• مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
ایرانسل
  • محصولات و راهکارهای سازمانی
    • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات اینترنت سازمانی
      • سرویس VPN سازمانی
    • خدمات سازمانی موبایل
      • سیم‌کارت سازمانی
      • موبایل سازمانی
      • تماس امن
      • واکه؛ سیستم بی‌سیمPTT
      • کد کوتاه دستوری(USSD)
      • پیامک انبوه
      • پیامک هدفمند
    • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • داناپلاس (ویدئو کنفرانس ابری)
      • مرکز تماس ابری (به زودی)
    • خدمات ابری
      • زیر ساخت ابری
    • اینترنت اشیا (IoT-M2M)
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • سرویس خودروی متصل
      • نظارت تصويری ابری (vSaaS) – بزودی
    • خدمات دیجیتال
      • کیف پول د‌‌یجیتال
      • پنل تبلیغات یلوادوایز
      • یلوهاب (Open API)
      • یلونام
  • فروشگاه
    • خرید مودم
      • مودم اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE)
      • مودم همراه 3G/4G/4.5G
      • مودم و بسته ترکیبی
    • خرید سیم کارت
      • سیم کارت اعتباری
      • سیم کارت دائمی
    • خرید بسته های اینترنت سازمانی
      • بسته اینترنت همراه
      • بسته اینترنت ثابت
    • آی پی ثابت
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت ثابت ( TD-LTE)
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت همراه FD
    • سرویس پایه مدیریت هوشمند ناوگان
    • پرداخت قبض سیم کارت دائمی
  • سامانه‌های سازمانی
    • ایرانسل من سازمانی
    • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
    • مدیریت هوشمند ناوگان
    • خدمات زیرساخت ابری
    • IaaS
    • یلوادوایز
    • یلوهاب
  • پشتیبانی
    • ترابرد مشترکان سازمانی
    • مناطق تحت پوشش
    • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
    • نمایندگی
      • نمایندگان بازاریابی
      • فروشگاه‌ها و مراکز خدمات
      • فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی
      • مراکز ارتباط با ایرانسل
    • پرسش‌های متداول
  • پایگاه دانش
    • اخبار و وبلاگ
    • رویدادهای آموزشی
    • گالری
  • درباره ما
    • معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی
    • داستان موفقیت
    • کاتالوگ محصولات سازمانی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
  • مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • EN
En

    آخرین جستجوهای شما

    بیشترین جستجوهای کاربران

    ۱۱ آذر ۱۳۹۹

    دلایل استفاده از خدمات ابری در دیجیتال مارکتینگ

    /wp-content/uploads/2020/12/32-e1606812241753.jpg

    حتما بارها برای شما پیش آمده که از ایمیل‌های اسپم یا تبلیغاتی خسته شده یا مجبور بوده‌اید تا برای انجام بازی آنلاین مورد علاقه‌تان، آگهی‌های تبلیغاتی مختلف و غیر مرتبط را تماشا کنید. در بعضی موارد نیز ممکن است با یک آگهی تبلیغاتی روبه‌رو شده باشید که محتوای آن دقیقا چیزی است که به آن علاقه دارید یا به تازگی درباره آن جستجو کرده‌اید.

    این موارد مثال‌هایی از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین هستند که همه ما روزانه به روش‌های مختلف در معرض آن قرار می‌گیریم. اگرچه برخی از این تبلیغات ممکن است در نگاه اول مزاحم به‌نظر برسند، اما باید گفت استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال، یکی از کارآمدترین و پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی است؛ مشروط به اینکه پیام تبلیغاتی به شکل هدف‌مند در زمان درست به گوش مخاطب برسد و به دلیل تطابق با نیازهای مخاطب، رضایت او را جلب نماید.

    اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان فرآیندهای بازاریابی، از جمله بازاریابی آنلاین یا همان دیجیتال مارکتینگ را بهبود داد؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

    استفاده از خدمات رایانش ابری در دیجیتال مارکتینگ

    در سال‌های اخیر، استفاده از خدمات رایانش ابری در فرآیندهای مختلف شرکت‌ها رواج بسیاری داشته است و علاوه‌بر تغییر بسیاری از شیوه‌های مدیریتی، توانسته بسیاری از چالش‌ها را در زمینه ذخیره‌سازی و پردازش اطلاعات رفع کند.دیجیتال مارکتینگ نیز از مزایای خدمات ابری بی‌بهره نبوده و با استفاده از این سرویس‌ها، تا حد زیادی دگرگون شده است.

    در ادامه این مطلب قصد داریم با ذکر ۹ دلیل، به لزوم بهره‌گیری از خدمات ابری برای موفقیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ  بپردازیم.

     

    ۹ دلیل برای استفاده از خدمات ابری در دیجیتال مارکتینگ

    دسترسی آسان به اطلاعات مشتریان

    یکی از چالش‌های اساسی در ترویج محصولات و خدمات مختلف به صورت آنلاین، رو‌به‌رو نشدن با مخاطبان به‌صورت مستقیم است. به همین دلیل، بهترین روش برای هدایت این افراد به سمت قیف فروش و تبدیل مشتریان بالقوه به دائمی، شناخت صحیح آنان است. دسترسی به داده‌های مخاطبان و تحلیل آن، به شما کمک می‌کند تا علایق و انتظارات آنان را بشناسید و نحوه ترویج خدمات خود را با آن تطبیق دهید. استفاده از دیتاسنتر ابری به  شما امکان می‌دهد تا طیف وسیعی از داده‌های مشتریان را ذخیره کرده تا در هر زمان و هر مکان به آن دسترسی داشته باشید.

    امکان استفاده از ابزارهای تحلیلی کارآمد

    /wp-content/uploads/2020/12/34-e1606802730275.jpg

    خدمات رایانش ابری علاوه‌بر امکان دسترسی به داده‌های مفید مشتریان، ابزارهای قدرتمندی را در زمینه تحلیل داده‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. در حقیقت می‌توان گفت دسترسی به طیف وسیعی از داده‌ها بدون وجود ابزارهای کارآمد برای تحلیل و گزارش‌گیری از آن، بی‌فایده است. شما به عنوان یک بازاریاب آنلاین می‌توانید از مزایای ابزارهای تحلیل داده بر بستر Cloud استفاده کنید تا با بینش و درک صحیح از مخاطبان، تجربه کاربری رضایت‌بخشی را برای آنان فراهم کنید. همچنین، این ابزارها به شما امکان می‌دهد تا کانال‌های بازاریابی جدید را با ریسک کمتری تست کنید، سرنخ‌های فروش را ردیابی نمایید و مناسب‌ترین استراتژی را برای ترغیب گروه‌های مختلف از مخاطبان‌ خود به استفاده از محصولات یا خدمات برندتان انتخاب کنید. برنامه‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر بستر ابری، نمونه‌هایی پرکاربرد از این ابزار هستند.

    دسترسی به دیدگاه جامع‌تر در رابطه با تولید محتوای ترغیب‌کننده

    /wp-content/uploads/2020/12/35-e1606802800929.jpg

    اطلاعات به‌دست آمده از مراحل قبل به شما کمک می‌کند تا متناسب با نیاز و سلیقه مخاطبان، محتوا تولید کنید. بازاریابی محتوایی، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بازاریابی درونگرا است؛ به این معنی که مخاطب با دیدن محتوای جذاب و مفید شما، به‌صورت خودکار به استفاده از محصولات یا خدمات برند شما ترغیب می‌شود.  سرویس‌های ابری به شما امکان می‌دهد که محتوا را از نظر میزان جذابیت برای مخاطبان تحلیل کنید. داشتن اطلاعات دقیق درباره نحوه تعامل مخاطبان و واکنش آن‌ها در برابر محتوا، می‌تواند به شما در انتخاب رویکردهای کارآمدتر کمک کند.

