post image

راهکار اینترنت سازمانی نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) برای کسب‌و‌کارها

با کاربرد اینترنت پرسرعت سازمانی نسل ۴و ۴.۵ ثابت ایرانسل برای کسب‌و‌کارها بیشتر آشنا شوید.


فناوری‌های نوین حوزه ICT (فناوری ارتباطات و اطلاعات) موجب تحولات بسیاری در عرصه فعالیت شرکت‌ های کوچک و متوسط شده‌اند. اما سازمان‌ها چگونه می‌توانند برای ورود به دنیای جدید کسب‌وکار، این فناوری‌ها و خدمات جدید را به کار گیرند؟ ما قصد داریم در ادامه، پاسخ این سؤال را در قالب راهکار  سازمانی اینترنت پر سرعت سازمانی نسل ۴و ۴.۵ (TD-LTE) سازمانی ارائه کنیم.

TD-LTE برای آژانس‌های بازاریابی دیجیتال

/wp-content/uploads/2016/07/899.jpg

شرکت‌های بازاریابی دیجیتال تلاش می‌کنند از طریق دارایی‌های دیجیتال خود مثل وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی، برای محصولات و خدمات مورد نظر  بازاریابی کنند. به عبارت دیگر بازاریابی دیجیتال، یافتن بازار هدف و انجام بازاریابی با استفاده از ابزارهای دنیای دیجیتال امروز است. همان‌طور که مشخص است همه ابزارهای دیجیتال در بستر اینترنت تعریف می‌شوند و همچنین سایر فعالیت‌های این آژانس‌ها نیز به اینترنت پرسرعت و پایدار نیاز دارد. به همین منظور این شرکت‌ها همواره به دنبال سرویس‌های اینترنت با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت هستند. پاسخ ما به این نیاز آژانس‌های تبلیغاتی، اینترنت نسل ۴ ثابت سازمانی است که همه دغدغه‌های این حوزه را برطرف می‌کند.

 

TD-LTE برای آژانس‌های مسافرتی و گردشگری

بسیاری از نشریه‌های معتبر بین المللی در سال 2017 ایران را یکی از مقاصد پرطرفدار و امن گردشگری معرفی کرده‌اند. این روزها، از هر سه کاربر یک نفر از سرویس‌های آنلاین برای خدمات گردشگری بهره می‌برند. بنابراین ارائه خدمات آنلاین به گردشگران یکی از وظایف مهم آژانس‌های مسافرتی است که مستلزم دسترسی کارمندان شرکت به اینترنت پرسرعت و پایدار  است.

 

TD-LTE برای مراکز علمی و آموزشی

پژوهش و فعالیت در مراکز علمی را بدون دسترسی به اینترنت پرسرعت نمی‌توان تصور کرد. بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سازمان فناوری اطلاعات ایران تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۵، ضریب نفوذ اینترنت در میان کاربران ایرانی ۴۵.۳ درصد بوده است که حدود دو سوم این آمار را دانشجویان و یا پژوهشگرانی با سنین ۲۰ تا ۲۹ سال تشکیل می‌دهند.
ارائه خدمات اینترنت پرسرعت از طرف صاحبان و مديران مراكز علمی و آموزشی مستلزم صرف هزينه‌های زیادی برای ارائه اينترنت با کیفیت است. همچنين چالش دیگر، عدم پوشش مناسب اینترنت در محل و یا عدم دسترسی یکسان و پايدار تمام حاضران به اینترنت پر‌سرعت است.

پیشنهاد ویژه  TD-LTEسازمانی ایرانسل شامل بسته‌های تشويقی ويژه كسب‌و‌كارها، مودم‌های فضای باز با پوشش گسترده و قابلیت اتصال تعداد بیشتر کاربران است. این راهکار به پژوهشگران کمک می‌کند تجربه لذت‌بخشی از اینترنت پایدار داشته باشند. صاحبان این مؤسسات و مراکز نیز  با این سرویس، می‌توانند در هزینه‌های خود به طور قابل‌ملاحظه‌ای صرفه‌جویی کنند.

