post image

سرویس داناپلاس؛ پلتفرم تخصصی برگزاری جلسات و کلاس‌های آنلاین!

معرفی سرویس داناپلاس ایرانسل، امکانات و مزایای آن برای برگزاری کلاس‌ها و جلسات آنلاین


برگزاری جلسات و کلاس‌های آنلاین یکی از اتفاقاتی است که پس از شیوع کرونا در سراسر جهان و با استقبال از ایده دورکاری از سوی بسیاری از سازمان‌ها، رونق بیشتری گرفت. این گسترش به شکلی است که امروزه برگزاری جلسات آنلاین برای سازمان‌هایی که به صورت حضوری کار می‌کنند هم در بسیاری از مواقع ارجحیت دارد. اما پلتفرم مناسب برای این ارتباط کدام است و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

/wp-content/uploads/2023/09/123-e1694264386521.jpg

در این راستا پلتفرم‌های مختلفی با ویژگی‌های متنوعی در حال فعالیت هستند و سرویس داناپلاس یکی از نمونه‌های موفق ایرانی است. این پلتفرم تلاش می‌کند نیازهای حوزه‌های مختلف به‌خصوص مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را با فراهم کردن امکاناتی نظیر شبیه‌سازی کلاس‌های آموزشی، به اشتراک‌گذاری فایل‌های آموزشی و تمرین‌ها، برگزاری امتحانات مختلف، کارهای کلاسی، جلسات کاری و… برآورده کند.

در این مطلب قصد داریم تا به‌طور کامل به معرفی سرویس داناپلاس راهکارهای سازمانی ایرانسل بپردازیم و امکانات و مزایای آن را بررسی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

معرفی سرویس داناپلاس و امکانات آن

/wp-content/uploads/2023/09/12345-1-e1694264410101.png

سرویس داناپلاس از راهکارهایی است که با هدف تسهیل در استفاده یکپارچه دانش‌آموزان و دانشجویان و به‌طور کلی مدیریت آموزشی و ایجاد بستری برای برگزاری کلاس‌های آنلاین شروع به کار کرده است. این سرویس همچنین پلتفرمی تخصصی برای برگزاری جلسات کاری، وبینارها و بهره‌ بردن از سیستم مدیریت یادگیری یا LMS نیز است و افزایش بهره‌وری کارکنان دورکار را به همراه دارد.

به همین ترتیب امکانات داناپلاس را می‌توان در دو حوزه سیستم مدیریت یادگیری (LMS) و آموزش آنلاین طبقه‌بندی کرد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

۱. سیستم مدیریت یادگیری (LMS)

شما با ورود به سرویس داناپلاس و از بخش صفحه مدیریتی می‌توانید از طریق سیستم مدیریت یادگیری، از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

  • تعریف دوره‌های آموزشی
  • قرار دادن محتوای مربوط به دوره‌های آموزشی ازجمله فایل‌های متنی، تصویر، صدا (پادکست) و ویدیو (فیلم آموزشی)
  • تعریف اساتید و گروه‌های درسی
  • امکان تعریف کار کلاسی
  • امکان فعالیت دانش‌آموزان در مباحث درسی
  • تعریف حساب کاربری برای دانش‌آموزان جهت دسترسی به محتوای آموزشی
  • امکان ارسال تکالیف و نمره‌دهی اساتید بر روی آن‌ها
  • امکان برگزاری آزمون‌های مختلف با قابلیت تصحیح خودکار

۲.آموزش آنلاین

با ورود به آموزش آنلاین که دومین بخش از این پلتفرم است، کاربر این امکان را دارد تا برای جلسات کاری، کلاس مجازی و وبینارهای خود برای برگزاری رویدادها از این فضا استفاده کند. از امکانات این قسمت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

/wp-content/uploads/2023/09/1234567-e1694264530781.jpg
  • تخته تعاملی
  • کلاس‌های زیرمجموعه
  • گفت‌وگوی خصوصی و عمومی
  • بارگذاری ویدیو و انواع مختلف فایل‌ها
  • اشتراک میکروفون و دوربین
  • ایجاد نظرسنجی برخط و بسیاری امکانات دیگر

بیشتر بخوانید:

کارمندان دورکار با چه چالش ‌هایی رو به ‌رو هستند؟

از دیگر ویژگی‌ها و امکانات داناپلاس می‌توان به این مورد اشاره کرد که مدیر هر رویداد این اجازه را دارد تا با ورود به صفحه مدیریتی دسترسی‌های کاربران را در هر رویداد مدیریت کند و تمام اطلاعات مربوط به تعداد کلاس‌ها، وبینارها و جلسات ایجادشده، برگزارشده و لغوشده و… را ببیند. در یک نگاه کلی می‌توان این‌گونه جمع‌بندی کرد که مدیران رویدادها به ویدیوهای ضبط‌شده، فهرست شرکت‌کنندگان در هر جلسه، تعداد کلاس‌های آموزشی، وبینارها و جلسات کاری دسترسی خواهند داشت.