     

    بهره‌مندی از مزایای بازاریابی درون‌گرا از طریق شبکه‌های اجتماعی

    /wp-content/uploads/2020/12/36-e1606802863817.jpg

    علاوه‌بر تولید محتوای جذاب، عوامل دیگری در جلب توجه مخاطبان و ترغیب آن‌ها به سوی پیشنهادات برند شما نقش دارند. استفاده از خدمات و اپلیکیشن‌های معروف مانند اینستاگرام، توییتر،  یوتیوب و فیسبوک که در بستر ابری میزبانی می‌شوند، پتانسیل بالایی در زمینه بازاریابی درونگرا یا کشاندن مخاطبان به سمت محصولات یا خدمات شما ایجاد کرده‌اند. از آن‌جا که عده زیادی از افراد، روزانه زمان زیادی را در این پلتفرم‌های دیجیتال سپری می‌کنند، فرصتی استثنایی برای رشد و پیشرفت در زمینه دیجیتال مارکتینگ به‌وجود آمده است.

     

    بهبود فرآیندها و عملیات

    استفاده از ابزاهای تحلیلی بر پایه Cloud، بازاریابان را قادر می‌سازد تا کنترل و نظارت بهتری روی محتوای تبلغاتی تولید شده و میزان اثرگذاری آن داشته باشند؛ در نتیجه می‌توانند بدون نیاز به کمک گرفتن از واحدهای دیگر سازمان و با سرعت بالاتر، استراتژی مناسب‌تری را انتخاب کنند. این موضوع علاوه‌بر اینکه دیدگاه دقیق‌تری نسبت به بازار هدف ایجاد می‌کند، سبب می‌شود برنامه‌ریزی‌ها با تمرکز  و دقت بیشتری انجام شود و شما را سریع‌تر به هدف برساند. از طرفی، منحنی یادگیری با استفاده از خدمات ابری، ساده است، به همین دلیل پرسنل تازه‌وارد می‌توانند با سرعت بیشتر و هزینه کمتری آموزش ببینند و خود را با دیگر اعضای تیم تطبیق دهند.

    افزایش امنیت داده‌ها

    /wp-content/uploads/2020/12/37-e1606802965812.jpg

    علاوه‌بر موارد فوق، استفاده از خدمات رایانش ابری، امنیت داده‌ها را تضمین می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، از دست دادن داده‌های مهم در  فرآیند دیجیتال مارکتینگ، هزینه سنگینی را به شما تحمیل می‌کند. یکپارچه کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ با خدمات ابری، شما را قادر می‌سازد تا امکان از دست دادن یا هک شدن و دست‌کاری اطلاعات را به صفر برسانید. توانایی حفظ امنیت اطلاعات درون‌سازمانی و همچنین داده‌های مرتبط با حریم خصوصی مشتریان، به شکل مستقیم بر اعتبار برند و میزان اعتماد مشتریان به شما تاثیر می‌گذارد.

    صرفه‌جویی در هزینه‌ها

    /wp-content/uploads/2020/12/38-e1606803008719.jpg

    رایانش ابری در مقایسه با روش‌های سنتی ذخیره‌سازی و پردازش داده، روشی مقرون‌به‌صرفه است. با وجود زیرساخت ابری، دیگر نیازی به صرف هزینه‌های گزاف برای خرید و تعمیر و نگهداری تجهیزات شبکه و سرور اختصاصی و همچنین استخدام نیروی متخصص وجود ندارد.

    بهبود همکاری و تعاملات

    یکی از دلایل دیگری که باعث ارتقای کیفیت دیجیتال مارکتینگ می‌شود، این است که با استفاده از خدمات ابری، تعاملات میان اعضای تیم تسهیل شده و بهبود می‌یابد. بستر ابری این امکان را فراهم می‌کند تا کل اعضای تیم در هر زمان و هر مکان به یک منبع اطلاعاتی یکپارچه دسترسی داشته باشند. این موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان و همچنین افزایش بهره‌وری می‌شود.

