ارتباطات پرسرعت سازمانی

خانه محصولات و راهکارها ارتباطات پرسرعت سازمانی
خانه

امروزه استفاده از پهنای باند پرسرعت و باکیفیت، نقشی حیاتی در افزایش بهره‌وری کسب‌وکارها دارد. در همین راستا، راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز اینترنت ثابت و همراه کشور را با بالاترین سطح پوشش شبکه، در اختیار مشترکان سازمانی خود قرار می‌دهد.

در ادامه محصولات و سرویس‌هایی که با این قابلیت ویژه و تحت عنوان خدمات ارتباطات پرسرعت سازمانی، به کسب‌­و­کار­های بزرگ و کوچک ارائه می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

 

معرفی خدمات ارتباطات پرسرعت سازمانی ایرانسل

دنیای تجارت به‌­سرعت در حال پیشرفت است و کسب­و­کار­ها برای باقی ماندن و حضور موثر در عرصه رقابت، باید با این تغییرات همراه شوند. با آغاز موج تحول دیجیتال، پهنای باند پرسرعت و ایمن به یکی از نیاز­های اساسی سازمان­‌ها تبدیل شده است و دسترسی به آن، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر کسب‌­و­کار موفقی محسوب می‌شود.

هر سازمان برای پیشبرد اهداف خود، شیوه‌­ها، روش­‌ها و نیازهای منحصر به‌فرد و متفاوتی، نسبت به شرکت‌­های دیگر دارد. اما تمام کسب­‌و­کار­های کوچک و بزرگ، برای رسیدن به اهداف متمایز خود، یک نیاز مشترک دارند؛ برخورداری از بهترین ارتباطات پرسرعت سازمانی. راهکارهای سازمانی ایرانسل، با ارائه خدمات ارتباطات پرسرعت سازمانی، بستر مناسبی را برای افزایش بهره­‌وری و بهبود کارایی کسب­‌و­کار­ها فراهم کرده است.

 

در راستای برقراری ارتباط سریع میان واحد­های مختلف سازمان و همچنین میان کارکنان و مشتریان، محصولاتی تحت عنوان ارتباطات پرسرعت سازمانی ایرانسل ارائه می‌شود که شامل خدمات اینترنت سازمانی و سرویس VPN سازمانی است.

خانه

خدمات اینترنت سازمانی ایرانسل

سرویس اینترنت سازمانی این امکان را برای مدیران سازمان‌ها فراهم می‌کند که به‌صورت کاملاً اختصاصی، حساب­‌های اینترنتی شرکت خود را مدیریت کنند. راهکارهای سازمانی ایرانسل در بخش اینترنت سازمانی، سرویس‌‌هایی مانند اینترنت همراه، اینترنت ثابت TD-LTE، اینترنت ثابت با آی پی استاتیک، اینترنت اشتراکی سازمانی و شارژ اعتبار پیش پرداخت را به کاربران و مشترکان سازمانی ارائه می‌کند.

خانه

سرویس VPN سازمانی ایرانسل

سرویس VPN سازمانی ایرانسل، با هدف ایجاد ارتباطات پرسرعت سازمانی و همچنین امکان ارتباط میان کارکنان در یک بستر امن، ایجاد شد. راهکارهای سازمانی ایرانسل، محصولات زیر را در راستای ارائه‌ی خدمات شبکه خصوصی مجازی یا VPN سازمانی، در اختیار کسب­‌و­کار­های مختلف قرار می‌دهد:

  • سرویس شبکه امن همراه (APN)

کسب­‌و­کار­های گوناگون می‌توانند از طریق سرویس شبکه امن همراه (APN) و با استفاده از سیم‌­کارت­های سازمانی ایرانسل، در بستر یک کانال ارتباطی امن و بدون وابستگی به اینترنت، تحت یک شبکه داخلی و اختصاصی، در نقاط مختلف کشور با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در این سرویس حجم داده نامحدود نیست و تنها امکان تخصیص IP داینامیک وجود دارد. در حال حاضر این سرویس علاوه‌بر شبکه نسل دوم تلفن همراه، بر بستر کلیه­ فناوری­‌های شبکه پهن باند ایرانسل ارائه می‌شود.

