• مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
ایرانسل
  • محصولات و راهکارهای سازمانی
    • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات اینترنت سازمانی
      • سرویس VPN سازمانی
    • خدمات سازمانی موبایل
      • سیم‌کارت سازمانی
      • موبایل سازمانی
      • تماس امن
      • واکه؛ سیستم بی‌سیمPTT
      • کد کوتاه دستوری(USSD)
      • پیامک انبوه
      • پیامک هدفمند
    • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • داناپلاس (ویدئو کنفرانس ابری)
      • مرکز تماس ابری (به زودی)
    • خدمات ابری
      • زیر ساخت ابری
    • اینترنت اشیا (IoT-M2M)
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • سرویس خودروی متصل
      • نظارت تصويری ابری (vSaaS) – بزودی
    • خدمات دیجیتال
      • کیف پول د‌‌یجیتال
      • پنل تبلیغات یلوادوایز
      • یلوهاب (Open API)
      • یلونام
  • فروشگاه
    • خرید مودم
      • مودم اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE)
      • مودم همراه 3G/4G/4.5G
      • مودم و بسته ترکیبی
    • خرید سیم کارت
      • سیم کارت اعتباری
      • سیم کارت دائمی
    • خرید بسته های اینترنت سازمانی
      • بسته اینترنت همراه
      • بسته اینترنت ثابت
    • آی پی ثابت
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت ثابت ( TD-LTE)
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت همراه FD
    • سرویس پایه مدیریت هوشمند ناوگان
    • پرداخت قبض سیم کارت دائمی
  • سامانه‌های سازمانی
    • ایرانسل من سازمانی
    • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
    • مدیریت هوشمند ناوگان
    • خدمات زیرساخت ابری
    • IaaS
    • یلوادوایز
    • یلوهاب
  • پشتیبانی
    • ترابرد مشترکان سازمانی
    • مناطق تحت پوشش
    • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
    • نمایندگی
      • نمایندگان بازاریابی
      • فروشگاه‌ها و مراکز خدمات
      • فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی
      • مراکز ارتباط با ایرانسل
    • پرسش‌های متداول
  • پایگاه دانش
    • اخبار و وبلاگ
    • رویدادهای آموزشی
    • گالری
  • درباره ما
    • معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی
    • داستان موفقیت
    • کاتالوگ محصولات سازمانی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
  • مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • EN
En

    آخرین جستجوهای شما

    بیشترین جستجوهای کاربران

    ۲۵ تير ۱۳۹۷

    حسابداری ابری، راهکاری نوین برای کسب‎‌وکارهای فعال در حوزه مدیریت مالی

    همان‌طور که در  بلاگ‌های گذشته نیز گفته‌ایم بیش از ۷۸ درصد سازمان‌ها تمایل دارند فناوری ابری را در حوزه هوش تجاری و مدیریت اطلاعات سازمان خود به‌کار بگیرند.

    /wp-content/uploads/2018/07/12-e1628575943385.jpg

    با انتقال سیستم مالی و حسابداری به فضای ابری، کسب‌وکارها می‌توانند فرآیندهای کاری‌شان را تسهیل کنند. چرا که تمامی اعضای سازمان می‌توانند بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های جغرافیایی، به‌تمامی فایل‌های کاری خود دسترسی داشته باشند.

    یکی از نمونه‌های کاربردی این حوزه، نرم‌افزارهای حسابداری ابری محسوب می‌شوند که بسیاری از فرآیند‌ها را به‌صورت خودکار اجرا می‌کنند. برای مثال، تأییدیه‌های پرداخت را می‌توان به‌صورت آنلاین و با کمک کامپیوتر، لپ‌تاپ و موبایل انجام داد تا سیستم به‌صورت خودکار، آن را با سایر سطوح سازمان به اشتراک بگذارد.

    در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایای استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری بیشتر آشنا شوید.

    بیشتر بخوانید :

     ۷دلیل استفاده کسب‌وکارها از مرکز تماس ابری یا Cloud PBX

     

    پیاده‌سازی، تعمیر و نگهداری آسان‌

    یکی از نکات قابل توجه برای استفاده از نرم‌افزار مالی شرکت، امکان میزبانی محلی یا ابری آن است. نرم‌افزاری که بر پایه خدمات ابری باشد اجرای ساده و سریع‌تری خواهد داشت، زیرا نیازی به فراخوانی اطلاعات از سرورهای راه دور یا نزدیک ندارد. دیگر مزیت آن جلوگیری از هزینه‌های گزاف جهت خرید سخت‌افزارها مورد نیاز  برای نگهداری از اطلاعات یا استخدام کارشناس IT است. زیرا نگهداری و پشتیبانی از نرم‌افزارهای مالی ابری بر عهده شرکت ارائه‌دهنده سرویس (SaaS) خواهد بود.

     

    همکاری ساده‌تر با شرکای تجاری

    استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری منجر می‌شود همکاری ساده‌تری با شرکای تجاری خود داشته باشید و فرآیندهای پرداخت، تأییدیه و گزارش‌دهی را سریع‌تر  از قبل حل‌وفصل کنید. یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از حسابداری ابری برای سازمان‌ها، بدون شک افزایش فروش توسط پیمانکاران و تسهیل فرایندهای کاری فی‌مابین خواهد بود.

