post image

هلدینگ دارویی اکتوورکو چرا سرویس موبایل سازمانی ایرانسل را انتخاب کرده است؟

بررسی ویژگی‌ها و مزایای سرویس موبایل سازمانی برای رفع چالش‌های هلدینگ دارویی اکتوورکو


پس از آب و غذا، انسان‌ها برای زنده ماندن و ادامه زندگی خود به ارتباط با یکدیگر نیز نیاز دارند. این جمله برای امروز و فردا نیست، بلکه حقیقتی است که در طول تاریخ اثبات شده است. از زمانی‌که انسان‌های اولیه پس از شکار، تمام خاطرات و اتفاقات را برای قبیله خود تعریف می‌کردند تا دیوارنگاره‌های روی قارها، همه اثبات این گواه است که انسان‌ها به ارتباط با یکدیگر نیازمندند.

همین نیاز، باعث شکل‌گیری اختراعات گسترده در طول تاریخ شد. تلفن‌های همراه، سیم‌کارت‌ها یا حتی فضای مجازی، همگی در پاسخ به این نیاز  به وجود آمده و گسترش یافته‌اند. اما در ادامه این مسیر، شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز برای بهبود ارتباطات درون‌سازمانی خود به فکر راه‌حل‌های جدی هستند. راهکاری که بتواند علاوه‌بر رفع چالش‌های کسب‌وکارها در این حوزه، موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های آن‌ها نیز باشد.

در این مقاله با یکی از همین راهکارهای به‌ٌصرفه آشنا می‌شویم که هلدینگ دارویی اکتووورکو از آن استفاده کرده است.

آشنایی با هلدینگ دارویی اکتوورکو

/wp-content/uploads/2023/02/123-3-e1676888412835.jpg

هلدینگ دارویی اکتوورکو در سال ۱۳۵۱  و توسط دکتر مصطفی نراقی تاسیس شد. فعالیت اصلی شرکت در ابتدا و آن دوره زمانی، واردات دارو با هدف پوشاندن خلا ناشی از کمبود اقلام دارویی در بازار ایران بود.

با آغاز جنگ تحمیلی و شرایط سخت کشور، اکتوورکو تلاش کرد تا با تامین داروهای مورد نیاز بتواند به سلامت هموطنان و نیاز کشور کمک کند. بعد از پایان جنگ و به مرور زمان، اکتوورکو تصمیم به گسترش کارخانه‌های خود گرفت و علاوه‌بر تولید محصولات برند خود، محصولات مهم‌ترین شرکت های داروسازی جهان را نیز برای عرضه در بازار ایران تولید کرد.

در حال حاضر، هلدینگ دارویی اکتوورکو از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دارویی بخش خصوصی در خاورمیانه است. این شرکت بالغ بر ۳۳۰ محصول دارویی را در ۱۵ حوزه درمانی و به‌دست بیش از ۲۰۰۰ متخصص پرتلاش ایرانی تولید می‌کند که این محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

هلدینگ دارویی اکتوورکو در طول مسیر حیات خود با مشکلات بسیاری نیز روبرو بوده است که برای رفع آن‌ها تمام تلاش خود را کرده است. یکی از این چالش‌های مهم در سالیان اخیر، بهبود ارتباطات درون‌سازمانی هلدینگ بوده است که با استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل، به‌طور کلی رفع شده است. اما سرویس موبایل سازمانی چیست؟

بیشتر بخوانید:

شماره تلفن های سفارشی چگونه باعث افزایش مشتری کسب و کارها میشوند؟

معرفی سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

/wp-content/uploads/2023/02/1234-1-e1676888444667.jpg

سرویس موبایل سازمانی (MVPN)  ایرانسل، یک راهکار در راستای بهبود ارتباطات درون‌سازمانی است و بر بستر مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی ارائه می‌شود. این سرویس به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای گوناگون با مشاغل مختلف کمک می‌کند تا با پرداخت آبونمان ماهانه، از امکاناتی مانند مکالمات نامحدود درون‌سازمانی برای کارمندان خود، استفاده کنند.

در سرویس موبایل سازمانی، یک کد کوتاه ۳ تا ۵ رقمی به هر سیم‌کارت اختصاص داده می‌شود و پرسنل سازمان‌ها می‌توانند بدون‌نیاز به حفظ کردن شماره‌های طولانی با همکاران خود و مشتریان تماس بگیرند.

