post image

سیم‌کارت سازمانی ایرانسل، راهکاری برای کاهش هزینه سازمان شما!

سیم‌کارت سازمانی ایرانسل، چه نقشی در کاهش هزینه‌های ارتباطی سازمان شما دارد؟


امروزه با گسترش صنعت و تجارت، سازمان‌هایی با تعداد بالای نیروی انسانی به وجود آمده‌اند و از طرف دیگر، یکی از مسائلی که همواره مورد توجه مدیران کسب‌وکارها است، کاهش هزینه‌های سازمان است.

اغلب مدیران در هنگامی که هزینه آن‌ها افزایش پیدا می‌کند، اولین راهکاری که به آن رجوع می‌کنند تعدیل نیروها است، اما مدیران موفق هیچ‌گاه به سراغ این راهکار نمی‌روند، چراکه آن‌ها همواره در فکر گسترده کردن کسب‌وکار خود و افزایش سرمایه و درآمد خود هستند که این کار طبعا نیاز به نیروی انسانی بیشتری برای سازمان دارد، اما این مدیران موفق برای کنترل و کاهش هزینه سازمان خود چه می‌کنند؟ روش‌های متنوعی برای کاهش هزینه سازمان وجود دارد، اما یکی از جالب‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها، کنترل و کاهش هزینه تماس‌های کارمندان و کارکنان سازمان با استفاده از سیم‌کارت سازمانی است و راهکارهای سازمانی ایرانسل با ارائه این خدمت، در این زمینه پیشرو بوده است.

 

کاهش هزینه سازمان با سیم‌کارت سازمانی

شما با خرید سیم‌کارت سازمانی برای سازمان خود می‌توانید با اختصاص یک شماره به شرکت خود، به تعداد تمام نیروهای خود شماره‌های زیرشاخه اختصاصی خریداری کنید.

سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل با قیمتی به مراتب مناسب‌تر نسبت به سیم‌کارت‌های دیگر در بازار به شما این امکان را می‌دهد تا در خرید اولیه سیم‌کارت برای نیروهای خود، هزینه سازمان خود را نیز کاهش دهید و به راحتی آن‌ها را مدیریت کنید.

مزایای سیم‌کارت سازمانی

/wp-content/uploads/2020/01/55-e1672663756854.jpg

در گذشته هر یک از کارکنان شرکت با سیم‌کارت خود با مشتریان تماس می‌گرفت که در صورت تغییر آن نیروی انسانی در آن جایگاه، عملا بخشی از ارتباطات سازمان با مشتریان که از طریق کارمند قبلی برقرار شده بود، از بین می‌رفت.

اما با استفاده از سیم‌کارت سازمانی، شما می‌توانید برای هر واحد شماره‌های مختص به آن را تعیین کنید و در صورت تغییر نیروهای خود، ارتباط مستمر خود با مشتریان و ذی‌نفعان را از دست ندهید.

با سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل سازمان‌ها چندین امکان را برای خود به وجود می‌آورند که با توجه به کارکردهای متنوع آن‌ها، نه تنها سهولت ارتباطات درون سازمانی خود را افزایش می‌دهند، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه های سازمان نیز می‌شود. سیم‌کارت‌های سازمانی به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی میان اعضای سازمان خود یا حتی مشتریان‌تان کنفرانس برقرار کرده و جلسات خود را با کیفیت مطلوبی برگزار کنید.

بیشتر بخوانید:

تجربه شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در استفاده از سیم کارت سازمانی ایرانسل

 

مدیریت سیم‌کارت‌های سازمانی

اما مدیریت سیم‌کارت سازمانی ایرانسل چگونه است؟ چطور باید از ریز هزینه این سیم‌کارت‌ها مطلع شویم؟ نحوه خرید بسته اینترنت برای هر سیم‌کارت به چه شکل است؟ تمام سوالات شما به‌راحتی با حساب چندکاربره ایرانسل قابل پاسخگویی هستند.

ایرانسل من سازمانی؛ راهکار دیگری برای کاهش هزینه سازمان

/wp-content/uploads/2020/01/5555-e1672663828366.jpg

در زمانی که اکثر کسب‌وکارها به سوی تحول دیجیتال در حال حرکت‌ هستند، مجهز بودن به سرویس‌های دیجیتال و سازمانی، از ضروریات هر کسب‌وکاری به‌حساب می‌آید. راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز با توجه به اهمیت این موضوع و همچنین چابک‌سازی سازمان‌ها، محصولات و سرویس‌های گوناگونی را طراحی و جرا می‌کند؛ از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط گرفته تا شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ!