  • سرویس شبکه امن همراه VPN Lite

سرویس شبکه امن همراه VPN Lite یکی دیگر از انواع خدمات VPN سازمانی است که به‌نوعی نسل پیشرفته­‌تر و ارتقاء­یافته سرویس APN محسوب می‌شود. علاوه‌بر ویژگی­‌های ذکر شده در سرویس APN، امکان تخصیص آی پی استاتیک خصوصی نیز در شبکه امن همراه VPN Lite وجود دارد.

با انتخاب سرویس شبکه امن همراه VPN Lite، مشترکان سازمانی قادر خواهند بود تا با‌ توجه به نیاز خود، از مدل‌های ارتباطی ترکیبی به‌صورت سیار و ثابت (TDD-FDD) استفاده کنند. لازم به ذکر است در این سرویس نیز مانند سرویس VPNLite، حجم داده مصرفی محدود است.

  • سرویس شبکه امن همراه +VPN

سرویس شبکه امن همراه +VPN، نوع ارتقاء­یافته سرویس VPN Lite است. این راهکار نیز مشترکان سازمانی را قادر می‌­سازد تا در یک بستر امن، بین کلیه نقاط مورد­نظر در شبکه ارتباطی یکپارچه برقرار سازند. ساختار ارتباطی نقاط در سرویس شبکه امن همراه  VPN+می­‌تواند متناسب با شیوه ارتباطی شبکه مورد نظر متقاضی  طراحی و امکان ارتباط شعب با یکدیگر یا منحصرا با دفتر مرکزی یا دیتا سنتر اصلی را بر بستر شبکه خصوصی لایه 3 فراهم آورد.

در سرویس شبکه امن همراه +VPN ارتباط مستقل از شبکه اینترنت ایرانسل برقرار می­‌شود و از امنیت قابل ملاحظه‌­­ای منطبق بر استاندارد­های امنیتی حاکم بر هسته و ساختار این شبکه برخوردار است. علاوه‌­بر این مشترکان سازمانی ایرانسل می­‌توانند از مکانیزم‌­های تانلینگ، به­‌منظور ارتقا امنیت تبادل داده و حفظ محرمانگی اطلاعات بر روی سرویس شبکه امن همراه +VPN بهره‌­مند شوند. پایداری این سرویس بر روی شبکه، به­‌واسطه بهره‌­مندی از مودم­‌های پیشرفته و برخورداری همزمان از شبکه­‌های ثابت و سیار ایرانسل (تکنولوژی FD و TD)  تامین می‌­شود.

خانه

ارتباطات پرسرعت سازمانی برای کدام سازمان­‌ها مناسب است؟

در دنیای مدرن کنونی، دسترسی به اینترنت پرسرعت یک ضرورت مطلق است. به‌همین دلیل، ارتباطات پرسرعت سازمانی به برقراری ارتباط آسان میان شرکت­‌ها با مشتریان و کارمندان خود در سراسر جهان، کمک می­کند. در حقیقت کسب‌وکارهای صنایع مختلف، برای ارائه صحیح خدمات به مشتری، سازمان‌دهی اطلاعات و ساده‌سازی عملیات، به یک اتصال قابل اعتماد و سریع نیاز دارند.

در ادامه به برخی از کسب‌­و­کار­هایی که برای عملکرد بهتر به ارتباطات پرسرعت سازمانی نیاز دارند، اشاره شده است:

  • هتل­‌ها و فرودگاه­‌ها
  • کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده انواع خدمات آنلاین مانند تاکسی­‌های آنلاین
  • شرکت­های برنامه‌­نویسی، طراحی گرافیک و معماری
  • فروشگا­های آنلاین و مجازی
  • بیمارستان­‌ها، داروخانه‌­ها، کلینیک­‌ها
  • و مراکزی از این قبیل.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه خرید سرویس‌­­های ارتباطات پرسرعت سازمانی، می‌توانید از طریق ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خدمات اینترنت سازمانی

خدمات اینترنت سازمانی

امکان تسریع و تسهیل ارتباطات کسب‌وکارها با خدمات اینترنت سازمانی

سرویس VPN سازمانی

سرویس VPN سازمانی

این سرویس امکان تبادل اطلاعات در یک شبکه خصوصی مجازی را برای مشترک سازمانی فراهم می‌کند.
خانه
خانه

همکاران تجاری