post image

یلوادوایز، تجربه‌ای به‌یادماندنی برای کسب‌وکارهای سیگنال، سهم‌آشنا و نارین گیمز

پلتفرم یلوادوایز، چه نقشی در حل چالش‌های تبلیغاتی اپلیکیشن سیگنال، کارگزاری سهم‌آشنا و شرکت نارین گیمز داشته است؟


یلوادوایز (Y’elloAdwise) یک پلتفرم تبلیغات هوشمند است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را به صورت هوشمند مدیریت کنند. این پلتفرم به‌واسطه دسترسی به جامعه هدف گسترده و انجام بخش‌بندی‌های مناسب، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا پیام تبلیغاتی مد نظرشان را به‌صورت هدفمند، به گوش مخاطبان گزینش شده خود برسانند. همچنین برخورداری از یک داشبورد جامع، این امکان را به کاربران می‌دهد که تحلیل‌های متنوعی را بر اساس نیاز خود دریافت نمایند.  قابلیت راه‌اندازی انواع کمپین‌های تبلیغاتی متناسب با نیاز کسب‌وکارها نیز، یکی از دیگر مزایای این سرویس است.

در بلاگ‌های قبلی با تجربه شرکت ‌های باسلام، هوآوی، کمدا و اتاقک در استفاده از این پلتفرم آشنا شدید. در این بلاگ قصد داریم تا تجربه اپلیکیشن سیگنال، کارگزاری سهم‌آشنا و شرکت نارین گیمز در استفاده از این پلتفرم را با شما به اشتراک بگذاریم.

تجربه «اپلیکیشن سیگنال» در استفاده از پلتفرم یلوادوایز

/wp-content/uploads/2021/12/22-e1638947251363.png

اپلیکیشن سیگنال یک پلتفرم برای رصد و آنالیز بازارهای مالی است که تلاش می‌کند به مشتریان خود راهکارهایی در حوزه سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف ارائه نماید. این اپلیکیشن در زمینه تولید محتواهای آموزشی و تحلیلی برای مشتاقان ورود به بازار سرمایه نیز فعالیت می‌کند.

در بازار داغ و پرطرفدار سرمایه، تلاش برای جلب توجه مخاطبان خاص و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار اهمیت زیادی دارد. بنابراین دغدغه صاحبان این اپلیکیشن، انجام تبلیغات هدفمند برای گروه خاصی از مخاطبان‌شان بود؛ به‌همین منظور از پلتفرم‌های مختلفی برای تبلیغات استفاده کردند، اما در نهایت برای دیده شدن اپلیکیشن سیگنال و افزایش تعداد نصب آن، تصمیم گرفتند تا به کمک یلوادوایز یک کمپین پیامکی راه‌اندازی کنند. ارزیابی‌ها، نشان‌دهنده نرخ تبدیل ۱۰ درصدی برای این کمپین بود که رقم نسبتا بالایی محسوب می‌شود. همچنین بررسی‌ها نشان داد، کاربران پس از ورود به اپلیکیشن، فعالیت بالایی در آن داشته‌اند.

مدیران اپلیکیشن سیگنال بیان کردند: « نرخ تبدیل بالای این کمپین در کنار هزینه‌های معقولی که برای‌مان به همراه داشت، ما را ترغیب کرد تا حجم تبلیغات پیامکی خود را در یلوادوایز بالا ببریم؛ همچنین مشتاقیم در آینده از تبلیغات بنری این پلتفرم نیز استفاده کنیم.»

تجربه «کارگزاری سهم‌آشنا» در استفاده از پلتفرم یلوادوایز

/wp-content/uploads/2021/12/222.png

شرکت کارگزاری سهم ‌آشنا یکی از کارگزاران پیشرو در زمینه معاملات بورس و اوراق بهادار است که خدمات مختلفی را در زمینه معاملات در بازارهای مالی مختلف، سبدگردانی، مشاوره سرمایه‌گذاری و … به مشتریان خود ارائه می‌کند. این شرکت در ابتدا برای انجام تبلیغات پیامکی بر روی سرشماره‌های موجود در پایگاه داده خود، از دو روش مختلف استفاده کرد که نرخ کلیک مناسبی را به همراه داشت؛ اما از آنجایی که این کارگزاری در صدد گسترش بازار خود و جذب مشتریان جدید بود، تصمیم به استفاده از خدمات چندین پنل ارسال پیامک انبوه گرفت؛ اما این پنل‌ها مشکلاتی از قبیل Spam و Block شدن پیام‌ها را برای آن‌ها ایجاد کرد و در نتیجه نرخ کلیک تبلیغات به‌شدت افت پیدا کرد. بنابراین عدم دریافت خروجی مناسب به‌ نسبت هزینه تبلیغات، بزرگ‌ترین چالش این کارگزاری بود.

