از اختراع بی‌سیم، زمان زیادی می‌گذرد؛ اما با پیشرفت تکنولوژی، به ویژه در سال‌های اخیر، نسل جدیدی از بی‌سیم‌ها به بازار آمده که مدیریت امور جاری در صنایع مختلف را بسیار آسان‌تر کرده‌ است و به طور کلی نقش مهمی در بهبود کیفیت ارائه خدمات ایفا می‌کند.

گسترش استفاده از سرویس  PoC (Push-to-talk-over-Cellular) در میان کسب‌وکارها، امکان مدیریت بهینه هزینه‌ها و همچنین بهبود روش‌های مدیریتی را فراهم کرده است. مثلاً در مجموعه‌هایی که تعداد پرسنل بالایی دارد، سرپرستان و مدیران، با استفاده از امکانات این سرویس، می‌توانند امور را در زمان کوتاه‌تری مدیریت کنند و همواره از تمامی اتفاقاتی که در بخش‌های مختلف روی می‌دهد آگاه باشند. هم‌چنین می‌توانند یک پیام مشخص را در سریع‌ترین زمان ممکن و  یک‌باره، به  تعداد زیادی از کارمندان ابلاغ کنند و از رسیدگی سریع به دستورات ارائه شده اطمینان خاطر داشته باشند.

ما در راهکارهای سازمانی ایرانسل، PoC را با عنوان واکه، سرویس بی‌سیم ایرانسل ارائه کرده‌ایم. با استفاده از این راهکار، تماس‌ها بدون تأخیر و بر بستر شبکه امن ایرانسل برقرار و پیام‌ها به سرعت مبادله می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از واکه، علاوه بر پیام‌های صوتی پیام‌های چندرسانه‌ای را هم ارسال کنید. یکی از موارد استفاده از سرویس بی‌سیم ایرانسل در صنعت هتلداری است که می‌تواند انجام امور و سطح کیفیت ارائه خدمات را به صورت چشم‌گیری بهبود بخشد.

در ادامه  به موارد استفاده از این سرویس، در صنعت هتلداری نگاهی می‌اندازیم:

سرویس واکه و صنعت هتلداری