post image

بهبود ارتباطات داخلی در صنعت هتلداری با واکه، سرویس بی‌سیم ایرانسل

استفاده از سرویس بی‌سیم ایرانسل در صنعت هتلداری، چگونه کیفیت ارتباطات داخلی را بالا می‌برد؟


 از اختراع بی‌سیم، زمان زیادی می‌گذرد؛ اما با پیشرفت تکنولوژی، به ویژه در سال‌های اخیر، نسل جدیدی از بی‌سیم‌ها به بازار آمده که مدیریت امور جاری در صنایع مختلف را بسیار آسان‌تر کرده‌ است و به طور کلی نقش مهمی در بهبود کیفیت ارائه خدمات ایفا می‌کند.

گسترش استفاده از سرویس  PoC (Push-to-talk-over-Cellular) در میان کسب‌وکارها، امکان مدیریت بهینه هزینه‌ها و همچنین بهبود روش‌های مدیریتی را فراهم کرده است. مثلاً در مجموعه‌هایی که تعداد پرسنل بالایی دارد، سرپرستان و مدیران، با استفاده از امکانات این سرویس، می‌توانند امور را در زمان کوتاه‌تری مدیریت کنند و همواره از تمامی اتفاقاتی که در بخش‌های مختلف روی می‌دهد آگاه باشند. هم‌چنین می‌توانند یک پیام مشخص را در سریع‌ترین زمان ممکن و  یک‌باره، به  تعداد زیادی از کارمندان ابلاغ کنند و از رسیدگی سریع به دستورات ارائه شده اطمینان خاطر داشته باشند.

ما در راهکارهای سازمانی ایرانسل، PoC را با عنوان واکه، سرویس بی‌سیم ایرانسل ارائه کرده‌ایم. با استفاده از این راهکار، تماس‌ها بدون تأخیر و بر بستر شبکه امن ایرانسل برقرار و پیام‌ها به سرعت مبادله می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از واکه، علاوه بر پیام‌های صوتی پیام‌های چندرسانه‌ای را هم ارسال کنید. یکی از موارد استفاده از سرویس بی‌سیم ایرانسل در صنعت هتلداری است که می‌تواند انجام امور و سطح کیفیت ارائه خدمات را به صورت چشم‌گیری بهبود بخشد.

در ادامه  به موارد استفاده از این سرویس، در صنعت هتلداری نگاهی می‌اندازیم:

سرویس واکه و صنعت هتلداری

تأمین امنیت هتل‌ها با استفاده از سرویس واکه

/wp-content/uploads/2020/10/2-2-e1603211588465.jpg

تأمین امنیت مهمانان از مهم‌ترین نکات در صنعت هتلداری است. به همین علت، در هر هتل، وظیفه تعدادی از پرسنل حفاظت از مهمانان است. توانایی برقراری ارتباطی سریع و پایدار میان پرسنل، برای رسیدگی هر‌چه بهتر به امور، بسیار مهم است. در صورتی که پرسنل امنیتی هتل‌ها، از سرویس‌ واکه استفاده کنند، می‌توانند در زمان‌های مختلف با هم تماس بگیرند و همگی در جریان مسائل امنیتی قرار بگیرند.

می‌توان گفت در زمان بروز حادثه ، استفاده از این سرویس به خوبی قابلیت خود را نشان می‌دهد. از آن‌جا که سرعت عمل در زمان بروز حوادث اهمیت ویژه‌ای دارد،  پرسنل حفاظتی باید بتوانند به آسان‌ترین و سریع‌ترین راه ممکن با یکدیگر در تماس باشند و در صورت نیاز، درخواست نیروی کمکی بیشتری کنند و با سایر نیروهای امدادی مثل پلیس تماس بگیرند.

همه مکالمات برقرار شده با سرویس‌‍‌های PoC بالاترین حد امنیت موجود را دارند. این ویژگی برای پرسنل امنیت هتل‌ها، متمایزترین و برترین نکته است. با استفاده از این سرویس، امنیت برای مکالمات  تمامی بخش‌ها فراهم می‌شود.

سرویس واکه ایرانسل، همراهی کارآمد در برگزاری رویدادها

/wp-content/uploads/2020/10/3-5-e1603211638131.jpg

معمولاً همایش‌ها و رویدادهای مختلفی در هتل‌ها برگزار می‌شود که پرسنل بخش‌های مختلف بر آماده‌سازی  و اجرای آن‌ها نظارت دارند. در نتیجه لازم است این پرسنل بتوانند با نیازهای متفاوت و درخواست‌های مختلف برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان همگام شوند در این راه، برقراری ارتباط سریع و آسان اهمیت ویژه‌ای دارد. مثلاً با استفاده از سرویس بی‌سیم ایرانسل، پرسنل بخش مهمان‌داری می‌توانند فقط با فشردن یک دکمه به پرسنل بخش تدارکات اطلاع دهند که موجودی یک کالا رو به اتمام است تا آن‌ها به سرعت برای خرید اقدام کنند. همه برگزارکنندگان حاضر در همایش‌ها، با استفاده از این سرویس، در لحظه، از همه اتفاقات کوچک و بزرگ آگاه شوند و در صورت لزوم، اقدامات لازم را در کمترین زمان انجام دهند.

