وقتی از صنعت گردشگری و هتل‌داری صحبت به میان می‌آید، سرعت ارائه خدمات و رضایت مهمانان، از اولویت‌های اصلی محسوب می‌شوند. مشتریان هتل‌ها امروزه انتظار دارند که تمام بخش‌ها، از میز پذیرش تا سرویس اتاق‌ها از استانداردهای بالایی در خدمات هتل و هتل‌داری برخوردار باشند. یکی از راه‌های برآورده کردن این انتظارات، ساده‌سازی ارتباطات است.

با استفاده از فناوری ارتباطی مناسب در هر نقطه از زنجیره خدمات، مدیران بخش مهمان‌داری می‌توانند خواسته‌های همیشه در حال تغییر مهمانان را برآورده کنند و به‌سرعت مسائل را حل کنند. در این مقاله، توضیح خواهیم داد که چگونه بی‌سیم‌های دیجیتال می‌توانند ارتباطات در هتل‌ها را بهبود ببخشند و همچنین مدیران‌  را قادر سازند تا در بهبود ارائه خدمات و کسب رضایت مهمانان، موفق عمل کنند.