post image

تجربه شرکت بیمه سرمد در استفاده از شبکه امن همراه ایرانسل (APN)

راهکار شبکه امن همراه ایرانسل چگونه چالش‌های ارتباطی بیمه سرمد را حل کرد؟


در دنیای امروز که بیشتر کسب‌وکارها برای پیش‌برد کارهای خود به شبکه اینترنت وابسته‌اند، ناپایداری، قطعی یا سرعت کم آن می‌تواند از عواملی باشد که کارکرد سازمان‌ها را مختل می‌کند. اما تکنولوژی همیشه راه خود را به سوی آسان‌تر کردن کارها و بهبود فرآیندها باز  و راه‌حلی برای چالش‌ها پیدا می‌کند. یکی از کسب‌وکارهایی که با این مشکل مواجه شده و به کمک تکنولوژی توانسته آن را حل کند، شرکت بیمه سرمد است که در ادامه بیشتر با چالش و راهکار این شرکت آشنا می‌شویم.

آشنایی با شرکت بیمه سرمد

/wp-content/uploads/2021/06/1212-e1624787685435.png

شرکت بیمه سرمد در سال ۱۳۹۲ با حمایت گروه‌های مالی، اعتباری و سرمایه‌گذاری چون بانک صادرات ایران، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی و مؤسسه همیاری غدیر تأسیس شد. بیمه سرمد هم‌اکنون، در سراسر کشور ۴۲ ساختمان و ۴۰ شعبه دارد. فعالیت‌های این شرکت شامل موارد زیر است:

  • انجام عملیات بیمه‌ای در حوزه‌های گوناگون
  • پذیرش پوشش از داخل یا خارج از کشور
  • قبول بیمه‌های اتکایی از مؤسسات بیمه داخلی و خارجی
  • سرمایه‌گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی

 

چالش شرکت بیمه سرمد در برقراری ارتباط میان شعب

یکی از نیازهای اساسی شرکت بیمه سرمد بهره بردن از شبکه اینترنت پایدار و مطمئن بود. چرا که این مورد به برقراری ارتباط میان شعبه‌های بیمه سرمد که در شهرهای مختلف قرار داشتند، کمک می‌کرد. اما سرویس . در نتیجه ارتباط میان شعب گاهی با مشکل مواجه و خدمات‌رسانی به مشتریان، در زمان‌هایی دچار وقفه‌ می‌شد.

در نتیجه، شرکت بیمه سرمد به بررسی راهکارهای مختلف برای حل این چالش پرداخت و در نهایت سرویس شبکه امن همراه ایرانسل (APN) را انتخاب کرد.

اما سرویس APN چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه به حل این چالش کمک کرد؟

سرویس شبکه امن همراه ایرانسل (APN)

/wp-content/uploads/2021/06/bs2-e1624686441403.jpg

شبکه امن همراه (APN) شبکه‌ای داخلی است که مستقل از اینترنت عمل می‌کند و بستری اختصاصی و امن برای انتقال اطلاعات درون شرکت در اختیار کسب‌وکارها، به خصوص شرکت‌های چندشعبه‌ای، قرار می‌دهد.

در این سرویس،  گروهی از سیم کارت های سازمانی در قالب یک شبکه خصوصی مجازی  مورد استفاده قرار می‌گیرند و در بستر تلفن همراه تبادل اطلاعات می‌کنند. کارمندان می‌توانند با استفاده از این سیم‌کارت‌ها در کانالی امن و  اختصاصی به شبکه داخلی خود در نقاط مختلف کشور متصل شوند و اطلاعات مورد نیاز را به سرورهای خود منتقل ‌کنند. استقلال APN از اینترنت باعث شده است که از پایداری بالایی برخوردار باشد.

 

شبکه امن همراه ایرانسل در شرکت بیمه سرمد

بیمه سرمد ابتدا استفاده از شبکه امن همراه ایرانسل را به صورت آزمایشی آغاز کرد و پس از اطمینان از کیفیت آن، تصمیم به راه‌اندازی دائمی آن گرفت. به گفته مدیران این شرکت: «با فعال شدن شبکه امن همراه ایرانسل، سرعت فعالیت‌ها و ارتباطات کارکنان شعبه‌های مختلف بیشتر شد.» چرا که بستر شبکه امن همراه امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات را به صورت پایدار و باکیفیت در اختیار آن‌ها قرار می‌داد.

این سرعت سبب شد امور و مسائل مربوط به مشتریان این شرکت هم سریع‌تر پیش برود؛ در نتیجه مشتریان شعبه‌های مختلف هم توانستند از مزایای این سرویس بهره ببرند.

پایداری این سرویس علاوه‌بر بالا بردن سرعت کار، سبب شد مسؤولان این شرکت بتوانند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای انجام کارها داشته باشند، چرا که دیگر نگرانی و دغدغه‌ای بابت قطعی‌های اینترنت و کاهش سرعت آن نداشتند.

دستاورد دیگر سرویس شبکه امن همراه برای این شرکت، کاهش هزینه‌ها بوده است. با این‌که این مورد جزو دغدغه‌های اصلی این شرکت نبوده، اما باعث افزایش رضایت مدیران در استفاده از این راهکار شده است.

به گفته مسؤولان بیمه سرمد مدیران و کارکنان این شرکت رضایت بسیار بالایی از سرویس APN دارند و استفاده از آن را به شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه بیمه سفارش می‌کنند.

 

سخن آخر

امروزه، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه هم مثل بسیاری از سازمان‌های دیگر، در تلاش‌اند با جریان تحول دیجیتال هم‌سو شوند. آن‌ها با بهره بردن از امکانات جدیدی که تکنولوژی در اختیارشان قرار می‌دهد می‌توانند در مسیر توسعه گام بردارند و عملکرد خود را بهبود بخشند. در این میان بهره‌مندی از یک شبکه داخلی امن و پایدار می‌تواند تأثیر مثبتی بر قرار گرفتن در این راه داشته باشد.

اگر شما هم چنین دغدغه‌ای دارید و می‌خواهید خیال‌تان از بابت پایداری شبکه درون‌سازمانی‌تان راحت باشد، یا دوست دارید با سرویس شبکه امن همراه ایرانسل بیشتر آشنا شوید، به وب‌ سایت ما مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به آدرس EB@mtnirancell.ir ایمیل ارسال کنید.

 

 

3.9 25 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تجربه شرکت بیمه سرمد در استفاده از شبکه امن همراه ایرانسل (APN)

راهکار شبکه امن همراه ایرانسل چگونه چالش‌های ارتباطی بیمه سرمد را حل کرد؟

بازدید: 29572

blog image

۱۳۹۶/۰۳/۲۳

شبکه امن همراه (APN) چیست؟

با شبکه امن همراه (APN) می‌توانید از امنیت اطلاعات و ارتباطات خود مطمئن باشید.

بازدید: 26098

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8218