• مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
ایرانسل
  • محصولات و راهکارهای سازمانی
    • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات اینترنت سازمانی
      • سرویس VPN سازمانی
    • خدمات سازمانی موبایل
      • سیم‌کارت سازمانی
      • موبایل سازمانی
      • تماس امن
      • واکه؛ سیستم بی‌سیمPTT
      • کد کوتاه دستوری(USSD)
      • پیامک انبوه
      • پیامک هدفمند
    • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • داناپلاس (ویدئو کنفرانس ابری)
      • مرکز تماس ابری (به زودی)
    • خدمات ابری
      • زیر ساخت ابری
    • اینترنت اشیا (IoT-M2M)
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • سرویس خودروی متصل
      • نظارت تصويری ابری (vSaaS) – بزودی
    • خدمات دیجیتال
      • کیف پول د‌‌یجیتال
      • پنل تبلیغات یلوادوایز
      • یلوهاب (Open API)
      • یلونام
  • فروشگاه
    • خرید مودم
      • مودم اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE)
      • مودم همراه 3G/4G/4.5G
      • مودم و بسته ترکیبی
    • خرید سیم کارت
      • سیم کارت اعتباری
      • سیم کارت دائمی
    • خرید بسته های اینترنت سازمانی
      • بسته اینترنت همراه
      • بسته اینترنت ثابت
    • آی پی ثابت
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت ثابت ( TD-LTE)
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت همراه FD
    • سرویس پایه مدیریت هوشمند ناوگان
    • پرداخت قبض سیم کارت دائمی
  • سامانه‌های سازمانی
    • ایرانسل من سازمانی
    • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
    • مدیریت هوشمند ناوگان
    • خدمات زیرساخت ابری
    • IaaS
    • یلوادوایز
    • یلوهاب
  • پشتیبانی
    • ترابرد مشترکان سازمانی
    • مناطق تحت پوشش
    • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
    • نمایندگی
      • نمایندگان بازاریابی
      • فروشگاه‌ها و مراکز خدمات
      • فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی
      • مراکز ارتباط با ایرانسل
    • پرسش‌های متداول
  • پایگاه دانش
    • اخبار و وبلاگ
    • رویدادهای آموزشی
    • گالری
  • درباره ما
    • معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی
    • داستان موفقیت
    • کاتالوگ محصولات سازمانی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
  • مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • EN
En

    آخرین جستجوهای شما

    بیشترین جستجوهای کاربران

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰

    با کاربرد تکنولوژی PoC در مدیریت نواحی تجاری شهر لندن آشنا شوید.

    در مقالات قبلی شما را با قابلیت های مفید تکنولوژی PoC آشنا کردیم. همچنین به کاربرد این تکنولوژی در کسب‌وکارهای مختلف مانند هتلAtlantis The Palm  دبی و شرکت Power Generation ترکیه اشاره کردیم. در این مقاله قصد داریم شما را با تجربه یکی از نواحی بهبود کسب‌وکار در بریتانیا آشنا کنیم.

    اگر بخواهیم تعریف دقیقی از BID (Business Improvement District) ارائه کنیم باید بگوییم که BID یا ناحیه بهبود کسب‌وکار، یک مکانیزم با مشارکت خصوصی-عمومی است که هدف آن بهسازی و مدیریت یک محدوده تجاری تعریف‌شده است. به‌طور کلی این مجموعه‌ها در زمینه‌هایی مثل: حفاظت، امنیت شهری، بازاریابی مصرف‌کننده ، مدیریت حمل‌ونقل و پارکینگ و… به فعالیت می‌پردازند.

    /wp-content/uploads/2021/12/11-1-e1639807484324.jpg

    خدمات حفاظتی این نواحی، فعالیت‌هایی چون: جمع‌آوری زباله، شستن پیاده‌روها و کاشت گل و گیاه در فضاهای عمومی را در بر می‌گیرد.

    خدمات امنیتی شامل به‌کارگیری ماموران گشت‌زنی برای ایجاد امنیت در نواحی است و این ماموران باید از طریق سامانه‌های امنیتی و الکترونیکی، ارتباطی مستمر با نیروهای پلیس داشته باشند.

