با پیشرفت تکنولوژی روش‌های تبلیغات نیز روز به روز در حال تغییر و تحول است. امروزه دیگر استفاده از راهکارهای غیر هوشمند با ایده‌های تکراری، چندان کارآمد و جذاب  نیست. آمارهای منتشر شده از سایت مارکتینگ لند نیز این موضوع را تصدیق می‌کند. طبق این داده‌ها،  افراد حدود ۴۶ درصد از تبلیغات را  نادیده می‌گیرند. با احتمال زیاد می‌توان گفت دلیل این بی‌توجهی به مسائلی مانند بی ارتباط بودن تبلیغ با نیازهای مخاطب، محتوای نامناسب و زمان‌بندی اشتباه مربوط است. اما چه راه حلی برای رفع این مشکل وجود دارد؟