post image

شماره‌تلفن‌های سفارشی چگونه باعث افزایش مشتری کسب‌وکارها می‌شوند؟

معرفی مزایا و محدودیت‌های استفاده از شماره‌تلفن‌های سفارشی و رُند در کسب‌وکارهای مختلف


امروزه  استفاده از شماره‌تلفن‌های سفارشی و رُند بسیار محبوب شده‌ است و اکثر کسب‌وکارهای به‌روز برای بهبود و پیشرفت شرایط ارتباطی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. شماره‌تلفن‌های رُند به‌راحتی در یاد می‌مانند و باعث ایجاد ارتباطی راحت میان مشتریان و شرکت می‌شوند.

با وجود پیشرفت تکنولوژی و ایجاد ابزارهای ارتباطی دیجیتال، همچنان اکثر افراد معتقد هستند که صحبت کردن با یک فرد از طریق تلفن، باعث اطمینان خاطر بیشتری می‌شود. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا در این مقاله با مزایا و محدودیت‌های شماره‌های سفارشی بیشتر آشنا شده و دلایل محبوبیت آن‌ها را باهم بررسی کنیم.

شماره‌تلفن‌ سفارشی چیست؟

/wp-content/uploads/2023/01/123-1-e1673068487258.jpg

شماره‌تلفن سفارشی که به‌عنوان شماره‌تلفن رُند نیز شناخته می‌شود، یک شماره‌تلفن تجاری و سازمانی است که اغلب با ارقام ساده، جذاب و مهم‌تر از همه، به‌یادماندنی انتخاب می‌شود.

این نوع شماره‌تلفن معمولاً در بازاریابی و تبلیغات بیشتر استفاده می‌شود، چراکه مشتریان ناچار نیستند تا  شماره‌تلفن شرکت را جستجو کنند یا هنگام دیدن تبلیغ، آن را یادداشت کنند.

بیشتر بخوانید:

تجربه کانون ایران نوین در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

 

مزایای شماره‌تلفن سفارشی

موارد زیر برخی از مزایایی است که کسب‌وکار شما درصورت استفاده از شماره‌‌تلفن‌های رُند، به آن‌ها دست خواهد یافت.

۱. به‌یادماندنی هستند!

ممکن است با خود بگویید که ما اکنون اینترنت را در اختیار داریم و جستجوی اطلاعات تماس تجاری بسیار راحت است و نیازی به شماره‌تلفن‌های سفارشی نداریم. اما حقیقت این است که این شماره‌ها هنوز هم روی مخاطب تاثیرگذار هستند.

علاوه‌بر آن، به‌خاطر سپردن شماره‌تلفن‌های سفارشی و رُند بسیار آسان است و درصورت دسترسی نداشتن مشتری به اینترنت، شماره‌تلفن‌های رُند نقش خود را اثبات می‌کنند. درچنین شرایطی، مشتریان شما همیشه و در هر زمان که به شماره کسب‌وکارتان نیاز داشته باشند، آن را در ذهن خود خواهند داشت.

۲. به گسترش محدوده فعالیت شما کمک می‌کنند.

شماره‌تلفن‌های محلی حاکی از یک کسب‌وکار محلی هستند. برای مثال، اگر شماره‌تلفنی با پیشوند ۰۲۱ مشاهده کنید، می‌دانید که این شرکت مستقر در تهران است. اما اگر شماره‌ای ۵ رقمی و رُند مشاهده کنید، بلافاصله متوجه خواهید شد که این شماره برای یک کسب‌وکار بزرگ و ملی است.

بیشتر بخوانید:

کاربرد موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN) در منطقه ويژه اقتصادی صنايع معدنی و فلزی خليج فارس

۳. برند را ارتقا می‌دهند.

/wp-content/uploads/2023/01/1233-e1673068560959.jpg

برندسازی در موفقیت یا شکست یک کسب‌وکار بسیار مهم است و اینکه یک برند چگونه درک می‌شود، به عوامل زیادی ازجمله خدمات مشتری بستگی دارد.

شما می‌توانید کیفیت خدمات مشتریان خود را با یک شماره تجاری به‌یادماندنی، قابل اعتماد و ساده افزایش دهید. اکثر مشتریان و مصرف‌کنندگان، یک برند را صرفاً به‌دلیل کیفیت خدمات مشتری انتخاب می‌کنند.

علاوه‌بر این، یک شماره‌تلفن رُند می‌تواند به افزایش آگاهی از برند شما نیز کمک کند.

 

۴. مناسب برای تبلیغات و بازاریابی هستند.

یک فرد روزانه به‌طور متوسط چیزی بین ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تعداد تبلیغ دریافت می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید پیام شما از بقیه متمایز شود، باید جلب‌توجه کنید. همان‌طور که می‌دانید برندها دائماً برای جلب‌توجه مخاطبان و مشتریان خود رقابت می کنند. شماره‌تلفن سفارشی یک راه مطمئن برای رساندن تبلیغ شما به مخاطب هدف‌تان است.

۵. نرخ بازگشت سرمایه (ROI) مناسبی دارند.

