post image

راهنمای انتخاب مناسب‌ترین لوازم جانبی‌ بی‌سیم واکه برای کسب‌وکارها

با انتخاب این لوازم جانبی بهره‌وری بی‌سیم‌‌های واکه خود را افزایش دهید!


اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید، حتما متوجه سرعت تغییرات و تحولات دنیای پیرامون‌تان می‌شوید. همه چیز، از ساده‌ترین تجربیات روزمره تا پیچیده‌ترین فرآیندهای صنعتی، تحت تاثیر تحول دیجیتال بهبود می‌یابند و تغییر می‌کنند. باتوجه به این تغییرات گسترده‌ که در صنایع و شرکت‌های مختلف رخ می‌دهد، نیاز به محصولات و ابزارهای دیجیتال، تبدیل به امری حیاتی می‌شود. یکی از این ابزارها، بی‌سیم‌های دیجیتال دارای فناوری PoC هستند که در حل مشکلات جدید، نقش به‌سزایی دارند.

/wp-content/uploads/2023/04/123-2-e1682520239326.jpg

صنایع مختلفی از جمله خودروسازی، معدن، پزشکی و حتی کشاورزی، از تکنولوژی بی‌سیم دیجیتال استفاده می‌کنند تا کارایی و کیفیت خدمات خود را افزایش دهند. البته که لوازم جانبی بی‌سیم‌های دیجیتال نقش مهمی در این تحولات بازی می‌کند.

در این مقاله، به سراغ آشنایی با سرویس بی‌سیم واکه و معرفی لوازم جانبی بی‌سیم‌های دیجیتالی که روی این بستر فعالیت می‌کنند، می‌رویم تا از طریق بررسی و مقایسه آن‌ها، کار شما را برای انتخاب بهتر محصولات، راحت‌تر کنیم.

 

معرفی سرویس بی‌سیم واکه ایرانسل

سرویس بی‌سیم واکه، یکی از محصولات کاربردی راهکارهای سازمانی ایرانسل است که از تکنولوژی Push-to-Talk-over-Cellular (PoC) استفاده می‌کند. فناوری PoC به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق یک دکمه به‌صورت فوری و دو طرفه با گروه‌های مختلف تماس بگیرند.

یکی از ویژگی‌های برجسته واکه، قابلیت ارائه خدمات ارتباطات بی‌سیم در مناطقی است که دسترسی به شبکه‌های ارتباطی تلفن همراه موجود نیست. مثلا در مناطق کوهستانی و معادن یا ساختمان‌هایی با پوشش شبکه موبایل ضعیف سرویس بی‌سیم واکه به‌خوبی عمل می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های واکه می‌توان به سادگی و راحتی استفاده، قابلیت هماهنگی با سیستم های نظارت و مدیریت و همچنین امنیت بالای ارتباطات بی‌سیم اشاره کرد.

مزایای سرویس بی‌سیم واکه باعث می‌شود تا این محصول در صنایع مختلفی از جمله نظامی و امنیتی، حمل‌ونقل، ساخت‌وساز، معادن و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. اما لوازم جانبی که بر بستر این سرویس استفاده می‌شوند نیز به‌اندازه خود آن، مهم هستند که شامل:

  • دوربین VM780: یک ترمینال کاربردی که بر روی لباس نصب می‌شود و می‌تواند تصاویر را با کیفیت و سرعت بالا به مرکز تماس ارسال می‌کند.
  • دوربین خودرو: یکی از تجهیزات کاربردی که با نصب بر روی خودرو و اتصال با بی‌سیم، به مشاهده وضعیت اطراف خودرو کمک می‌کند.
  • کلاه ایمنی TM68: این ترمینال برای کارکنان معادن و کارگاه‌هایی که در معرض خطرات گوناگون هستند مفید است. در ادامه، به بررسی جزییات هر کدام از این لوازم جانبی به‌صورت جداگانه می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید دستگاه بی‌سیم، این ۵ نکته را پیش از انتخاب در نظر بگیرید!

ویژگی‌های دوربین 780VM در سرویس بی‌سیم واکه

/wp-content/uploads/2023/04/12345-1-e1682520345725.jpg

ایـن ترمینـال یا دوربین که قابلیـت نصـب بـر روی لبـاس و کلاه را دارد، به کاربران کمک می‌کند تا در شرایط اضطراری، به‌صورت آنی برای مدیران و مراکز پاسخگویی ویدیو ارسال کنند. امکان برقراری تماس‌های فردبه‌فرد و گروهی از طریق شـبکه‌های G4،G3 و wi-fi نیز از دیگر مزایای این ترمینال هستند. در این محصول، رمز‌گذاری پیام‌ها با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها رخ می‌دهد تا امنیت انتقال پیام‌های صوتی، تصویـری و ویدئویی بیش‌از‌پیش افزایش یابد.

