post image

افزایش جذب مشتری در کارگزاری فارابی با سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز !

چگونه سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز به کارگزاری فارابی در افزایش جذب مشتری کمک می‌کند؟


در دنیای امروز، تبلیغات نقش مهم و به‌سزایی در زندگی ما دارند. هر کدام از ما، تحت تاثیر تبلیغات زندگی خود را می‌گذرانیم، بدون این‌که به‌صورت خودآگاه از این اتفاق آگاه باشیم. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده مردم از گوشی‌های هوشمند، صنعت تبلیغات نیز تلاش کرد تا با تغییرات همسو شود و وضعیت خود را بهبود ببخشد.

/wp-content/uploads/2022/10/32-e1666600278290.jpg

در همین راستا، یکی از راه‌ها و روش‌های جدید تبلیغاتی، یعنی ارسال پیام‌های هدفمند به مخاطب و مشتریان، ایجاد شد و به‌سرعت بین کسب‌وکارها به محبوبیت حداکثری رسید. در حال حاضر نیز، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از این روش تبلیغاتی برای جذب مشتری استفاده می‌کنند که یکی از این شرکت‌های بزرگ، کارگزاری فارابی است.

کارگزاری فارابی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود، سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز را انتخاب کرده است. در ادامه، با تجربه این شرکت در رابطه با استفاده از این سامانه بیشتر آشنا می‌شویم.

معرفی کارگزاری فارابی

/wp-content/uploads/2022/10/3-e1666600325769.jpg

کارگزاری فارابی یکی از ۵ کارگزاری بزرگ و مطرح کشور است که از پایان سال ۱۳۸۷  فعالیت خود را آغاز نموده است. این کارگزاری در حوزه بورس با شرکت‌های نرم‌افزاری، خبری و آموزشی همکاری دارد تا بتواند بهترین مشاوره را در این عرصه به علاقه‌مندان این حوزه ارائه کند.

کارگزاری فارابی در سال ۱۳۹۷ به عنوان برترین کارگزاری کشور انتخاب شد و در حال حاضر با بیش از ۶۰ شعبه فعال در کشور، به فعالیت خود ادامه می‌دهد. همچنین بیش از ۲۰۰۰ دفتر پیشخوان به عنوان شرکای این کارگزاری در ارائه خدمات به مشتریان همکاری می‌کنند که از جمله خدمات ارائه‌شده توسط آن‌ها در چند سال اخیر، صندوق های متعدد یکم و دوم اکسیر، آموزش بورس آنلاین و سامانه معاملاتی مدرن با نام فارابیکسو بوده است.

کارگزاری فارابی در کنار پیشرفت‌های چند سال اخیر با چالش‌هایی نیز در ارائه خدمات و جذب مشتری همراه بوده است. این کارگزاری برای جذب مشتری، روش‌ها و راهکارهای مختلفی را طی فعالیت‌های خود استفاده کرده است که یکی از آن‌ها، ارسال پیامک برای مخاطب هدف خود و معرفی کارگزاری بوده است. اما به گفته مسئولان کارگزاری، این روش برای آن‌ها خیلی موثر نبوده است و هزینه‌های بالای ارسال پیامک انبوه باعث شده تا آن‌ها به‌دنبال راهکار نوینی در این زمینه باشند و همین امر سبب آشنایی این شرکت با سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز شد.

بیشتر بخوانید:

تجربه کسب و کارهای سیگنال، سهم آشنا و نارین گیمز در استفاده از  یلوادوایز

سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز چیست؟

/wp-content/uploads/2022/10/32332-e1666600389166.jpg

سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز به شما امکان اجرا و مدیریت هوشمند خدمات مختلف تبلیغاتی را می‌دهد. این سامانه به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ابزارهای پیشرفته دیجیتالی، کمپین‌های مختلف تبلیغاتی خود را مدیریت کنید و بتوانید علاوه‌بر انتخاب موثرترین شیوه تبلیغاتی برای معرفی برندتان به مخاطبان و جامعه هدف، عنوان تجاری و جایگاه شرکت یا کسب‌و‌کار خود را نیز در بازار ارتقاء دهید. روش‌ها و کمپین‌های مختلفی در این سامانه قابل اجرا و مدیریت هستند که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم:

  • تبلیغات برای کلیک (Cost Per Click- CPC)

در این نوع تبلیغ، شما به ازای دریافت هر کلیک در بستر تبلیغاتی، مبلغ مشخصی پرداخت می‌کنید. تجربه نشان داده که این روش، برای بهبود رتبه الکسا و افزایش میزان ترافیک وب‌سایت‌ها بسیار مفید است.

  • تبلیغات برای دانلود (Cost Per Download-CPD)

در تبلیغات برای دانلود محصول دیجیتال، مبلغ را بر اساس تعداد دفعات دانلود محصول خود، می‌پردازید. با این تبلیغ می‌توانید آمار دانلود اپلیکیشن، نرم‌افزار و… خود را بالا ببرید.

  • تبلیغات برای نصب (Cost Per Installation- CPI)

برای بالا بردن تعداد نصب محصول دیجیتال خود، می‌توانید از این نوع تبلیغ استفاده کنید و به ازای هر نصب مبلغ مشخصی را پرداخت کنید.

