post image

سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)، تجربه متفاوت فروشگاه زنجیره‌ای رفاه

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل چه تجربه‌ای داشته است؟


امروزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نقش مهمی در زندگی شهری ایفا می‌کنند. کافی است کالاها و خدمات منحصربه‌فرد و به‌صرفه‌ای ارائه دهند تا بتوانند بازار خرده‌فروشی را در مناطق مختلف، از آن خود کنند. برای رسیدن به این مهم، عملکرد هماهنگ تعداد زیادی نیروی انسانی که در شعب مختلف فعال‌ هستند نیاز است.

ایجاد این هماهنگی‌ها ­ نیاز به برنامه‌ها، استراتژی‌ها و ابزارهای گوناگونی دارد که هر یک از آن‌ها اهمیت و جایگاه خاص خود را برای برآورده کردن این نیاز دارند، اما اگر بخواهیم عوامل بالا را اولویت‌بندی کنیم، حتماً مجهز بودن به ابزارهای ارتباطی باکیفیت و به‌صرفه در ابتدای لیست قرار می‌گیرد.

/wp-content/uploads/2022/01/11-e1641621899676.jpg

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز از جمله مجموعه‌های موفق در زمینه خرده‌فروشی در کشور ما است که نمایندگی‌ها و شعبه‌های خود را در سراسر ایران گسترش داده و موفق شده کالاهایی با بالاترین سطح کیفیت را در فروشگاه‌های شهرهای کوچک و بزرگ کشور در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دهد. وجود چنین فروشگاهی باعث شده تأثیر هزینه حمل‌ونقل بر قیمت  کالاهای عرضه شده در رفاه به حداقل برسد.

با توجه به فعالیت رفاه در نقاط دور و نزدیک کشور، این فروشگاه زنجیره‌ای برای ایجاد هماهنگی میان کارکنان خود، داشتن ابزار ارتباطی مؤثر و کم‌هزینه‌ را ضروری می‌دانست. به همین دلیل، به دنبال راهکاری بود که بتواند نیازهای مجموعه را به نحوی شایسته، سریع و صد البته آسان برای پرسنل خود برطرف کند.

در این مطلب به راهکار ارتباطی مورد استفاده مجموعه فروشگاه­های زنجیره­ای رفاه و تجربیات این فروشگاه موفق از سرویس‌های راهکارهای سازمانی ایرانسل می‌پردازیم. پیش از هر چیز، بد نیست به طور مختصر با پیشینه درخشان این فروشگاه زنجیره‌ای بیشتر آشنا شویم.

معرفی مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

فروشگاه زنجیره ‌ای رفاه، با هدف تهیه و تأمین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، در سال ۱۳۷۴  تأسیس شد. رسالت فروشگاه های رفاه ایجاد تجربه خریدی متمایز برای مشتریان از طریق روشهای نوین خرده فروشی و فراهم کردن اجناس با مناسب ترین قیمت به همراه بالاترین درجه کیفیت و تنوع محصولات است. مجموعه رفاه قیمت‌گذاری مناسب و اعمال تخفیف‌های واقعی را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به تنوع نیازها و سلایق مشتریان، بر حفظ موجودی و پایداری تعداد محصولات در همه سطوح فروش تمرکز دارد. این مجموعه که فعالیت خود را در قالب حدود ۱۱۰۰ نمایندگی‌ و فروشگاه‌ زنجیره‌ای در سراسر کشور ادامه می‌دهد؛ همچنین طی سالهای اخیر فروش آنلاین را نیز آغاز کرده و در حال بسط و توسعه آن است. محصولاتی که در فروشگاه‌‌‌های آنلاین نسل جدید رفاه عرضه می‌شوند، از خوش‌نام‌ترین و باکیفیت‌ترین برندها هستند.

از آن‌جا که مشتری‌مداری اصلی‌ترین محور فعالیت فروشگاه‌های نسل جدید رفاه است، امکانات ویژه‌ای چون تخفیف‌های ویژه، قیمت‌های رقابتی و ایجاد محیط فروشگاهی مطلوب جهت جلب رضایت مشتریان خود فراهم نموده است.

 

راهکار ارتباطی به‌صرفه، دغدغه مدیران مجموعه رفاه

در گذشته، کارکنان رفاه، برای برقراری ارتباط درون‌سازمانی، از تلفن‌های ثابت استفاده می‌کردند. اما مدیران مجموعه، با گسترش فعالیت‌های رفاه به سرعت به فکر تغییر روند اجرایی خود در برقراری ارتباط درون سازمانی برای پیش‌برد رویکردهای خود و افزایش تعداد پرسنل به فکر استفاده از راهکاری به‌روز و مقرون‌ به صرفه‌ افتادند.