    فراهم کردن بستر خلاقیت

    /wp-content/uploads/2020/12/39-e1606803080985.jpg

    علاوه‌بر مزایای ملموس، استفاده از زیرساخت‌ها و خدمات رایانش ابری،‌مزایای دیگری را با خود به همراه دارد. برای مثال، استفاده از ابزارهای کارآمد در بستر ابری، ‌سبب صرفه‌جویی در زمان شده و به بازاریابان امکان می‌دهد تا بتوانند از وقت خود استفاده بهتری کنند و زمان بیشتری را به ایده‌پردازی و خلاقیت برای راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی اثربخش اختصاص دهند، چرا که خلاقیت همواره برگی برنده در بازاریابی است.

     

    جمع‌بندی

    با توجه به مزایای ذکر شده، می‌توان گفت استفاده از خدمات ابری می‌تواند فعالیت‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ را به اندازه زیادی متحول کرده و پیاده‌سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ را به بهترین تصمیم برای هر کسب‌وکار تبدیل نماید. از این رو، کسب‌و‌کارهای مختلف نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند و لازم است قبل از رقبا، از مزایای خدمات ابری در بازاریابی آنلاین بهره‌مند شوند.

    ایرانسل با ارائه سرویس سیرنگ امکانات زیرساختی و بستر ذخیره‌سازی نامحدود اطلاعات را در اختیار کسب‌و‌کارهای مختلف قرار می‌دهد. با استفاده از زیرساخت ابری ایرانسل علاوه‌بر بی‌نیاز شدن از صرف هزینه‌های گزاف برای راه‌اندازی دیتاسنتر اختصاصی، از امنیت و پایداری این خدمات بهره‌مند خواهید شد.

    برای حل چالش‌های خود در زمینه ذخیره‌سازی یا پردازش اطلاعات می‌توانید از مزایای  خدمات ابری ایرانسل (سیرنگ) بهره‌مند شوید. اگر هرگونه ابهام یا سوالی در این زمینه دارید، از طریق  آدرس EB@mtnirancell.ir  با ما در ارتباط باشید.

     

     

    منبع:

    https://cloudacademy.com/blog/

    https://www.relevance.com/

    اخبار مرتبط
    امضای دیجیتال؛ کلید امنیت، اعتماد و اعتبار در دنیای دیجیتال
    امضای دیجیتال؛ کلید امنیت، اعتماد و اعتبار در دنیای دیجیتال
    ۲۸ مرداد ۱۴۰۴ . ۱۰:۵۵
    مشاهده بیشتر
    ۱۰ روش احراز هویت برای ورود مطمئن به دنیای دیجیتال امروز!
    ۱۰ روش احراز هویت برای ورود مطمئن به دنیای دیجیتال امروز!
    ۲۶ مرداد ۱۴۰۴ . ۲:۴۱
    مشاهده بیشتر
    مدیریت هوشمند ناوگان زنجیره سرد؛ کلید حفظ کیفیت و سلامت محصولات حساس به دما
    مدیریت هوشمند ناوگان زنجیره سرد؛ کلید حفظ کیفیت و سلامت محصولات حساس به دما
    ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ . ۴:۲۹
    مشاهده بیشتر
    • محصولات و راهکارهای سازمانی
      • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات سازمانی موبایل
      • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • خدمات ابری
      • اینترنت اشیا
      • خدمات دیجیتال
    • فروشگاه
      • خرید مودم
      • خرید سیم ‌کارت
      • خرید ردیاب خودرو
    • سامانه‌های سازمانی
      • ایرانسل من سازمانی
      • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • یلوادوایز
    • پشتیبانی
      • ترابرد مشترکان سازمانی
      • مناطق تحت پوشش
      • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
      • نمایندگی
    • درباره ما
      • معرفی واحد کسب‌وکار سازمانی
      • داستان موفقیت
      • کاتالوگ محصولات سازمانی
    واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

    ۷۱۴ از خطوط ایرانسل

    ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط

    خبرنامه

    ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

    195