مرکز تماس اختصاصی مشتریان سازمانی به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را برعهده دارد. شما میتوانید برای ثبت و پیگیری درخواستها، نظرها و شکایتهای خود به یکی از روشهای زیر با ما در ارتباط باشید. همچنین مراجعه به صفحه نحوه شکایت، میتوانید اطلاعات بیشتری درباره فرآیند ثبت این درخواست کسب کنید.
خدمات تلفنی
شماره تماس: شمارهگیری ۷۱۴ از خطوط ایرانسل و یا شمارهگیری ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط
نمابر: ۰۲۱ – ۲۳۱۹۶۰۱۰
خدمات آنلاین
پستالکترونیک (واحد خدمات مشتریان):
EBS@mtnirancell.ir
پستالکترونیک (واحد فروش):
EB@mtnirancell.ir
خدمات حضوری
نشانی: تهران، میدان هروی، خیابان شهید پناهی نیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه علیدوست، شماره 6، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، واحد راهکارهای سازمانی