صنعت خودرو به‌سرعت در حال گذار به عصر خودرو متصل است. این خودروها با استفاده از حسگرها، نرم‌افزارها و اتصال به اینترنت حجم عظیمی از داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند. این تحول پتانسیل انقلابی در نحوه رانندگی، مدیریت و نگهداری از وسایل نقلیه را دارد.

اپراتورها در این تحول نقشی کلیدی ایفا می‌کنند. آن‌ها با ارائه زیرساخت‌های شبکه گسترده موقعیت مناسبی را برای موفقیت شرکت‌های خودروسازی آماده می‌کنند. برای موفقیت استراتژی خودرو متصل، اپراتورها باید استراتژی‌های جامعی را اتخاذ کنند که بر ۱۰ نکته کلیدی تمرکز دارد.