به همین منظور، جلساتی را با ایرانسل برگزار کردند. در جریان این نشست‌ها، کارشناسان راهکارهای سازمانی ایرانسل با توجه به نیاز این مجموعه، سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN) را که راهکاری یکپارچه برای برقراری ارتباطات سازمانی است، به آن‌ها پیشنهاد کردند. MVPN در ابتدا به صورت آزمایشی در اختیار مجموعه رفاه قرار گرفت تا کیفیت آن توسط کارکنان و مدیران، رصد و فرهنگ سازمانی استفاده از آن در مجموعه نهادینه شود. این راهکار، پس از طی مراحل آزمایشی، با خرید ۴۰۰ سیم ‌کارت سازمانی از طرف رفاه، به صورت راهکار ارتباطی ثابت این شرکت درآمد. اما سرویس موبایل سازمانی ایرانسل چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

معرفی سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

/wp-content/uploads/2022/01/1111-e1641621967131.jpg

سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN) راهکاری ارتباطی است که بر بستر مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل عمل می‌کند. این راهکار به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا در موقعیت‌های مکانی مختلف با کارکنان خود ارتباط برقرار کنند. با کمک این سرویس، تمامی امکانات تلفن داخلی بر روی تلفن همراه کارکنان در دسترس است. شرکت‌ها می‌توانند به کمک این راهکار، مبلغی را به عنوان آبونمان ماهیانه بپردازند و از مکالمه رایگان و نامحدود بهره‌مند شوند.

 

بیشتر بخوانید:

سایر کسب­‌وکارهایی که از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل استفاده کرده­‌اند.

پیاده‌سازی سرویس موبایل سازمانی ایرانسل در مجموعه رفاه

/wp-content/uploads/2022/01/1111111-e1641622009993.jpg

در صورت توسعه بیش از پیش شبکه MVPN در مجموعه رفاه، تلفن‌های ثابت جای خود را به تلفن‌های همراه خواهند داد. از آن‌جا که تلفن‌های همراه  معمولاً در دسترس‌تر هستند، در مواقع اضطراری و خاص توانستند نقش مفیدتری در این مجموعه ایفا کنند. همچنین سرعت و نامحدود بودن تماس‌ها، از مزایایی بود که سرویس موبایل سازمانی ایرانسل برای این مجموعه به ارمغان آورد.

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، هدف رفاه از انتخاب این سرویس، کاهش هزینه‌های ارتباطی در سازمان خود بود. می‌توان گفت با استفاده از سرویس MVPN ایرانسل، هزینه‌های تماس در این مجموعه نسبت به قبل کاهش داشته، اما درصد آن هنوز به طور مشخص برآورد نشده است.

پیشنهاد رفاه برای بهبود سرویس موبایل سازمانی ایرانسل

/wp-content/uploads/2022/01/11111111111-e1641622044546.jpg

یکی از بازخوردهایی که مجموعه رفاه پس از استفاده سرویس موبایل سازمانی به ایرانسل داده است، درباره شیوه پشتیبانی و پوشش‌دهی این سرویس بوده است، لذا راهکارهای سازمانی ایرانسل در نظر دارد، به پیشنهاد این مجموعه و درصدد بالابردن میزان رضایتمندی مشتریان خود، در بخش پشتیبانی تعامل نزدیک‌تری با این شرکت و مشتریان دیگر داشته باشد و کیفیت پوشش‌دهی را در تمام نقاط کشور بهبود بخشد.

همچنین، به دلیل این‌که مجموعه رفاه برای مدیریت سیم‌کارت‌های سازمانی، از پلتفرم ایرانسل من سازمانی بهره می‌برد، در پی پیشنهادات این مجموعه، راهکارهای سازمانی ایرانسل قصد دارد گزارش‌های موجود در این پلتفرم را گسترش دهد و علاوه‌بر گزارش‌ استفاده کوتاه‌مدت از سرویس، اسناد مربوط به استفاده طولانی‌مدت را نیز در اختیار مشتریان قرار دهد تا بتوانند آمارهای دقیق‌تری را درباره میزان استفاده از سرویس‌های خود از پلتفرم ایرانسل من سازمانی  استخراج کنند.

 

سخن آخر

برقراری ارتباط باکیفیت و ایجاد هماهنگی میان کارکنان، از ارکان مهم کسب‌وکارهایی است که دارای شعب و نمایندگی‌های مختلف هستند. این نوع سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از سرویس موبایل سازمانی علاوه‌بر اطمینان از داشتن تماس‌هایی نامحدود و باکیفیت، میزان هزینه‌های ارتباطی خود را نیز تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

اگر شما هم در چنین سازمان‌هایی فعالیت د‌ارید یا در شرکت خود ضرورت بهبود سطح کیفی ارتباطات را احساس می‌کنید، برای آشنایی بیشتر با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل به وب‌ سایت راهکارهای سازمانی ایرانسل مراجعه کنید، همچنین برای دریافت مشاوره به آدرس EB@mtnirancell.ir  ایمیل بزنید.

4.5 4 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8163

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

تجربه شرکت توسعه و نوآوری شهر در استفاده از سرویس MVPN ایرانسل

چگونه سرویس MVPN ایرانسل هزینه‌های تماس شرکت توسعه و نوآوری شهر را کاهش داد؟

بازدید: 7576

blog image

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تجربه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

سرویس MVPN ایرانسل چگونه مسئله برقراری ارتباط را در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری حل کرد؟

بازدید: 5674