مدیران این مجموعه به‌دنبال یک سرویس پیامک انبوه بودند که به جامعه هدف بزرگی دسترسی داشته باشد، نرخ کلیک بالایی برای آن‌ها ایجاد کند و از نظر اقتصادی هم به‌صرفه باشد. در همین راستا با پلتفرم یلوادوایز آشنا شدند که همه این امکانات را داشت. مهم‌ترین مزیت این پلتفرم برخورداری از معیار محاسبه هزینه بر اساس کلیک بود که این شرکت می‌توانست متناسب با هدف کمپین خود از آن بهره‌مند شود.

این کارگزاری پس از  استفاده از یلوادوایز، موفق به کسب نتایج موردنظر خود شد و سهم بازار آن در بازه زمانی کوتاه‌مدت، از ۵% به مقدار تقریبی ۱۸% افزایش یافت.

 

مزایای پلتفرم یلوادوایز  از دید کارگزاری سهم‌آشنا چیست؟

به گفته یکی از کارشناسان این شرکت:

«یکی از مزایای سرویس یلوادوایز برای شرکت ما، محاسبه هزینه تبلیغات بر اساس نرخ کلیک بود که کاملا  با هدف کمپین ما سازگاری داشت. مزیت دیگر این سرویس برخورداری از یک داشبورد خوب برای مدیریت و رصد کمپین بود. همچنین یلوادوایز از پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته برخوردار است که این موضوع در حوزه تبلیغات بسیار اهمیت دارد. کارشناسان پشتیبانی یلوادوایز به‌صورت مداوم و شبانه‌روزی پاسخ‌گوی ما بودند، در هر زمانی می‌توانستیم گزارش‌های مدنظرمان را دریافت کرده و همچنین تغییراتی در کمپین ایجاد کنیم‌؛ به‌طور مثال می‌توانستیم لینک‌های موجود در پیامک‌ها و زمان ارسال آن‌ها را بر اساس نیاز کمپین جابه‌جا کنیم.

در مجموع ما تجربه رضایت‌بخشی در استفاده از سرویسCPC (محاسبه هزینه بر اساس کلیک) یلوادوایز داشتیم؛ همچنین استفاده از معیار CPI (محاسبه هزینه بر اساس نصب) هم گزینه جذابی برای تبلیغ اپلیکیشن‌های سرمایه‌گذاری ما خواهد بود.»

تجربه شرکت «نارین گیمز» در استفاده از پلتفرم یلوادوایز

/wp-content/uploads/2021/12/22222-e1638947345378.png

نارین گیمز یکی از شرکت‌های ناشر بازی در ایران است که در زمینه انتشار، بومی‌سازی، بازاریابی و تبلیغات بازی‌ها فعالیت می‌کند. این شرکت به منظور معرفی بازی‌ها به مشتریان و ترغیب آن‌ها به نصب بازی، تصمیم به استفاده از تبلیغات پیامکی گرفت. مدیران این شرکت در همین راستا به دنبال پلتفرمی بودند که این تبلیغات را متناسب با جامعه هدف انجام بدهد و همچنین معیاری برای محاسبه هزینه تبلیغات بر اساس تعداد نصب بازی داشته باشد؛ به همین دلیل تصمیم به استفاده از پنل تبلیغاتی یلوادوایز گرفتند.

مدیر بازاریابی این شرکت اعلام کرد که:«استفاده از سرویس CPI یلوادوایز، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) تبلیغات ما را از ۱.۷ به مقدار تقریبی ۴ رساند؛ به‌عبارت دیگر به کمک یلوادوایز توانستیم ۳ تا ۴ برابر هزینه تبلیغات‌مان درآمد کسب کنیم. بنابراین شرکت ما رضایت کافی را در استفاده از این سرویس داشت و همچنین از به‌کارگیری سایر راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز استقبال می‌کنیم.»

 

سخن پایانی

پلتفرم تبلیغات هوشمند یلوادوایز، با قابلیت‌هایی چون: انتشار تبلیغات در بسترهای پر ترافیک، استفاده از روش‌های تبلیغاتی متنوع، برخورداری از داشبوردی جامع برای ارائه گزارش‌های موردنیاز به مشتریان و به‌کارگیری معیارهای بخش‌بندی بازار در ارسال پیام‌های تبلیغاتی و … قصد دارد تا به بهترین شکل، پیام برندها را به مخاطبان‌شان انتقال بدهد. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره این پلتفرم می‌توانید از طریق آدرس ایمیل EB@mtnirancell.ir با ما در ارتباط باشید.

3.8 5 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تجربه شرکت بیمه سرمد در استفاده از شبکه امن همراه ایرانسل (APN)

راهکار شبکه امن همراه ایرانسل چگونه چالش‌های ارتباطی بیمه سرمد را حل کرد؟

بازدید: 29536

blog image

۱۳۹۹/۰۶/۲۶

حل چالش‌های گروه تولیدی عالیس با مدیریت هوشمند ناوگان ایرانسل

معرفی پروژه تجهیز ناوگان خودرویی گروه تولیدی عالیس

بازدید: 8361

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8163