امروز، تصمیم گرفتیم بهسراغ یکی از سرویسهای دیجیتال مفید و پرکاربرد برای کارکنان و کارمندان برویم. راهکار موبایل سازمانی، یکی از این محصولات پیشرفته و تاثیرگذار محسوب میشود که انقلابی در نحوه عملکرد کسبوکارها ایجاد میکند. این سرویس ارتباطات میان کارکنان را بهبود میبخشد، کارایی و بهرهوری را افزایش میدهد و به کسبوکارها کمک میکند تا چالشهای روزانه را با راهحلهای مقیاسپذیر، برطرف کنند.
در حال حاضر، مردم همه چیز را از طریق دستگاههای تلفن همراه خود انجام میدهند. البته دنیای تجارت و کسبوکارها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر چه میگذرد، سازمانهای بیشتری با قابلیتها و مزایای راهکار موبایل سازمانی آشنا میشوند و از این راهحل برای بهبود کارایی یک سازمان و سادهتر کردن عملیات کسبوکارها استفاده میکنند.
در این مقاله تلاش میکنیم تا با مهمترین مزایای سرویس موبایل سازمانی و استفاده از تلفن همراه در کسبوکارها آشنا شویم. با ما همراه باشید.
چرا راهکار موبایل سازمانی را انتخاب میکنیم؟
هر سرویس موبایل سازمانی در کسبوکار، چیزی بیش از یک امکان دسترسی به پروژهها، از راه دور است. بسیاری از کسبوکارهای کوچک زودتر از بقیه متوجه میشوند که استفاده از راهکار موبایل سازمانی، روش کار آنها را برای بهتر شدن تغییر میدهد. در گزارش اخیر گروه SMB با محوریت یک نظرسنجی از کسبوکارهای کوچک درباره سرعت بخشیدن به موفقیت، گفته شده است: «۶۷٪ از SMB ها (کسبوکارهای کوچک) کاملاً موافق هستند که راهحلهای موبایلی، نحوه کار و همکاری آنها را تغییر میدهند.»
مزایای سرویس موبایل سازمانی چیست؟
- بهبود ارتباطات کارکنان در محل کار
راهکار موبایل سازمانی میتواند ارتباط میان مدیریت و کارکنان را بهبود ببخشد و به کارمندان اجازه میدهد که حتی از راه دور در پروژهها همکاری داشته باشند. به لطف سرویس موبایل سازمانی، کارمندان و مدیران میتوانند در ارتباط دائمی باقی بمانند و اطلاعات را در لحظه دریافت کنند. این قابلیت، توانایی تیم شما را برای همکاری موثر بهبود میبخشد و احتمال عدم ارتباط را کاهش میدهد. با پیادهسازی راهکار موبایل سازمانی، اطلاعات را میتوان از هر کجا و در هر زمان، بر روی تلفن همراه خود دریافت کرد.
بیشتر بخوانید:
هلدینگ دارویی اکتوورکو چرا سرویس موبایل سازمانی ایرانسل را انتخاب کرده است؟
در حال حاضر، مردم همه چیز را از طریق دستگاههای تلفن همراه خود انجام میدهند. البته دنیای تجارت و کسبوکارها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر چه میگذرد، سازمانهای بیشتری با قابلیتها و مزایای راهکار موبایل سازمانی آشنا میشوند و از این راهحل برای بهبود کارایی یک سازمان و سادهتر کردن عملیات کسبوکارها استفاده میکنند.
در این مقاله تلاش میکنیم تا با مهمترین مزایای سرویس موبایل سازمانی و استفاده از تلفن همراه در کسبوکارها آشنا شویم. با ما همراه باشید.
- تجزیهوتحلیل دادهها
راهکار موبایل سازمانی به شما این امکان را میدهد که تمام دادههای خود را در یک مکان جمعآوری کنید و در زمان صرف شده برای ورود و تجزیهوتحلیل دادهها صرفهجویی کنید. ادغام اطلاعات کسبوکار شما با یک راهحل دیجیتال، به شما کمک میکند تا استفاده از فرمهای کاغذی را کاهش و دقت دادههای جمعآوریشده را افزایش دهید. همچنین این سرویس میتواند ذخیرهسازی دادههای شما را نیز ایمنتر کند.
مزایای سرویس موبایل سازمانی چیست؟
- بهبود ارتباطات کارکنان در محل کار
راهکار موبایل سازمانی میتواند ارتباط میان مدیریت و کارکنان را بهبود ببخشد و به کارمندان اجازه میدهد که حتی از راه دور در پروژهها همکاری داشته باشند. به لطف سرویس موبایل سازمانی، کارمندان و مدیران میتوانند در ارتباط دائمی باقی بمانند و اطلاعات را در لحظه دریافت کنند. این قابلیت، توانایی تیم شما را برای همکاری موثر بهبود میبخشد و احتمال عدم ارتباط را کاهش میدهد. با پیادهسازی راهکار موبایل سازمانی، اطلاعات را میتوان از هر کجا و در هر زمان، بر روی تلفن همراه خود دریافت کرد.
بیشتر بخوانید:
هلدینگ دارویی اکتوورکو چرا سرویس موبایل سازمانی ایرانسل را انتخاب کرده است؟
- بهینهسازی فرآیندهای کسبوکار
سرویس موبایل سازمانی به تیم شما اجازه میدهد تا از هرجایی که هستند بتوانند فرمها، اسناد و سفارشات را تنها با یک کلیک آپلود کنند. این فناوری به شما کمک میکند تا خطاهای ورود و ارتباطات نادرست را کاهش دهید. اغلب راهحلهای موبایلی میتوانند کارایی یک سازمان را بهبود ببخشند و بهرهوری را نیز افزایش دهند.