 

آشنایی با تفاوت کلاس آموزشی، وبینار و جلسه کاری در سرویس داناپلاس

همان‌طور که در بخش قبل اشاره شد، راهکار داناپلاس از بخش‌های مختلف تشکیل شده و مدیریت هر پنل به عهده مدیران رویدادها است. در ادامه ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که میزان دسترسی افراد به امکانات داناپلاس در کلاس‌های آموزشی، وبینارها و جلسات کاری چه تفاوتی با هم دارند؟‌

  • کلاس‌های آموزشی به این شکل هستند که تمام کاربران از ابتدا امکان و اجازه اشتراک‌گذاری صدا و تصویر را ندارند و مدیر رویداد باید نسبت به ایجاد دسترسی برای هر کاربر اقدام کند. اما توجه داشته باشید که همه کاربران امکان شرکت در گفت‌وگوی متنی را دارند.
  • وبینارها کمی متفاوت از کلاس‌های آموزشی هستند و در این بخش دسترسی همه کاربران قفل است و امکان اشتراک‌گذاری صدا و تصویر، حتی با اجازه مدیر رویداد نیز وجود ندارد. اما همه کاربران این اختیار را دارند تا در گفت‌وگوی متنی شرکت کنند.
  • جلسات کاری نیز به این صورت است که همه شرکت‌کنندگان از ابتدا با دسترسی مدیر وارد جلسه می‌شوند و این امکان را دارند تا صدا، تصویر و فایل خود را بدون هیچ محدودیتی به اشتراک بگذارند.

 

وظایف مدیران رویدادها در سرویس داناپلاس

مدیران پنل‌ها در کلاس‌های آموزشی، وبینارها و جلسات با هدف مدیریت و هدایت موثر رویدادها، این امکان را دارند تا به موارد زیر دسترسی داشته باشند.

  • مشاهده فهرست شرکت‌کنندگان
  • گفت‌وگوهای عمومی و خصوصی
  • ایجاد یادداشت‌های اشتراکی
  • انجام نظرسنجی
  • امکان ضبط کلاس و جلسات توسط سیستم
  • امکان استفاده از افزونه ضبط داناپلاس در مرورگر کروم

همچنین لازم به ذکر است که مدیر هر رویداد پیش از آغاز هر جلسه می‌تواند از طریق پنل مدیریتی خود به تعداد دلخواه نقش مدیریتی تعریف کند.

مزایای سرویس داناپلاس برای کسب‌وکارهای هدف آن

/wp-content/uploads/2023/09/123456789-e1694264649621.jpg

سرویس داناپلاس سرویسی است که برای همه کسانی که نیازمند برگزاری رویداد به‌صورت مجازی هستند (مانند معلمان خصوصی، مدارس، آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک) قابل استفاده است و از مزایای سرویس داناپلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان شخصی‌سازی برند سازمانی (به‌معنای استفاده از پلتفرم کلاس مجازی و جلسه آنلاین داناپلاس با برند سازمانی شامل نام سازمان، لوگو و رنگ سازمانی)
  • امکان به اشتراک‌گذاری انواع فایل‌ها، مدیریت جلسات، برگزاری نظرسنجی آنلاین، برگزاری آزمون آنلاین برای مدارس و موسسات، مدیریت تکالیف به‌صورت آنلاین
  • مقرون‌به‌صرفه بودن برگزاری کلاس، جلسه و وبینار در داناپلاس در مقایسه با سامانه‌های مشابه

بیشتر بخوانید:

۵ مزیت مهم استفاده از ویدئو کنفرانس در محل‌ کار!

 

کلام آخر

سرویس داناپلاس که با همکاری ایرانسل برای برگزاری جلسات آنلاین ایجاد شده، به برگزارکنندگان این امکان را می‌دهد تا با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و بسته به استفاده، جلساتی با ظرفیت از ۲ تا ۱۰۰۰ نفر به‌طور هم‌زمان را برگزار کنند.

برای استفاده از این پلتفرم کافی است تا در وب‌سایت داناپلاس باتوجه به نیازتان، بسته قیمتی مناسب را انتخاب کنید و پس از آن با ورود به سامانه و پرداخت، بسته موردنظر شما فعال می‌شود. با فعال شدن حساب هم می‌توانید از طریق اپلیکیشن داناپلاس یا وب‌سایت از جلسات آنلاین خود لذت ببرید.

راهکارهای سازمانی ایرانسل علاوه‌بر داناپلاس، خدمات دیجیتال دیگری نظیر یلوادوایز و یلوهاب را نیز ارائه می‌کند که هر کسب‌وکار می‌تواند با توجه به نیاز خود از آن‌ها بهره‌مند شود.

برای آشنایی با راهکارهای گفته‌شده هم کافی است تا از طریق خطوط ایرانسلی خود کد دستوری ستاره سه مربع (#۳*) را شماره‌گیری کنید و یا از طریق ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 0 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

فرهنگ تحول دیجیتال

چگونه می‌توان به عنوان یک کسب و کار دیجیتال برای آینده برنامه‌ریزی کرد.

بازدید: 5091

blog image

۱۳۹۹/۰۷/۲۳

۴ راه موثر برای تبلیغات آنلاین

در این مقاله 4 تکنیک موثر بازاریابی آنلاین را بررسی می‌کنیم.

بازدید: 1928

blog image

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

دلایل استفاده از خدمات ابری در دیجیتال مارکتینگ

آیا با مزایای استفاده از خدمات ابری در بازاریابی دیجیتال آشنا هستید؟

بازدید: 1590