post image

۸ گجتی که در ایام دورکاری باید داشته باشید!

معرفی کاربردی‌ترین و مفیدترین گجت‌های هوشمندی که به شما در دورکاری کمک می‌کنند.


با شیوع کووید ۱۹ ضرورت ارتباط از راه دور کارمندان با محل کارشان را به یک دغدغه در سراسر دنیا تبدیل کرد. به دنبال اعلام رسمی سازمان بهداشت جهانی مبنی بر همه‌گیری ویروس کرونا در سطح جهان، گوگل، مایکروسافت،‌ توییتر، اپل و بسیاری دیگر از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در طی ماه‌های گذشته برنامه‌های دورکاری حداکثری را در پیش گرفته‌اند.

دورکاری در کنار همه مزایا و فوایدی که دارد، ابزارها، محیط و نیازمندی‌های خاص خودش را می‌طلبد و اگر شما وسایل مورد نیاز یا فناوری‌های لازم را برای خودتان فراهم نکنید، خیلی زود دلسرد می‌شوید.

در ادامه گجت‌هایی را معرفی می‌کنیم که در ایام دورکاری به کمک شما می‌آیند تا سلامتی و تمرکز شما را تضمین کنند.

ردیاب زمانی 2 TimeFlip

/wp-content/uploads/2020/04/12-e1672820589965.jpg

این گجت به شما اجازه می‌دهد زمان سپری شده خود را ردگیری کنید تا متوجه شوید که برای هر کاری چقدر زمان صرف کرده‌اید و آن را چگونه گذرانده‌اید. این گجت به‌شدت افزایش بهره وری و کارایی را در شما رقم می‌زند، زیرا همان‌طور که می‌دانید، بزرگ‌ترین مشکل افرادی که در خانه کار می‌کنند و مشغول دورکاری هستند؛ حواس‌پرتی و اولویت ندادن به کارها و سپری کردن زمان به شکلی بیهوده است.

این گجت با طراحی چند وجهی و چراغ‌های LED  تعبیه شده در آن، به شما کمک می‌کند تا هر وجه و سطح آن را به یک کار اختصاص دهید و با گرداندن آن متوجه شوید که یک روز کاری خود را چگونه گذرانده‌اید.

قیمت: ۴۰ دلار

فن خنک‌کننده RG VH Compact

/wp-content/uploads/2020/04/123.jpg

اگر جز افراد گرم مزاج هستید و همیشه پشت میزکار گرم‌تان می‌شود؛ خرید این فن رومیزی را حتما در دستور کار خود قرار دهید. سرعت این فن در دو سطج کم و زیاد قابل تنظیم است و تقریبا در هر دو حالت هیچ‌گونه نویز و صدای اضافه‌ای تولید نمی‌کند ولی شما نسیم خنکی را روی صورت و بدن خود احساس می‌کنید. نکته جالب توجه این گجت این است که از درگاه USB برای منبع انرژی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید برای استفاده، آن را به کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود وصل کنید.

قیمت: ۴۱ دلار

بیشتر بخوانید:

۹ راهکار کلیدی برای بهبود ارتباطات در شرایط دورکاری!

میز ارگونومیک FEZIBO

/wp-content/uploads/2020/04/1234-e1672820696667.jpg

افرادی که عادت دارند تا در هنگام فعالیت‌های کاری، همزمان با کامپیوتر و لپ‌تاپ خود کار کنند، به چنین گجتی نیاز دارند. این میز ارگونومیک به شما کمک می‌کند تا در طول روز بهترین تجربه از کار با کامپیوتر و لپ‌تاپ را سپری کنید. با استفاده از این میز، شما می‌توانید برخی اوقات ایستاده کارهای خود را دنبال و انجام دهید. در ارتفاع‌ها و اندازه‌های مختلف تنظیم می‌شود و در رنگ‌های مختلف وارد بازار شده است.

قیمت: ۱۴۰ دلار

وب کم Logitech Brio 4K

/wp-content/uploads/2020/04/12345-e1672820749522.jpg

احتمالا تا الان متوجه شده‌اید که برای ویدئو کنفرانس‌ها، وبینارها و تماس ویدیویی با همکاران و مدیران خود به یک وب‌کم خوب و باکیفیت نیاز دارید، چون معمولا وب‌کم لپ‌تاپ و کامپیوتر جوابگوی نیاز شما نخواهد بود.

این وب‌کم K4 که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد، در کنار مانیتور Apple Pro Display XDR با کیفیت نمایشی و سرعت فوق‌العاده‌ خود شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

این وب‌کم ویدئوها را در فرمت Ultra HD ضبط کرده و طراحی آن به گونه‌ای است که روی لبه مانیتور به صورت مغناطیسی می‌چسبد.

قیمت: ۲۰۰ دلار

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید در مورد دورکاری بدانید!