TD-LTE برای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

/wp-content/uploads/2016/07/8999-e1615789766630.jpg

شاید شما هم بارها با عبارت آشنای «Free Wi-Fi» در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها روبه‌رو شده باشید. شايد همين امکانات معیار ما برای انتخاب محل ملاقات یا گپ زدن‌ باشد. یکی از دغدغه‎های صاحبان رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها انتخاب سرویسی است که بتواند فارغ از دورى يا نزديكى، بدون افت سرعت، کیفیت يكسانى را برای اتصال همه مشتریان به مودم فراهم آورد.بر اساس آمارها، مشتریان کافی‌شاپ‌هایی که مجهز به اینترنت پرسرعت و باکیفیت بودند،  زمان بیشتری را در آن مکان گذرانده‌اند و حتى هزینه‌ بیشتری را هم برای صرف غذا پرداخت کرده‌اند. استفاده از اینترنت TD-LTE و بسته‌هاى تشويقى ويژه كسب‌و‌كارها علاوه‌بر تضمين رضایت مشتریان، هزینه‌ اينترنت مصرفى را به شكل قابل ملاحظه‌اى در كوتاه‌مدت و بلندمدت کاهش می‌دهد.

 

TD-LTE برای مراکز تجاری و تفریحی

در جامعه امروزی، برای بسیاری از مردم اتصال به اینترنت و در دسترس بودن مداوم از طریق اینترنت تبدیل به یک ضرورت شده است. در چند سال اخیر اتصال به اینترنت از طریق دستگاه‌های سیار  ۱۰ برابر افزایش یافته و ما اغلب به جای کامپیوترهای ثابت، از طریق دستگاه‌های قابل حمل مثل موبایل، تبلت و… به اینترنت وصل می‌شویم. بر این اساس شاهد رشد چشم‌گیر شبکه‌های  Wi-Fi همگانی هستیم که سازمان‌ها، مراکز و کسب‌وکارهای گوناگون به عموم عرضه می‌‌کنند.

دامنه وسیع خدمات مراکز تجاری و تفریحی و زمان زیادی که بازدیدکنندگان در این اماکن صرف می‌کنند، باعث شده این مراکز نیاز بیشتری به خدمات به‌روز اینترنتی احساس کنند. به همین علت، برای ارائه خدمات اینترنتی جامع و به روز گام‌های بزرگی برداشته و تجربه‌ای منحصر به فرد و با رضایت حداکثری را برای مخاطبان‌شان فراهم آورده‌اند.

در حوزه‌ی خدمات جدید، ارائه‌ی اینترنت همگانی در سالن‌های فودکورت، فضاهای باز مخصوص نشستن و استراحت (عموما در طبقه‌ی همکف) و… نقشی اساسی در جلب رضایت مشتریان و بیشتر کردن مدت زمان حضورشان داشته است.

مراکز تجاری و تفریحی می‌توانند با استفاده از سرویس TD-LTE یا همان اینترنت نسل ۴ ثابت، جدیدترین نسل از اینترنت ثابت را به مشتریان خود ارائه کنند. پایداری، سرعت (۱۰۰ مگابیت) و برد بالا برای پوشش فضاهای بزرگ و قیمت مناسب، این سرویس را به انتخابی مطمئن برای کسب‌وکارها تبدیل کرده است.

برای آشنایی بیشتر با سرویس اینترنت پرسرعت سازمانی به وب‌سایت واحد کسب‌وکارهای سازمانی ایرانسل مراجعه کنید.

 

 

4.2 48 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۳۹۵/۰۴/۲۳

راهکار اینترنت سازمانی نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) برای کسب‌و‌کارها

با کاربرد اینترنت پرسرعت سازمانی نسل ۴و ۴.۵ ثابت ایرانسل برای کسب‌و‌کارها بیشتر آشنا شوید.

بازدید: 3410

blog image

۱۳۹۵/۰۳/۱۳

نقش اینترنت پرسرعت در کسب‌وکارها

در دنیایی که سرعت عمل حرف اول را می‌زند، اینترنت پرسرعت مزیت رقابتی مهمی است.

بازدید: 2454

blog image

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

با مزایای فوق العاده سرویس اینترنت سازمانی ایرانسل در شرکت بیمه حافظ، آشنا شوید!

چرا بیمه حافظ سرویس اینترنت سازمانی ایرانسل (اینترنت ثابت با آی‌پی استاتیک) را به بسترهای ADSL و رادیویی ترجیح داد؟

بازدید: 2225