از دیگر ویژگی‌های این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تفکیک تماس‌های کاری از تماس‌های شخصی کارکنان
  • امکان اعمال محدودیت در تماس با پیش‌شماره‌های خاص
  • امکان ایجاد گروه‌های مختلف از کارکنان و مدیریت تماس‌های بین گروهی
  • امکان افزودن سیم‌کارت‌های فعلی کارکنان به شبکه موبایل سازمانی

در ادامه نقش سرویس موبایل سازمانی در رفع مشکلات و چالش‌های هلدینگ دارویی اکتوورکو را از زبان خود آن‌ها، می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید:

تجربه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل

 

سرویس موبایل سازمانی، راه‌حل چالش‌های ارتباطی هلدینگ دارویی اکتوورکو

هلدینگ دارویی اکتوورکو که در راستای بهبود فروش محصولات دارویی و همچنین برقراری ارتباط بهینه میان کارشناسان فروش خود از سرویس موبایل سازمانی استفاده می‌کند، در ادامه تجربه خود را در این زمینه با ما به‌اشتراک می‌گذارد.

سرکار خانم صباحی، کارشناس واحد آی‌تی شرکت اکتوورکو در رابطه با دلیل استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل می‌گوید: «ما برای اینکه نیروهای پخش و فروش شرکت بتوانند راحت‌تر با ما در ارتباط باشند و گزارشات خود را ارسال کنند، از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل استفاده کردیم. این اتفاق باعث شد تا ارتباط میان کارشناسان فروش و سرپرست‌های آن‌ها بسیار ساده‌تر از گذشته شود.»

/wp-content/uploads/2023/02/123455-e1676888518531.jpg

ایشان در ادامه درباره استفاده از این سرویس در دوران کرونا افزود: «در زمان همه‌گیری کرونا، اکثر کارمندان شرکت دورکار شدند. از آن‌جایی که اکثر آن‌ها شماره‌های همراه یکدیگر را نداشتند، ما در تیم آی‌تی تصمیم گرفتیم تا برای ارتباط راحت‌تر و ساده‌تر میان آن‌ها، استفاده از سرویس موبایل سازمانی گسترش دهیم و از این دوران با موفقیت و بدون مشکل، عبور کنیم.»

همچنین خانم صباحی درباره ویژگی‌ها و مزایای سرویس موبایل سازمانی ادامه داد: «در این سرویس لازم نیست تا کارمندان شماره‌های یکدیگر را در موبایل شخصی خود ذخیره کنند، بلکه با شماره‌های اختصاصی ۳ یا ۴ رقمی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. از دیگر مزایای سرویس موبایل سازمانی این است که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های هلدینگ شد.»

کارشناس آی‌تی هلدینگ دارویی اکتوورکو در پایان این گفت‌وگو با اشاره به رضایت ۱۰۰ درصدی این شرکت از سرویس موبایل سازمانی، نسبت به استفاده از سایر سرویس‌های راهکارهای سازمانی ایرانسل، به‌خصوص سامانه مدیریت هوشمند ناوگان نیز ابراز علاقه کرد.

بیشتر بخوانید:

تجربه کانون ایران نوین در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

 

کلام آخر

حرکت در مسیر تحول دیجیتال و توجه به افزایش کارایی کارمندان، می‌تواند هزینه‌های بزرگ و بی‌فایده سازمان را کاهش دهد. سرویس موبایل سازمانی، فقط یکی از ده‌ها راهکاری است که می‌تواند سازمان و کسب‌وکار شما را در این مسیر همراهی کند.

راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز در همین راستا علاوه‌بر تولید این محصول، سرویس‌های دیگری مانند واکه سیستم بی‌سیم ایرانسل، سرویس VPN سازمانی، راهکار یکپارچه نظارت تصویری و غیره را برای بهبود کسب‌وکار شما، ارائه می کند.

شما می‌توانید برای آشنایی با این محصولات، از کد دستوری ستاره ۳ مربع (#۳*) استفاده کنید و تمام اطلاعات و نکات لازم درباره محصولات ما را به‌راحتی در تلفن همراه خود دریافت کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره این سرویس‌ها یا مشاوره با کارشناسان ما، می‌توانید از طریق آدرس ایمیل  EB@mtnirancell.ir  با ما در ارتباط باشید.

5 1 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 9008

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

تجربه شرکت توسعه و نوآوری شهر در استفاده از سرویس MVPN ایرانسل

چگونه سرویس MVPN ایرانسل هزینه‌های تماس شرکت توسعه و نوآوری شهر را کاهش داد؟

بازدید: 8367

blog image

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تجربه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

سرویس MVPN ایرانسل چگونه مسئله برقراری ارتباط را در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری حل کرد؟

بازدید: 6450