در دهه جدید توسعه بازاریابی اینترنتی باعث افزایش روش‌های تبلیغات اینترنتی شده است. در واقع، امروزه انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارد و شما نیز می‌توانید در استراتژی بازاریابی آنلاین خود، از ترکیبی از آنها استفاده کنید. هر یک از روش‌های بازاریابی اینترنتی برای اهداف خاصی کارآمدتر هستند.

افزایش آگاهی برند و بهبود فروش از مهمترین اهداف در بازاریابی اینترنتی است. به عنوان یک بازاریاب حوزه دیجیتال بایستی درباره تمام ابعاد تبلیغات اینترنتی آگاهی کسب کنیم. اما مهمتر از همه، ایجاد استراتژی تبلیغاتی برای اهداف کسب و کارتان است تا بتوانید از بهترین ترکیب تبلیغات اینترنتی جهت دستیابی به اهداف خود دست یابید.

طبق گزارش از پلتفرم تبلیغاتRevJet، در جهانی که مصرف کنندگان کمتر از هر زمان دیگری به تبلیغات توجه می‌کنند مهمتر از هر زمان دیگری این است که شما تبلیغات آنلاینی را ایجاد کنید که جذاب باشد. RevJet در گزارش خود اعلام کرده ۷۳٪ از مصرف کنندگان از کسب و کارهایی که پیام‌های تکراری ارسال می‌کنند بدشان می‌آید و ۴۲٪ احساس می‌کنند تبلیغاتی که در رسانه‌های دیجیتال می‌بینند به نیازهای آنها ارتباطی ندارد.