  • تبلیغات برای ثبت نام (Cost Per Acquisition-CPA)

این نوع تبلیغات، مخاطب شما را به ثبت نام در پلتفرم‌تان هدایت می‌کند.

  • تبلیغات برای عضویت (Cost Per Subscription- CPS)

در کمپین  تبلیغاتی CPS  می‌توانید با افزایش تعداد اعضا، اعتبار پلتفرم خود را بالا ببرید.

  • تبلیغات برای سفارش (Cost Per Order-CPO)

در این نوع کمپین، مخاطبان با کلیک بر روی تبلیغ شما، به صفحه ثبت سفارش می‌روند و آن را ثبت می‌کنند.

یلوادوایز به شما کمک می‌کند تا با بهره‌مندی از تبلیغات هوشمند این سامانه بتوانید رفتار مخاطبین در مواجه با تبلیغات را تحلیل و بررسی کنید تا نسبت به آن، تعامل با مخاطبین خود را نیز بهینه‌تر کنید. روش‌های متنوع تبلیغاتی، دسترسی به جامعه هدف وسیع، تعریف و تفکیک جامعه هدف و امکان رصد کاربران از سایر ویژگی‌ها و مزیت‌های سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز هستند.

بیشتر بخوانید:

تجربه شرکت های هوآوی، باسلام، کمدا و اتاقک در استفاده از یلوادوایز

سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز، راهکاری برای حل چالش‌های کارگزاری فارابی

/wp-content/uploads/2022/10/323232322-e1666600459401.jpg

همانطور که گفته شد، کارگزاری فارابی برای جذب مشتری، قصد داشته است  تا با ارسال پیامک انبوه به مخاطب هدف برند خود برسد اما استفاده از این روش، نه‌تنها دستاورد آنچنانی نداشته است، بلکه هزینه بالایی نیز به کارگزاری تحمیل کرده است. در این شرایط، استفاده از سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز به این کارگزاری پیشنهاد شد و همکاری آن‌ها با یلوادوایز آغاز شد.

به گفته جناب آقای امانی از  تیم کارگزاری فارابی: « پیش از استفاده از سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز، با پلتفرم‌های گوناگونی از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف همکاری داشتیم. تقریبا می‌توان گفت که ما با اکثر سامانه‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال همکاری داشتیم و کیفیت‌های هر کدام را بررسی و آزمایش کرده‌ایم، اما از نظر جامعه آماری یلوادوایز قابل مقایسه با سایر سرویس‌ها نیست و کاملا بی‌رقیب است. علاوه‌بر این، نوع تبلیغات هوشمند یلوادوایز با سایر پلتفرم‌ها متفاوت است و همین موضوع باعث شده است تا پتانسیل‌های بیشتر و مشتریان تازه‌تری را برا ما فراهم کند.»

وی در ادامه با اشاره به مزیت‌های سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز، افزود: « سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز با شناختی که نسبت به مخاطبان خود دارد، قابلیت ارسال پیامک به‌صورت بخش‌بندی شده را فراهم می‌کند و باعث می‌شود مخاطب هدف انتخابی، تعامل بیشتری با شرکت و برند ما داشته باشد. علاوه‌بر این، نحوه کار سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز به ما کمک می‌کند تا هزینه کمپین‌های تبلیغاتی خود را به‌راحتی پیش‌بینی کنیم و برنامه‌ریزی جامعی برای آن‌ها داشته باشیم.»

آقای امانی پس از ابراز رضایت ۸۰ درصدی از سامانه یلوادوایز، ادامه دادند: «در حال حاضر و پس از ۹ ماه استفاده از سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز، نزدیک به ۹۰ درصد از کمپین‌ها و پیامک‌های تبلیغاتی کارگزاری فارابی بر روی این پلتفرم اجرا می‌شود که باعث افزایش رضایت و کاهش چشم‌گیر هزینه‌های شرکت شده است.»

بیشتر بخوانید:

تبلیغات مبتنی بر مکان چیست؟

 

کلام آخر                  

در صنعت تبلیغات صرف هزینه‌های بالا یک امر مرسوم است، اما تعامل با مخاطب هدف با کم‌ترین میزان هزینه، یک هنر کمیاب است. دقیقا همان چیزی که سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز به‌خوبی با آن آشنا است و شما از طریق این پلتفرم، می‌توانید به‌راحتی به مخاطبان هدف خود نزدیک شوید و با آن‌ها تعامل کنید.

اگر شما هم به این محصول ارائه شده توسط راهکارهای سازمانی ایرانسل علاقه‌مند هستید، می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر یا مشاوره، از طریق ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 0 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تجربه شرکت بیمه سرمد در استفاده از شبکه امن همراه ایرانسل (APN)

راهکار شبکه امن همراه ایرانسل چگونه چالش‌های ارتباطی بیمه سرمد را حل کرد؟

بازدید: 29554

blog image

۱۳۹۹/۰۶/۲۶

حل چالش‌های گروه تولیدی عالیس با مدیریت هوشمند ناوگان ایرانسل

معرفی پروژه تجهیز ناوگان خودرویی گروه تولیدی عالیس

بازدید: 8382

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8196