برخلاف تصور بسیاری از مردم، شماره‌تلفن‌های سفارشی مقرون‌به‌صرفه هستند. اکثر ارائه‌دهندگان شماره‌تلفن‌های رُند، مدل‌های پرداختی متنوعی دارند که باتوجه به نیازهای هر شرکت و سازمانی، ‌متغییر هستند.

پرداخت مبلغ ثابتی در ماه برای یک شماره‌تلفن سفارشی، با توجه به پتانسیل درآمدزایی و سایر ویژگی‌هایی که دارد، معامله فوق‌العاده‌ای به‌نظر می‌رسد.

 

محدودیت‌های شماره‌تلفن سفارشی

شماره‌تلفن‌های سفارشی علاوه‌بر مزایا و ویژگی‌هایی که دارند، از محدودیت‌هایی نیز برخوردارند که بد نیست با آن‌ها آشنا شویم.

۱. برخی با ناشناس‌ها معامله نمی‌کنند!

استفاده از شماره‌تلفن سفارشی باعث می‌شود تا مشتریان بالقوه شما، محل کسب‌وکارتان را شناسایی نکنند. این اتفاق همان‌طور که می‌تواند به نفع شما باشد، در عین‌حال می‌تواند موجب ضرر شود، چراکه بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند با شرکتی که می‌شناسند و البته جای آن را می‌دانند، معامله کنند.

۲. بازار محلی را از دست می‌دهید.

بسیاری از مردم هنوز به ارتباط و تبلیغ کسب‌وکار محلی با آدرس‌های محلی افتخار می‌کنند. این حس میهن‌پرستی می‌تواند به نفع کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها باشد، اما کسب‌وکارهای بزرگی که از شماره‌‌تلفن‌های رُند و سفارشی استفاده می‌کنند، ممکن است بازار محلی خود را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید:

تجربه شرکت توسعه و نوآوری شهر در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل

 

درکنار استفاده از شماره‌تلفن‌های سفارشی برای ارتباط با مشتری، امروزه شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز از این شماره‌ها برای ارتباط میان کارمندان و کارکنان خود نیز استفاده می‌کنند و از مزایا و ویژگی‌های آن‌ها در کسب‌وکار خود بهره‌مند می‌شوند. در ادامه با یکی از مهم‌ترین سرویس‌های این حوزه آشنا می‌شویم.

آشنایی با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل

/wp-content/uploads/2023/01/123333-e1673068646876.jpg

سرویس موبایل سازمانی (MVPN)  ایرانسل که بر بستر مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی ارائه می‌شود، به شرکت‌ها و کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با پرداخت آبونمان ماهانه، از امکاناتی مانند شماره‌تلفن‌های سفارشی و مکالمات نامحدود درون ‌سازمانی برای پرسنل خود، استفاده کنند.

در این سرویس، یک کد کوتاه ۳ تا ۵ رقمی به هر سیم‌کارت اختصاص داده می‌شود و افراد می‌توانند بدون‌نیاز به حفظ کردن شماره‌های طولانی با همکاران خود و مشتریان تماس بگیرند. همچنین با وجود این شماره‌تلفن‌های سفارشی، تماس‌های کاری و شخصی پرسنل تفکیک می‌شوند.

علاوه‌بر بهبود ارتباطات درون سازمانی، استفاده از سرویس موبایل سازمانی موجب می‌شود تا تمام مکالمات میان کارکنان و مشتریان ثبت و مستند شود تا این اطلاعات درصورت لزوم، قابل استفاده باشند.

بیشتر بخوانید:

 

کلام آخر

همان‌طور که مطالعه کردید، راهکارهای سازمانی ایرانسل با ارائه سرویس موبایل سازمانی می‌تواند به بهبود کسب‌وکار شما و همچنین کاهش هزینه‌های ارتباطی شما کمک ‌شایانی کند و تصویر جدیدی از برند شما را در ذهن مشتریان و کارمندان‌تان ایجاد کند.

علاوه‌بر این سرویس، سایر محصولات ما مانند سرویس VPN سازمانی، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، واکه سرویس بی‌سیم ایرانسل و غیره نیز شما را در پیشرفت کسب‌وکارتان یاری می‌کنند که برای سفارش این سرویس‌های کاربردی، می‌توانید از کد دستوری ستاره ۳ مربع (#۳*) استفاده کنید. البته اگر از مشترکان ایرانسل نیسیتد، می‌توانید از طریق ایمیل EB@mtnirancell.ir سفارش خود را ثبت کنید.

 

منبع:

https://www.phone.com/are-custom-phone-numbers-worth-it/

5 1 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8231

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

تجربه شرکت توسعه و نوآوری شهر در استفاده از سرویس MVPN ایرانسل

چگونه سرویس MVPN ایرانسل هزینه‌های تماس شرکت توسعه و نوآوری شهر را کاهش داد؟

بازدید: 7632

blog image

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تجربه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

سرویس MVPN ایرانسل چگونه مسئله برقراری ارتباط را در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری حل کرد؟

بازدید: 5722