post image

 با امکانات برنامه‌کاربردی «ایرانسل من سازمانی» بیشتر آشنا شوید!

با اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی و امکانات و قابلیت‌های آن برای کسب‌وکار خود بیشتر آشنا شوید.


در زمانی که اکثر کسب‌وکارها به سمت تحول دیجیتال در حرکت‌اند، مجهز بودن به ابزارهای آنلاین از ضروریات هر سازمانی به حساب می‌آید. راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز با توجه به اهمیت این موضوع همواره در حال طراحی و اجرای بسترهایی  برای رسیدن به این هدف و چابک‌سازی مشترکان سازمانی خود اعم از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است.

/wp-content/uploads/2019/04/555-e1661148878187.jpg

 

یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین سرویس‌های این مجموعه راهکار موبایل سازمانی و سیم‌کارت سازمانی است که مدیریت آن نیازمند پلتفرمی یکپارچه و فناورانه است. به همین منظور و برای تسهیل مدیریت سیم‌کارت‌های سازمانی،  همچنین با توجه به نیازهای سازمان‌ها و شرکت‌ها برنامه کاربردی ایرانسل من سازمانی از طرف این مجموعه ارائه شد. در ادامه به کارکردهای این پلتفرم و روش استفاده از آن آشنا می‌شوید.

آشنایی با امکانات ایرانسل من سازمانی

ایرانسل من سازمانی به مشترکان سازمانی این امکان را می‌دهد که میزان مصرف سیم‌کارت‌های خود را کنترل و جزئیات صورتحساب‌ها را بررسی کنند. همچنین کاربران می‌توانند در این برنامه نسبت به پرداخت قبض‌ها و خرید بسته‌های افزایشی اقدام کنند. همچنین، از طریق این برنامه مدیریت خدمات و محصولات ویژه ارائه شده به سازمان‌ها و شرکت‌ها از قبیل حساب چندکاربره، سرویس VPN سازمانی و پرداخت پیشرفته صورتحساب به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود.

البته امکانات ایرانسل من سازمانی به این موارد محدود نمی‌شود. از جمله امکانات دیگر این سامانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکانات مدیریت پرونده

از جمله این امکانات می‌توان به مواردی چون  نمایش سلسله‌مراتب مشترکان حقوقی، نمایش سلسله مراتب مشترکان حقوقی، نمایش اطلاعات حساب عمومی مشترکان حقوقی، اطلاعات حساب تجاری و آخرین قبض صادرشده اشاره کرد.

در این بخش همچنین می‌توانید اطلاعات هر حساب شامل تعداد سیم‌کارت‌ها، سیم‌کارت‌های فعال و آماده فعال‌سازی را مشاهده کنید.

معرفی برنامه‌کاربردی «ایرانسل من سازمانی»

 

  • امکانات مدیریت محصولات سازمانی

ایرانسل من سازمانی این امکان را به مدیر پرونده می‌دهد که فعالیت‌های زیر را انجام دهند:

۱. پرداخت پیشرفته صورتحساب که شامل این موارد است: خرید بسته اینترنتی گروهی، تعریف گروه‌های مختلف و تعیین اشخاص در نقش مدیر گروه برای مدیریت پرداخت‌ها، امکان اصلاح یا حذف گروه های ایجاد شده و امکان مشاهده شماره‌های اضافه شدن به هر گروه و اضافه کردن شماره جدید

۲. مدیریت APN که شامل مشاهده APN‌های فعال‌شده برای هر سیم‌کارت و جزئیات APN به تفکیک سیم‌کارت است.

۳. ایجاد حساب چند کاربره که امکاناتی از جمله مشاهده لیست تمامی سرشاخه‌های موجود در پرونده، اعمال تنظیمات مربوط به حساب چندکاربره به ازای هر یک از سرشاخه‌ها، امکان خرید بسته‌های اشتراکی به ازای هر سرشاخه، دریافت صورتحساب خرید بسته‌های اشتراکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این برنامه به مدیران پرونده و مدیران حساب امکان می‌دهد که نسبت به کنترل میزان مصرف سیم‌کارت‌های خود، جزئیات صورت‌حساب‌ها، پرداخت، خرید بسته افزایشی و دریافت صورتحساب خرید اقدام نمایند.

جهت استفاده از این برنامه کاربردی لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را مشخص کنند و از امکانات این برنامه همچون«کنترل میزان مصرف سیم‌کارت‌‌ها»، «مدیریت حساب چندکاربره»، «سرویس VPN سازمانی»، «دریافت جزئیات صورت‌حساب‌ها»، «پرداخت» آن‌ها و «خرید بسته افزایشی» بهره‌مند شوند.

برنامه ایرانسل من سازمانی از دو طریق قابل استفاده است: نسخه تحت وب و دانلود این برنامه کاربردی. برای آشنایی بیشتر با این برنامه به وب سایت راهکارهای سازمانی ایرانسل مراجعه کنید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن به آدرس EB@mtnirancell.ir  ایمیل ارسال کنید.

3.8 12 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

۷علت از بین رفتن انگیزه در محل کار

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا گاهی انگیزه‌ای برای کار کردن نداریم؟

بازدید: 8329

blog image

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

۹ مهارت برای ایجاد ارتباط مؤثر در محل کار

پیشرفت شغلی شما در گرو برقراری ارتباط مؤثر در محل کار است.

بازدید: 7103

blog image

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

معرفی بهترین نرم‌‌افزارهای نقشه ذهنی (Mind Mapping) در سال ۲۰۱۹ !

نقشه ذهنی چیست و بهترین نرم‌افزار‌ها در این زمینه کدام‌اند؟

بازدید: 5478