 

دوربین خودرو بر بستر سرویس بی‌سیم واکه

برخی دسته‌بندی‌های لوازم جانبی بی‌سیم‌های دیجیتال شاید ساده به‌نظر برسند، اما در عین حال بسیار کارآمد هستند. دوربین خودرویی یک نمونه از همین موارد است که به بهبود ارائه خدمات سیستم بی‌سیم واکه بسیار کمک می‌کند.

ایـن دوربیـن که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دارد را می‌توان بر روی سـقف خودرو نصب کرد و با اتصال به بی‌سیم‌های دیجیتال، تصاویر زنده از محیط پیرامون خودرو را برای مراکز تماس ارسال ‌کند. از مزایای کلیدی این دوربین می‌توان به باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، فاصله دید ۲ کیلومتری در روز و ۸۰۰ متری در شب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دلایل اهمیت استفاده از بی‌سیم های دیجیتال در کسب و کارهای بزرگ چیست؟

مزایای استفاده از کلاه ایمنی 68TM همراه با سرویس بی‌سیم واکه

/wp-content/uploads/2023/04/123456-e1682520404443.jpg

این ترمینال برای افرادی که در معرض خطرات جانی قرار دارند، بسیار مفید و تاثیرگذار است. یک کلاه ایمنـی با دوربینی ۳۶۰ درجه و هدست و میکروفون داخلی که همچون سـایر ترمینال‌ها از قابلیت ارسـال آنی پیام‌هـای صوتـی و ویدئویـی در بسـتر شـبکه نیز برخوردار اسـت. با استفاده از این ترمینال، کارکنان کسب‌وکار شما می‌توانند بدون درگیر کردن دست‌ها در زمان فعالیت، با کارفرمایان یا بخش‌های نظارتی تماس بگیرند و جزئیات اتفاقات یا حوادث رخ داده را به‌صورت تصویری و ویدیویی ارسال کنند.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، ضدآب بودن و قابلیت ارسال موقعیت مکانی نیز از سایر ویژگی‌های مهم و کلیدی این ترمینال فوق‌العاده است.

 

کلام آخر

استفاده از لوازم جانبی بی‌سیم‌های دیجیتال باعث بهبود کیفیت فعالیت‌ها و بهبود روند کاری در صنایع مختلف می‌شود. با استفاده از این تجهیزات، امکان انجام کارهایی که پیش‌تر تنها با استفاده از ابزارهای بزرگ و پیچیده قابل انجام بود، به‌راحتی و با کیفیت بالاتر فراهم می‌شود.

راهکارهای سازمانی ایرانسل تنها محدود به ارائه سرویس بی‌سیم واکه نیست و در راستای رفع چالش‌های اکثر صنایع کشور، محصولات دیگری نیز ارائه می‌کند. برای مثال سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، سرویس VPN سازمانی و راهکار یکپارچه نظارت تصویری که به‌زودی رونمایی خواهد شد، ازجمله دیگر سرویس‌های کاربردی و پرطرفدار کسب‌وکار سازمانی ایرانسل هستند.

شما می‌توانید برای اطلاع از جزییات بیشتر درباره سرویس‌ها و خدمات نیز از کد دستوری ستاره ۳ مربع (#۳*) استفاده کنید. البته اگر از مشترکان ایرانسل نیستید، ایمیل  EB@mtnirancell.irراه ارتباطی ما با شما برای مطرح کردن پیشنهادات و سوالات‌تان خواهد بود.

5 1 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۳۹۹/۰۴/۰۴

با واکه سیستم بی‌سیم ایرانسل، ارتباطی امن و پرسرعت را تجربه کنید!

واکه سیستم بی‌سیم ایرانسل، چگونه به بالا رفتن سرعت و کیفیت ارتباطات کمک می‌کند؟

بازدید: 7398

blog image

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

نقش واکه (سیستم بی‌سیم ایرانسل) در ارتقای کیفیت ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم

سازمان منطقه آزاد قشم چگونه توانست به کمک واکه (سیستم بی‌سیم ایرانسل)، کیفیت ارتباطات خود را در ستاد نوروزی به حداکثر برساند؟

بازدید: 6481

blog image

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

بهبود ارتباطات داخلی در صنعت هتلداری با واکه، سرویس بی‌سیم ایرانسل

استفاده از سرویس بی‌سیم ایرانسل در صنعت هتلداری، چگونه کیفیت ارتباطات داخلی را بالا می‌برد؟

بازدید: 6463