    در حوزه بازاریابی مصرف‌کننده، به سازماندهی جشنواره‌ها و تبلیغات گروهی در سطح نواحی می‌پردازد.

    در بخش مدیریت حمل‌ونقل و پارکینگ هم فعالیت‌هایی مثل فراهم کردن ایستگاه‌های مناسب برای وسایل نقلیه عمومی و ارتقا فضای پارکینگ‌ها را انجام می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت که BID ها باید از ابزارهای ارتباطی مناسبی برای ایجاد هماهنگی میان تیم‌های مختلف استفاده کنند.

    استفاده از   PoCدر یکی از نواحی بهبود کسب‌وکار در بریتانیا

    یک ناحیه بهبود کسب‌وکار در لندن قصد گسترش سیستم ارتباطی بی‌سیم قدیمی خود را داشت. اما از آنجایی‌که مدیریت زیرساخت‌های بی‌سیم برای این مجموعه به طور فزآینده‌ای دشوار بود، یکی از شرکت‌های مشاور در زمینه تکنولوژی، به آن‌ها پیشنهاد استفاده از راهکار (PoC) Push to Talk Over Cellular را داد.

    از آنجایی که این ناحیه از پوشش شبکه 3G/4G مناسبی برخوردار بود، استفاده از تکنولوژی PoC یک گزینه عالی برای آن‌ها محسوب می‌شد. این تکنولوژی بی‌سیم از قابلیت‌هایی مثل: برقراری تماس‌های گروهی، فردی و اضطراری و ارسال پیام‌های متنی برخوردار بود و چون از  شبکه‌های 3G/4G اپراتورهای موبایل استفاده می‌کرد، نیازی به ایجاد و مدیریت زیرساخت جدید نداشت.

    بی‌سیم‌های PoC استفاده شده توسط این ناحیه بهبود کسب‌وکار، ظاهری شبیه به دستگاه‌های بی‌سیم قدیمی داشتند و با کیفیت صدای بالای خود، پرسنل را تحت‌تاثیر قرار دادند. کار کردن با این بی‌سیم‌ها راحت بود و همچنین به‌‌علت برخورداری از میکروفون‌هایی با قابلیت حذف نویز، استفاده از این دستگاه‌ها در خیابان‌های شلوغ و پرصدای لندن بسیار مفید بود. مجهز بودن به GPS داخلی و بلوتوث، پشتیبانی از نرم‌افزارها، برخورداری از استانداردهایی در برابر رطوبت، گرد و خاک و قابلیت مدیریت از طریق پلتفرم‌های مبتنی بر وب از دیگر ویژگی‌های مفید تکنولوژی PoC برای این مجموعه، به شمار می‌رفت.

    استفاده از تکنولوژی PoC چه نتایجی را برای این مجموعه به همراه داشته است؟

    /wp-content/uploads/2021/12/111-1-e1639807521463.jpg

    این BID در حال حاضر تیم‌ها و برخی از فروشگاه‌های محلی را به بی‌سیم‌های PoC مجهز کرده است. کاربران از این طریق می‌توانند از خطرات و تهدیدهای اجتماعی مثل دزدی از مغازه‌ها مطلع شوند. استفاده از این راهکار، امکان برقراری ارتباطات یکپارچه، فوری، کارآمد و اثربخش را برای این مجموعه فراهم کرده است. همچنین کاربران می‌توانند از طریق این پلتفرم، به مدیریت مکالمات گروهی و لیست مخاطبان بپردازند، وضعیت بی‌سیم‌ها را مشاهده و آن‌ها را از راه دور کنترل کنند، مکالمات را ضبط و با استفاده از نقشه‌های آنلاین، تیم‌ها و سایر کاربران را در لحظه واقعی رصد نمایند.