تلفنهای همراه یک نوع انعطافپذیری را برای کسبوکارها فراهم میکنند که با افزایش سرعت عملیاتی کارمندان همراه است. از آنجایی که همه چیز از طریق یک موبایل و فقط با چند کلیک انجام میشود، فرآیندها سرعت بیشتری میگیرند.
بیشتر بخوانید:
رفع چالش های امنیتی شرکت یکتا تهویه اروند به کمک سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)
- صرفهجویی در هزینه و زمان
راهکار موبایل سازمانی، باعث صرفهجویی در زمان و هزینه کسبوکار شما میشود. این سرویس، دسترسی آسان به دادههای مربوطه، همگامسازی و بازیابی اطلاعات را با اجازه دسترسی به سیستمها، فراهم میکند. سرویس موبایل سازمانی میتواند زمان شروع یا پایان شیفت و زمان استراحت کارمندان را ثبت کند. کارفرمایان نیز میتوانند کنترل پرداخت اضافهکاری را بهدست آورند و مطمئن شوند که ساعات کار واقعی، تکمیل شده است.
با توجه به این حقیقت که تمام دادهها براساس زمان و مکان دریافت میشوند، سازمانها میتوانند اطلاعات یک پروژه را اندازهگیری کنند و از دادههای زمانی برای ایجاد تاریخچه دقیقی از طول، هزینه پروژه و همچنین نرخ کار براساس این اطلاعات دقیق استفاده کنند.
سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که شما در کسبوکار خود چهقدر به استفاده از این راهحل و راهکار کاربردی میاندیشید؟ قصد استفاده از مزایای این سرویس را در کسبوکار خود دارید؟
با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل آشنا هستید؟
سرویس موبایل سازمانی (MVPN) ایرانسل، یک راهکار در راستای بهبود ارتباطات کارکنان کسبوکارها است که بر بستر سیمکارت سازمانی ارائه میشود. این سرویس به شرکتها و کسبوکارهای گوناگون با مشاغل مختلف کمک میکند تا با پرداخت آبونمان ماهانه، از امکاناتی مانند مکالمات نامحدود درونسازمانی برای کارمندان بهرهمند شوند.
در سرویس موبایل سازمانی، یک کد کوتاه ۳ تا ۵ رقمی به هر سیمکارت اختصاص داده میشود و پرسنل سازمانها میتوانند بدوننیاز به حفظ کردن شمارههای طولانی با همکاران خود و مشتریان تماس بگیرند.
از دیگر ویژگیهای این سرویس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- بهینهسازی فرآیندهای کسبوکار
سرویس موبایل سازمانی به تیم شما اجازه میدهد تا از هرجایی که هستند بتوانند فرمها، اسناد و سفارشات را تنها با یک کلیک آپلود کنند. این فناوری به شما کمک میکند تا خطاهای ورود و ارتباطات نادرست را کاهش دهید. اغلب راهحلهای موبایلی میتوانند کارایی یک سازمان را بهبود ببخشند و بهرهوری را نیز افزایش دهند.
تلفنهای همراه یک نوع انعطافپذیری را برای کسبوکارها فراهم میکنند که با افزایش سرعت عملیاتی کارمندان همراه است. از آنجایی که همه چیز از طریق یک موبایل و فقط با چند کلیک انجام میشود، فرآیندها سرعت بیشتری میگیرند.
بیشتر بخوانید:
رفع چالش های امنیتی شرکت یکتا تهویه اروند به کمک سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)
- امکان تفکیک تماسهای کاری از تماسهای شخصی کارکنان
- امکان اعمال محدودیت در تماس با پیششمارههای خاص
- امکان ایجاد گروههای مختلف از کارکنان و مدیریت تماسهای بین گروهی
- امکان افزودن سیمکارتهای فعلی کارکنان به شبکه موبایل سازمانی
بیشتر بخوانید:
رفع چالش های ارتباطی شرکت معدنی باما با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)
کلام آخر
پیاده سازی راهکار موبایل سازمانی فرآیندی ایجاد میکند که کل شرکت را تحت تاثیر قرار میدهد. چون نهتنها برای کسبوکار شما، بلکه برای کارمندان شما نیز مفید خواهد بود. تحرک سازمانی آینده دنیای تجارت است و شرکتهایی که نمیتوانند با آخرین فناوریها همگام شوند، شانس کمتری برای دریافت پروژههای جدید نسبت به شرکتهای دیگر دارند.
علاوهبر سرویس موبایل سازمانی، راهکارهای سازمانی ایرانسل سرویسها و محصولات دیگری نیز برای دستیابی کسبوکارها به تحول دیجیتال ارائه میکند. محصولاتی مانند سرویس بیسیم واکه، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، سرویس VPN سازمانی و… که هرکدام از آنها گوشهای از مشکلات و چالشهای کسبوکارها را برطرف میکنند.
برای آشنایی بیشتر با این راهکارها، کد دستوری ستاره ۳ مربع (#۳*) را با تلفن همراه خود شمارهگیری و اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنید. اگر از مشترکان غیرایرانسلی هستید نیز میتوانید از طریق ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.
منبع:
https://datascope.io/en/blog/4-benefits-of-business-mobility-solutions/
نظرات و پیشنهادات