از آن‌جایی که اکثر سرویس‌های ارائه شده، مانند سرویس VPN سازمانی و سرویس موبایل سازمانی بر مبنای سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل طراحی شده‌اند، وجود نرم‌افزاری برای مدیریت آن‌ها لازم و ضروری است. به‌همین منظور و برای تسهیل مدیریت سیم‌کارت‌های سازمانی، برنامه کاربردی «ایرانسل من سازمانی» برای شما ارائه شده است. در ادامه بیشتر با کارکردهای این نرم‌افزار و نحوه استفاده از آن آشنا می‌شویم.

کاربرد‌های مهم ایرانسل من سازمانی

/wp-content/uploads/2020/01/55555-e1672663873396.jpg

ایرانسل من سازمانی به مشترکان سازمانی این امکان را می‌دهد تا میزان مصرف سیم‌کارت‌های خود را کنترل و جزئیات صورت‌حساب‌ها را بررسی کنند. همچنین کاربران می‌توانند در این برنامه نسبت به پرداخت قبض‌ها و خرید بسته‌های افزایشی اقدام کنند. البته از طریق این برنامه، مدیریت خدمات و محصولات ویژه ارائه شده به سازمان‌ها و شرکت‌ها از قبیل سرویس vpn  سازمانی و پرداخت پیشرفته صورت‌حساب، به‌سادگی امکان‌پذیر خواهد بود.

البته امکانات ایرانسل من سازمانی به این موارد محدود نمی‌شود. از جمله امکانات دیگر این سامانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  مدیریت پرونده

از جمله این امکانات می‌توان به مواردی همچون  نمایش سلسله‌مراتب مشترکان حقوقی، نمایش اطلاعات حساب عمومی مشترکان حقوقی، اطلاعات حساب تجاری و آخرین قبض صادر شده، اشاره کرد.

در این بخش همچنین می‌توانید اطلاعات هر حساب شامل تعداد سیم‌کارت‌ها، سیم‌کارت‌های فعال و آماده فعال‌سازی را مشاهده کنید.

  • مدیریت محصولات سازمانی

ایرانسل من سازمانی این امکان را به مدیران می‌دهد تا فعالیت‌های زیر را انجام دهند:

  • پرداخت پیشرفته صورتحساب: این ویژگی شامل خرید بسته اینترنتی گروهی، تعریف گروه‌های مختلف و تعیین اشخاص در نقش مدیر گروه برای مدیریت پرداخت‌ها، امکان اصلاح یا حذف گروه های ایجاد شده، امکان مشاهده شماره‌های اضافه شده به هر گروه و همچنین اضافه کردن شماره جدید.
  • مدیریت APN: مشاهده APN‌های فعال‌شده برای هر سیم‌کارت و جزئیات APN به تفکیک سیم‌کارت.
  • ایجاد حساب چند کاربره: این بخش امکاناتی از جمله مشاهده لیست تمامی سرشاخه‌های موجود در پرونده، اعمال تنظیمات مربوط به حساب چندکاربره به‌ازای هر یک از سرشاخه‌ها، امکان خرید بسته‌های اشتراکی به‌ازای هر سرشاخه، دریافت صورت‌حساب خرید بسته‌های اشتراکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • راهنمایی و پشتیبانی
  • ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آن‌ها
  • دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی راهکارهای سازمانی ایرانسل

بیشتر بخوانید:

چرا بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای کشور تصمیم به استفاده از سرویس VPN سازمانی ایرانسل گرفتند؟

 

کلام آخر

کنترل هزینه سازمان یک امر ساده و پیش‌پا افتاده نیست که هر کسی بتواند آن‌ را انجام دهد، بلکه نیاز به مشاوره و پژوهش فراوان دارد تا با دقت فراوان انجام شود. همان‌طور که مطالعه کردید راهکارهای سازمانی ایرانسل به‌سادگی توانسته جای خالی یک مشاور مجرب را برای سازمان شما پر کند تا با استفاده از راهکارهای کلیدی و مفید پیشنهادی آن، علاوه بر کاهش هزینه، رشد و توسعه سازمان خود را شاهد باشید.

برای آشنایی هرچه بیشتر با خدمات عنوان شده در مقاله یا سایر محصولات راهکارهای سازمانی ایرانسل می‌توانید از طریق آدرس ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

4 4 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

۷علت از بین رفتن انگیزه در محل کار

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا گاهی انگیزه‌ای برای کار کردن نداریم؟

بازدید: 8330

blog image

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

۹ مهارت برای ایجاد ارتباط مؤثر در محل کار

پیشرفت شغلی شما در گرو برقراری ارتباط مؤثر در محل کار است.

بازدید: 7103

blog image

۱۳۹۸/۱۱/۱۶

معرفی بهترین نرم‌‌افزارهای نقشه ذهنی (Mind Mapping) در سال ۲۰۱۹ !

نقشه ذهنی چیست و بهترین نرم‌افزار‌ها در این زمینه کدام‌اند؟

بازدید: 5478