    این مجموعه هم‌اکنون از خدمات ارسال پیام‌های صوتی و متنی بی‌سیم‌هایی مشابه با دستگاه‌های بی‌سیم قدیمی خود استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که هیچ محدودیتی از نظر پوشش‌دهی مناطق ندارد. همچنین قابل‌ذکر است که این سرویس با حذف فرآیند اخذ مجوز، باعث کاهش هزینه‌های مجموعه شد. یکی از دلایل علاقه کسب‌وکارهای محلی به تکنولوژی PoC این است که می‌توانند با استفاده از قابلیت GPS این دستگاه‌ها، موقعیت مکانی دقیق کارمندان خود را ردیابی کنند. به‌علاوه دیگر نیازی نیست بابت نگهداری و تعمیرات زیرساخت‌ها نگران باشند زیرا این مسئولیت بر عهده اپراتورهای شبکه موبایل است. مزیت دیگر این تکنولوژی، برخورداری از پشتیبانی دائمی است که فعال بودن سیستم را در هر زمانی تضمین می‌کند.

    مدیر امنیت این مجموعه اعلام کرد که: «با استفاده از امکاناتی که این راهکار در اختیار ما گذاشت مانند: قابلیت ضبط تماس‌های صوتی، ردیابی از طریق GPS و مدیریت تماس‌های فردی و گروهی، ما موفق شدیم به تمامی اهداف مدنظرمان در استفاده از این تکنولوژی دست پیدا کنیم.»

     

    سخن آخر

    امروزه  عملکرد و بهره‌وری بسیاری از کسب‌وکارهای قدیمی و نوپا، به توانایی آن‌ها در ایجاد بسترهای ارتباطاتی کارآمد و سریع گره خورده­است. برای نواحی بهبود کسب‌وکار که در حوزه‌های مختلف مثل حمل‌ونقل، امنیت، حفاظت از اماکن شهری و … مشغول به فعالیت هستند، استفاده از تکنولوژی‌های مناسب برای برقراری ارتباطاتی امن، آنی و پایدار ضروری است.

    واکه سرویس بی سیم ایرانسل یکی از ابزارهایی است که در بهبود ارتباطات این کسب‌وکارها نقش مهمی ایفا می‌کند. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره این سرویس می‌توانید از طریق  ایمیلEB@mtnirancell.ir  با راهکارهای سازمانی ایرانسل در ارتباط باشید.

     

    منبع:

    https://www.hytera.com/en-industries/case-study/commercial/uk-london-business-improvement-district-2019/

    http://www.armanshahrjournal.com/article_32645.html

    اخبار مرتبط
    چگونه «ارتباط هولوگرافیک» مرز بین دنیای مجازی و واقعی را از بین می‌برد؟
    چگونه «ارتباط هولوگرافیک» مرز بین دنیای مجازی و واقعی را از بین می‌برد؟
    ۳۱ تير ۱۴۰۴ . ۲:۳۸
    مشاهده بیشتر
    ۱۰ روند صنعت لجستیک که چشم‌انداز کسب‌وکارها را در سال ۲۰۲۵ تغییر می‌دهند!
    ۱۰ روند صنعت لجستیک که چشم‌انداز کسب‌وکارها را در سال ۲۰۲۵ تغییر می‌دهند!
    ۲۵ تير ۱۴۰۴ . ۱۲:۵۹
    مشاهده بیشتر
    فناوری RFID چیست و چه نقشی در آینده صنایع ایفا می‌کند؟
    فناوری RFID چیست و چه نقشی در آینده صنایع ایفا می‌کند؟
    ۲۴ تير ۱۴۰۴ . ۲:۰۳
    مشاهده بیشتر
    • محصولات و راهکارهای سازمانی
      • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات سازمانی موبایل
      • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • خدمات ابری
      • اینترنت اشیا
      • خدمات دیجیتال
    • فروشگاه
      • خرید مودم
      • خرید سیم ‌کارت
      • خرید ردیاب خودرو
    • سامانه‌های سازمانی
      • ایرانسل من سازمانی
      • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • یلوادوایز
    • پشتیبانی
      • ترابرد مشترکان سازمانی
      • مناطق تحت پوشش
      • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
      • نمایندگی
    • درباره ما
      • معرفی واحد کسب‌وکار سازمانی
      • داستان موفقیت
      • کاتالوگ محصولات سازمانی
    واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

    ۷۱۴ از خطوط ایرانسل

    ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط

    خبرنامه

    ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

    195