post image

راهکارهای جدید ایرانسل برای کسب‌وکارها

کسب و کار سازمانی ایرانسل با راهکارهای جدید در تله‌کام 2019 حضور دارد.


واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل امسال نیز با راهکارهای نوین خود در حوزه ICT و با ارائه محصولات جدید در جهت خدمت‌‌رسانی به شرکت‌ها و سازمان‌ها در تله‌کام 2019 حضوری فعال دارد. محوریت محصولات ارائه‌شده در بیستمین نمایشگاه تله‌کام را راهکارهایی نظیر شبکه Wi-Fi سازمانی، خدمات ابری و شبکه NB-IoT ایرانسل تشکیل می‌دهند. رویکرد کلی ما در واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل، کمک به بهبود عملکرد شرکت‌ها و سازمان‌ها و کاهش هزینه‌های جانبی آنها به کمک فناوری‌های روز حوزه ارتباطات است.

/wp-content/uploads/2019/12/162-e1588577780933.jpg

شبکه Wi-Fi سازمانی ايرانسل راهکاری یکپارچه بر بستر شبکه داخلی Wi-Fi است که کسب و کارها را قادر می‌سازد برای مراجعین خود امکان دسترسی به اینترنت و استفاده از Wi-Fi پرسرعت ایرانسل را، بدون نیاز به اتصال به شبکه اینترنت موبایل فراهم کنند. این راهکار با تمرکز بر ارائه خدمات اينترنت و تامين شبکه داخلی مبتنی بر تکنولوژی Wi-Fi ، می‌تواند برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، مراکز گردشگری و توريستی، فروشگاه‌ها و کليه مراکز خدمات‌رسانی مفید واقع شود.

راهکارهای حوزه خدمات ابری ایرانسل شامل زیرساخت ابری (سرور مجازی و مرکز داده ابری)، ذخیره‌سازی ابری و پست الکترونیکی سازمانی است. خدمات ابری بر اساس تقاضای مشترکان، امکان دسترسی آسان به مجموعه‌ای از منابع رایانشی متنوع با بالاترین سطح مدیریت منابع و با کمترین نیاز به دخالت مستقیم را به صورت مکانیزه فراهم می‌آورد.

ایرانسل به عنوان بزرگترین  اپراتور دیتای ایران، در کنار تمرکز بر رفع نیاز کسب و کارها در دنیای فناوری امروز، به دنبال کارآمدترین راهکارها در حوزه شهر هوشمند و در نتیجه کمک به حفظ محیط زیست است. بی‌شک شبکه NB-IoT یکی از مهم‌ترین بسترها برای استفاده از اینترنت اشیا و پیاده‌سازی مدل‌های شهر هوشمند به شمار می‌رود. واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل با معرفی شبکه NB-IoT به عنوان اولین ارائه‌دهنده این شبکه در کشور، تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا هوشمندسازی شهرهای ایران با استفاده از به روزترین فناوری و سرعت بیشتری صورت پذیرد. واحد کسب و کار سازمانی ایرانسل با خدماتی چون سیستم یکپارچه دوربین‌های نظارتی، موبایل سازمانی، سرویس یکپارچه گفتگوی ناهمگام ایرانسل (سیگنال)، اینترنت دیگرپرداخت، شبکه امن همراه و راهکارهای نوین شهرهوشمند در تله‌کام 2019، منتظر حضور بازدیدکنندگان در غرفه 38B خواهد بود.

4 3 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

رونمایی از سرویس خودروی متصل ایرانسل در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

سرویس خودروی متصل ایرانسل چگونه می‌تواند به صنایع مختلف در رسیدن به تحول دیجیتال کمک کند؟

بازدید: 2815

blog image

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران

راهکارهای سازمانی ایرانسل چگونه به تحول بانکداری دیجیتال کمک می‌کند؟

بازدید: 2727

blog image

۱۳۹۹/۰۲/۳۰

شبکه امن ایرانسل؛ صحن جدید مجلس شورای اسلامی

ارائه زیرساخت ارتباطی و شبکه امن اختصاصی برای مجلس شورای اسلامی

بازدید: 2646