هاب Henge Docks

/wp-content/uploads/2020/04/1234567-e1672820810181.jpg

اگر از مک‌بوک استفاده می‌کنید، قطعا روی میزکار شما یک هاب USB همیشه هست. چون به درگاه‌های بیشتری برای اتصال دستگاه‌های جانبی نیاز خواهید داشت. این هاب USB انواع درگاه‌ها از جمله ۳.۱ USB و USB-C و MiniDisplay را در اختیار شما قرار می‌دهد. یک شیار کارت حافظه SD دارد و درگاه شبکه اینترنت و هدفون نیز به شما می‌دهد.

این دستگاه طراحی بسیار زیبایی دارد و شما اصلا نیازی به پنهان کردن آن ندارید و می‌توانید به‌راحتی روی میزکار خود از آن استفاده کنید.

قیمت: ۲۰۰ دلار

گجت هوشمند LiftiD Neurostimulation

/wp-content/uploads/2020/04/1234567-e1672820857712.png

این گجت از طریق متد TDCS یا Transcranial Direct Current Stimulation به شما کمک می‌کند تا تمرکز بیشتری داشته باشد و هوشمندانه‌تر رفتار کنید. نحوه کارکرد این هدفون به این صورت است که با قرارگیری بر روی سر شما، به‌طور مستقیم سیگنال‌های مغزی شما را تحریک می‌کند تا جایگزینی بی‌خطر و مفید برای انواع تقویت‌کننده‌های خوراکی مغز مانند قندها و کافئین باشد.

وقتی می‌خواهید برای یک جلسه مهم آماده شوید یا باید یک مقاله طولانی و بسیار پیچیده علمی را مطالعه کنید؛ کافی است ۲۰ دقیقه از این دستگاه روی سر خود استفاده کنید.

قیمت: ۱۴۹ دلار

مانیتور HP EliteDisplay S340c

/wp-content/uploads/2020/04/234567.jpg

مانیتورهای بزرگ و خمیده می‌توانند بهره‌وری کاری شما را افزایش دهند. یک مانیتور ۳۴ اینچ بزرگ برای طراحان گرافیست یا افرادی که زیاد از اسکایپ و وب‌کم و تماس‌های ویدیویی چندنفره استفاده می‌کنند یک نعمت بزرگ است.

قیمت: ۷۷۵ دلار

مودم و روتر 6NETGEAR Nighthawk Wi-Fi

/wp-content/uploads/2020/04/1234567888.jpg

در آخر باید به یک مودم یا روتر خوب برای دوران دورکاری اشاره کنیم. قطعا بدون داشتن یک روتر خوب نمی‌توانید از دورکاری لذت ببرید. روترهای وای‌فای ۶ امروزی به اندازه کافی سریع و به اندازه کافی قدرت آنتن‌دهی و برد موثر دارند که بتوانید همه‌جای خانه از آن‌ها استفاده کنید.

انبوهی از ویژگی‌ها و امکانات مختلف روی این روترها ارائه شده است تا شما بتوانید ترافیک و پهنای‌ باند اینترنت را برای خود سفارشی‌سازی کنید و همه‌چیز را زیرنظر بگیرید. این روترها در کنار خود اپلیکیشن‌های موبایلی نیز دارند که به شما اجازه می‌دهد ساده‌تر از آن‌چه فکر می‌کنید، یک روتر را تنظیم و مدیریت کنید.

قیمت: ۱۵۰ دلار

اگر شما هم در دوران دورکاری هستید و یا تصمیم دارید بخشی از فعالیت کارمندان خود را غیرحضوری کنید، همین حالا می‌توانید از خدمات اینترنت سازمانی ایرانسل استفاده کنید و با خرید مودم‎های پیشرفته ایرانسل تحولی چشمگیر در ارتقا عملکرد کارمندان خود ایجاد کنید.

 

کلام آخر

راهکارهای سازمانی ایرانسل با دغدغه رشد و پیشرفت کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، محصولات سازمانی مختلفی را ارائه می‌دهد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند چالش‌های مختلفی از سازمان شما را حل کند. چالش‌های دورکاری کارمندان مانند، عدم وجود یک بستر امن برای تبادل اطلاعات و عدم دسترسی به اطلاعات مهم سازمان از راه دور، از مهم‌ترین دغدغه‌های چند سال اخیر مدیران بوده است که یکی از راهکارهای کاربردی ایرانسل با نام سرویس VPN سازمانی ایرانسل، به‌خوبی توانسته با ایجاد یک شبکه خصوصی مجازی این مشکلات و موانع را مرتفع کند. اگر شما نیز برای دورکاری کارکنان شرکت تان با چنین چالش‌هایی مواجه هستید، می‌توانید از طریق آدرس ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

منبع:

https://thegadgetflow.com

3.5 2 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۳۹۹/۰۴/۱۷

کارمندان دورکار با چه چالش‌هایی روبه‌رو هستند؟

آشنایی با مزایا و معایب دورکاری و سیاست‌ها و قوانین لازم برای کارمندان دورکار!

بازدید: 3963

blog image

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

۵ راهکار موثر برای افزایش بهره‌وری در دورکاری

چگونه بهره‌وری خود را در دورکاری افزایش دهیم؟

بازدید: 3388

blog image

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

نقش حیاتی دورکاری در آینده کسب و کارها

با مهم‌ترین مزایای دورکاری کارمندان آشنا شوید.

بازدید: 2615