     

    دسترسی آسان‌تر  به داده‌ها

    یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری ابری، دسترسی آسان پرسنل سازمان‌ها به داده‌ها و ابزارهای خود است. آن‌ها می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز و از طریق هر دستگاهی به داده‌ها و اسناد و مدارک مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، داده‌ها را در کم‌تر از۱دقیقه به‌روزرسانی و ذخیره‌سازی کنند و آن‌ها را با دیگر اعضای سازمان به اشتراک بگذارند. سازمان‌ها با استفاده از این سامانه می‌توانند نیروهای خود را به‌صورت دورکار نیز استخدام نمایند.

    /wp-content/uploads/2018/07/123-e1628575954487.jpg

    مزایای استفاده از تکنولوژی‌های ابری تنها به همین‌جا محدود نمی‌شود. سرعت بالا، فراگیر بودن، چابکی، مقیاس‌پذیری، دسترسی آسان به داده‌ها و صرفه اقتصادی مزایایی هستند که پردازش ابری را به ابزاری مطلوب برای تحلیل داده‌ها و پردازش اطلاعات تبدیل کرده‌اند.

    با توجه به محدودیت وب‌سایت‌ها و خدمات ارائه شده توسط کمپانی‌های خارجی، ایرانسل با تکیه بر دانش بومی، شرکای تجاری مجرب و بستر شبکه جامع و نوین خود اقدام به ارائه خدمات ابری روزآمد با بالاترین کیفیت ممکن کرده است. این خدمات که شامل ذخیره‌سازی ابری  و  مرکز داده ابری ایرانسل می‌شود به شرکت‌های ایرانی امکان بهره‌مندی از به روزترین راهکارهای سازمانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را می‌دهند.

    بیشتر بخوانید:

    با ۵ اشتباه کسب‌وکارها در تأمین امنیت فضای ابری آشنا شوید!

     

    اکنون کسب‌وکارهای ایرانی می‌توانند بدون نیاز به سرورها و تجهیزات محلی، با استفاده از زیرساخت ابری ایرانسل ، اطلاعات مورد نیازشان را به اشتراک بگذارند و در هر زمان و هر لحظه به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

    کسب‌وکارها با سرویس تخصصی ایرانسل می‌توانند مرزهای خود را به آینده‌ای هوشمند و دیجیتال گسترش دهند. ایرانسل با ارائه راهکارهای نوآورانه در زمینه خدمات ابری، از حسابداری تا ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و دسترسی سریع و امن به اطلاعات، مدیریت خود را به سطحی جدید ارتقا دهند.

    ساخت سرور مجازی در کم‌تر از۲ دقیقه، امنیت بالا، امکان تهیه نسخه پشتیبان، قابلیت مقیاس‌پذیری منابع، پرداخت هزینه بر مبنای میزان استفاده، و دسترسی به پنل سلف‌سرویس تنها بخشی از ویژگی‌های این سرویس هستند.

     

    منابع:

    https://www.expressinfo.com

    https://www.cognoscape.com

    اخبار مرتبط
    امضای دیجیتال؛ کلید امنیت، اعتماد و اعتبار در دنیای دیجیتال
    امضای دیجیتال؛ کلید امنیت، اعتماد و اعتبار در دنیای دیجیتال
    ۲۸ مرداد ۱۴۰۴ . ۱۰:۵۵
    مشاهده بیشتر
    ۱۰ روش احراز هویت برای ورود مطمئن به دنیای دیجیتال امروز!
    ۱۰ روش احراز هویت برای ورود مطمئن به دنیای دیجیتال امروز!
    ۲۶ مرداد ۱۴۰۴ . ۲:۴۱
    مشاهده بیشتر
    مدیریت هوشمند ناوگان زنجیره سرد؛ کلید حفظ کیفیت و سلامت محصولات حساس به دما
    مدیریت هوشمند ناوگان زنجیره سرد؛ کلید حفظ کیفیت و سلامت محصولات حساس به دما
    ۲۰ مرداد ۱۴۰۴ . ۴:۲۹
    مشاهده بیشتر
    • محصولات و راهکارهای سازمانی
      • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات سازمانی موبایل
      • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • خدمات ابری
      • اینترنت اشیا
      • خدمات دیجیتال
    • فروشگاه
      • خرید مودم
      • خرید سیم ‌کارت
      • خرید ردیاب خودرو
    • سامانه‌های سازمانی
      • ایرانسل من سازمانی
      • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • یلوادوایز
    • پشتیبانی
      • ترابرد مشترکان سازمانی
      • مناطق تحت پوشش
      • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
      • نمایندگی
    • درباره ما
      • معرفی واحد کسب‌وکار سازمانی
      • داستان موفقیت
      • کاتالوگ محصولات سازمانی
    واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

    ۷۱۴ از خطوط ایرانسل

    ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط

    خبرنامه

    ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

    195