
مدیریت حساب سیمکارتهای سازمانی
امکان مدیریت جامع سیمکارتهای سازمانی با استفاده از نسخه تحت وب و اپلیکیشن موبایلی ایرانسل من سازمانی برای کلیه مشترکان سازمانی فراهم شده است.
مشتری گرامی؛
نسخه IOS اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی فعلا در دسترس نمی باشد.
لطفا به نسخه تحت وب مراجعه نمائید.
راهنمای اپلیکیشن راهنمای نسخه وب
تنها مدیران پروفایل و مدیران حساب شرکتها میتوانند از امکانات ایرانسل من (سازمانی) استفاده کنند. برای استفاده از این سامانه لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را معرفی کنند.
جهت معرفی مدیر پروفایل، درخواست خود را به آدرس ایمیل EBS@mtnirancell.ir (پشتیبانی مشترکان سازمانی ایرانسل) ارسال نمایید.
ایرانسل من سازمانی با هدف سهولت استفاده و مدیریت سیمکارتهای شرکتی، با در نظر گرفتن نیازهای سازمانها و شرکتها در اختیار آنان قرار داده شده است. این برنامه به مدیران پرونده و مدیران حساب این امکان را میدهد تا نسبت به کنترل میزان مصرف سیمکارتهای خود، جزئیات صورتحسابها، پرداخت، خرید بسته افزایشی و دریافت صورتحساب خرید اقدام نمایند.
همچنین، از طریق این برنامه مدیریت خدمات و محصولات ویژه ارائه شده به سازمانها و شرکتها از قبیل حساب چندکاربره، سرویس APN و پرداخت پیشرفته صورتحساب به سادگی امکانپذیر خواهد بود.
مدیریت پرونده
- نمایش سلسله مراتب مشترکان حقوقی
- نمایش اطلاعات حساب عمومی مشترکین حقوقی (CGA)
- نمایش اطلاعات حساب تجاری
- نمایش اطلاعات هر حساب شامل:
- تعداد کل سیمکارتها، سیمکارتهای فعال، مسدود و آماده فعالسازی
- اطلاعات سپرده (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
- اطلاعات آخرین قبض صادر شده (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
- جزئیات صورتحساب 6 دوره آخر (در صورتی که نوع حساب دائمی باشد)
- نمایش اطلاعات هر سیمکارت شامل:
- وضعیت سیمکارت
- باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت
- میزان باقیمانده از بستههای خریداری شده
- اطلاعات اعتبار سیمکارت
- نمایش کد قفل گشای شخصی (PUK)
- جزئیات 15 کارکرد آخر
مدیریت محصولات سازمانی
-
پرداخت پیشرفته صورتحساب
- خرید بسته اینترنتی گروهی
- تعریف گروههای مختلف و تعیین اشخاص در نقش مدیر گروه برای مدیریت پرداختها
- امکان اصلاح یا حذف گروه های ایجاد شده
- امکان مشاهده شماره های اضافه شدن به هر گروه و اضافه نمودن شماره جدید
-
مدیریت APN
- مشاهده APN های فعال شده برای هر سیمکارت
- مشاهده جزئیات APN به تفکیک سیمکارت
-
حساب چند کاربره
- مشاهده لیست تمامی سرشاخههای موجود در پرونده
- اعمال تنظیمات مربوط به حساب چندکاربره به ازای هر یک از سرشاخهها
- امکان خرید بستههای اشتراکی به ازای هر سرشاخه
- امکان دریافت صورتحساب خرید بسته های اشتراکی
- مشاهده جزئیات بسته های اشتراکی خریداری شده
- تعیین سقف مصرف برای تکتک زیرشاخهها و یا تمامی زیرشاخهها
- به اشتراکگذاری حساب ریالی
- امکان اضافه کردن زیرشاخه
- دانلود جزییات زیرشاخه با فرمت CSV
خرید و صورتحساب
- خرید بستههای اینترنتی برای سیمکارتهای موجود در پرونده
- امکان دریافت صورتحساب/ رسید خرید بسته اینترنتی
- دانلود صورتحساب/ رسید خرید بسته اینترنتی
- مشاهده تاریخچه خرید بستههای اینترنتی
راهنمایی و پشتیبانی
- ارجاع و پیگیری درخواستها و بازبینی آنها
- دسترسی آسان به شبکههای اجتماعی واحد کسبوکار سازمانی
-
چه افرادی مجاز به استفاده از برنامه ایرانسل من سازمانی هستند؟
به دلیل امکان اعمال تغییرات بر روی کل سیمکارتها، تنها مدیر پرونده و مدیر حساب قادر به ورود به برنامه هستند.
-
از چه طریق میتوان برنامه کاربردی ایرانسل من سازمانی را نصب کرد؟
میتوان با جستجوی کلمه My Business Irancell در برنامههای SibApp، Google Play، Bazar و Myket نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.
-
چگونه میتوان وارد برنامه ایرانسل من سازمانی شد؟
برای ورود به ایرانسل من سازمانی، نیاز به شماره مدیر پرونده / مدیر حساب و رمز ورود دارید.
-
از چه طریق میتوان از رمز ورود به برنامه ایرانسل من سازمانی مطلع شد؟
از سه روش زیر قادر به دریافت رمز ورود خواهید بود:
- تعیین رمز کنترل حساب اینترنتی. اگر تا به حال این رمز را دریافت نکرده اید، به اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی بخش ثبت نام مراجعه کنید. همچنین میتوانید یک پیامک بدون متن به 130 بفرستید.
- ارسال رمز یکبار مصرف به شماره موبایل وارد شده (که تنها میتواند شماره مدیر گروه و یا شماره مدیر حساب باشد)
- ارسال رمز یکبار مصرف به آدرس ایمیل ثبت شده در پروفایل
-
آیا مدیر حساب به اطلاعات تمامی سیمکارتها دسترسی دارد؟
خیر. مدیر حساب تنها قادر به مشاهده و مدیریت سیمکارتهای زیرمجموعه خود است.
-
آیا دریافت صورتحساب خرید بسته اینترنتی از طریق ایرانسل من سازمانی امکانپذیر است؟
بله. در صورت خرید بسته افزایشی و یا بسته اینترنتی اشتراکی، صورتحساب/ رسید خرید برای شخصی که بسته را خریداری کرده (مدیر پرونده و یا مدیر حساب) ایمیل میشود.
-
از چه طریق میتوان به صورتحسابهای خرید بسته اینترنتی دسترسی داشت؟
صورتحسابها به آدرس ایمیل شخص خریدار (مدیر پرونده/ مدیر حساب) ارسال میشود و تا 30 دقیقه بعد از آن در تاریخچه خرید بسته افزایشی نیز قابل مشاهده خواهد بود. همچنین در منوی تاریخچه، قادر به مشاهده خریدهای 15 روز گذشته خود نیز خواهید بود.
-
آیا میتوان صورتحساب خرید بسته را برای شخصی غیر از مدیر پرونده و یا مدیر حساب ارسال نمود؟
بله. میتوان زمان خرید بسته اینترنتی آدرس ایمیل فرد مورد نظر را وارد نمود.