپرست بخش فناوری اطلاعات (IT) این شرکت، آقای سینا احمدی، بهدلیل مسائل امنیتی در بخشهای داخلی و نیاز به تجهیز کارمندان به تلفنهای همراه بدون دوربین، در مجموع حدود ۶۰ سیمکارت سازمانی ایرانسل خریداری شد.
از مهمترین مزایای این سرویس برای یکتا تهویه اروند، گذشته از برقراری امنیت تماسها، جلب رضایت کارمندان بوده که به آنها این امکان را میدهد تا بهصورت یکپارچه و تنها با شمارهگیری یک کد سه رقمی با یکدیگر در ارتباط باشند.
در ادامه گفتوگو با آقای احمدی، ایشان خاطرنشان کردند که استفاده از موبایل سازمانی ایرانسل یکی از راهکارهایی است که هر صنعتی به آن نیاز دارد و باید از آن استفاده کند؛ بهخصوص در مواقع دورکاری و ماموریتهای کاری بسیار کمککننده است و به کارکنان این امکان را میدهد تا در یک محیط ایزوله و امن با یکدیگر ارتباط داشته باشند.
بیشتر بخوانید:
کلام آخر
در کنار تجربه مثبت و رضایت ۹۰ درصدی یکتا تهویه اروند در استفاده از سرویس MVPN، نماینده این شرکت پیشنهادات سازندهای را نیز با هدف بهبود عملکرد پنل کاربری بیان کردند که پس از بررسیهای لازم به مرحله اجرا خواهند رسید.
کسبوکارها و صنایعی مانند یکتا تهویه اروند، گذشته از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل، میتوانند از سایر راهکارهای سازمانی ایرانسل مانند سرویس VPN سازمانی، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، زیرساخت ابری و… نیز استفاده کنند. این سرویسها در زمینه انتقال امن دادهها، ذخیره دادهها در فضای ابری و مدیریت و کنترل ناوگان خودرویی صنایع بسیار سودمند هستند.
برای آشنایی با هر یک از راهکارهای نامبردهشده و دریافت مشاوره رایگان جهت انتخاب سرویس مناسب، به شما پیشنهاد میکنیم تا از طریق خطوط ایرانسلی خود، کد کوتاه دستوری ستاره سه مربع (#۳*) را شمارهگیری نمایید. درصورت تمایل برای طرح سوال یا انتقاد نیز از طریق ایمیل EB@mtnIrancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
نظرات و پیشنهادات