واکه، بستر سریع و آسان برای برقراری ارتباط در بخش تعمیرات هتل

/wp-content/uploads/2020/10/4-5-e1603211682699.jpg

مثل پرسنل حفاظتی، حضور به موقع پرسنل تعمیرات هم در موقعیت‌های مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. موقعیتی را تصور کنید که در آن سیستم گرمایش و سرمایش اتاقی در هتل دچار مشکل شده است. کادر هتل با استفاده از سرویس واکه ایرانسل قادر خواهند بود پرسنل تعمیرات را در اسرع وقت در محل حاضر و به مشکل رسیدگی کنند. از آن‌جا که سرویس بی‌سیم امکان ارسال عکس و ویدیو را نیز فراهم می‌کند، کادر هتل می‌توانند مشکل به‌وجود آمده را با جزئیات بیشتر و کامل‌تر برای پرسنل بخش تعمیرات ارسال کنند تا آن‌ها نیز بتوانند با همراه داشتن وسایل مورد نیاز در محل حاضر شوند.

 

ساز و کار بهتر سیستم خانه‌داری هتل‌ها با استفاده از سرویس بی‌سیم ایرانسل

معمولاً همه درخواست‌های مهمانان، به واحد پذیرش هتل می‌رسد و از آن‌جا به بخش‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود. مثلاً یکی از مهمانان برای درخواست وسیله‌ای اضافه، با پذیرش تماس می‌گیرد. اگر کادر پذیرش هتل به سرویس بی‌سیم مجهز باشند، می‌توانند به صورت آنی این درخواست را به بخش خانه‌داری اطلاع دهند و در اسرع وقت به خواسته مهمانان رسیدگی کنند.

افزایش کارایی عملیاتی و رضایت مشتری با استفاده از سرویس POC

/wp-content/uploads/2020/10/888.png

در هتل‌هایی که از سرویس‌های بی‌سیم ایرانسل استفاده می‌شود، به دلیل افزایش سرعت و تسهیل برقراری ارتباطات داخلی، درخواست‌ها یا مشکلات، به سرعت به مسئولین مربوطه ارجاع  و در کمترین زمان به آن‌ها رسیدگی می‌شود. به عبارتی دیگر، بهبود سیستم ارتباطی، می‌تواند به افزایش راندمان همه فرآیندهای خدماتی هتل کمک کند. این موضوع در نهایت به بالا رفتن میزان رضایت مشتریان منجر می‌شود که به‌طور حتم، سرویس‌دهی سریع و با کیفیت هتل، به عامل مهمی برای مراجعات بعدی آن‌ها به هتل تبدیل خواهد شد.

 

 

جمع‌بندی

استفاده از بی‌سیم‌های نسل جدید ایرانسل، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش اهمیت پاسخ‌گویی به درخواست‌ها، ‌  روز به روز در حال افزایش است. در این مقاله  تلاش کردیم تا به بخشی از موارد استفاده از این سرویس در صنعت هتلداری بپردازیم.

هتلداری یکی از صنایعی است که استفاده از  واکه، سرویس بی‌سیم ایرانسل به مدیریت هر چه بهتر آن کمک می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، زمانی که سرپرستان بخش‌های مختلف و مدیران بتوانند در امنیت کامل و تنها با فشردن یک دکمه، با دیگر همکاران ارتباط برقرار کنند و از بابت قطع شدن تماس یا در دسترس نبودن پرسنل، نگرانی نداشته باشند، می‌توانند تمرکز خود را بر مدیریت دیگر امور افزایش دهند.

علاوه‌بر موارد ذکر شده، دیگر بخش‌های هتل‌ نیز می‌توانند از مزایای سرویس واکه بهره ببرند؛ ارائه خدمات در بخش‌هایی چون رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ و … می‌تواند با کیفیت و سهولت بیشتری صورت بپذیرد.

راهکارهای سازمانی ایرانسل، با ارائه واکه، سرویس بی‌سیم ایرانسل، سهولت و سرعت را در انجام امور جاری، برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف به ارمغان می‌آورد.

اگر کسب‌و‌کار یا فعالیت‌های شما به صنعت هتلداری یا مهمان‌پذیری مرتبط است، می‌توانید برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر از کاربرد سرویس واکه در این صنعت، به وب ‌سایت ما مراجعه کنید  و برای دریافت مشاوره به آدرسEB@mtnirancell.ir   ایمیل بزنید.

 

منبع:

https://smallbusiness.chron.com

 

 

 

4.2 25 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۳۹۹/۰۴/۰۴

با واکه سیستم بی‌سیم ایرانسل، ارتباطی امن و پرسرعت را تجربه کنید!

واکه سیستم بی‌سیم ایرانسل، چگونه به بالا رفتن سرعت و کیفیت ارتباطات کمک می‌کند؟

بازدید: 7015

blog image

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

بهبود ارتباطات داخلی در صنعت هتلداری با واکه، سرویس بی‌سیم ایرانسل

استفاده از سرویس بی‌سیم ایرانسل در صنعت هتلداری، چگونه کیفیت ارتباطات داخلی را بالا می‌برد؟

بازدید: 6127

blog image

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

نقش واکه (سیستم بی‌سیم ایرانسل) در ارتقای کیفیت ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم

سازمان منطقه آزاد قشم چگونه توانست به کمک واکه (سیستم بی‌سیم ایرانسل)، کیفیت ارتباطات خود را در ستاد نوروزی به حداکثر برساند؟

بازدید: 5943