post image

سرویس VPNLite ایرانسل، شبکه‌ای امن و پایدار برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت!

سرویس VPNLite ایرانسل چگونه به تبادل امن اطلاعات و کاهش هزینه‌های‌ مجموعه سرزمین خرید کمک کرد؟


امروزه برخورداری از شبکه‌های خصوصی و قابل‌اطمینان برای تبادل امن و پایدار اطلاعات تبدیل به یکی از اساسی‌ترین نیازمندی‌های کسب‌وکارها شده است؛ چراکه استفاده از بستر عمومی اینترنت برای انتقال پیام، خطراتی نظیر حملات سایبری و از دست رفتن اطلاعات حساس را برای شرکت‌ها به همراه دارد. این موضوع به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که از پراکندگی جغرافیایی گسترده برخوردار هستند، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

به همین دلیل، هر روز کسب‌وکارهای بیشتری به استفاده از سرویس‌های VPN سازمانی ترغیب می‌شوند تا از این طریق سطح بالاتری از امنیت را در تبادل اطلاعات تجربه کنند. شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای سرزمین خرید، یکی از همین کسب‌وکارهاست؛ اگر می‌خواهید با تجربه مفید این شرکت در استفاده از سرویسVPNLite  ایرانسل آشنا شوید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

آشنایی با فروشگاه های زنجیره‌ای سرزمین خرید

/wp-content/uploads/2022/10/11-e1664606242978.jpg

مجموعه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای سرزمی خرید در اواخر سال ۱۳۹۸ با هدف فعالیت در صنعت خرده‌فروشی و در حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای با برند دیلی مارکت تاسیس شد. این شرکت به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی میهن و با حضور در بخش فروشگاه‌های تخفیفی در تلاش است تا محصولاتی با قیمت پایین و کیفیت بالا را به مشتریان عرضه کند و از این طریق، قدرت خرید مصرف‌کنندگان ایرانی را افزایش بدهد.

این شرکت در حال‌حاضر دارای تقریبا ۱۰۰۰ فروشگاه در ۱۲ منطقه عملیاتی کشور است و در نظر دارد تا با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، به‌صرفه و همیشه در دسترس به مصرف‌کنندگان، تا پایان سال ۱۴۰۱ به جمع سه شرکت برتر ایران در صنعت خرده‌فروشی بپیوندد.

همکاری راهکارهای سازمانی ایرانسل با فروشگاه‌ دیلی مارکت

چالش‌های مجموعه سرزمین خرید در حوزه برقراری ارتباط با فروشگاه‌ها

این مجموعه در ابتدا به‌منظور برقراری ارتباط شعب با یکدیگر و با دفتر مرکزی از آی‌پی استاتیک و بستر شبکه اینترنت ایرانسل استفاده می‌کرد. اما به‌مرور با پیشرفت کار و افزایش تعداد و پراکندگی فروشگاه‌ها در سراسر کشور، این شرکت با مجموعه‌ای از چالش‌های ارتباطی هم‌چون عدم‌هماهنگی آنی میان فروشگاه‌ها و دفتر مرکزی روبه‌رو شد. کلید حل این چالش‌ها، در اختیار داشتن یک شبکه VPN سازمانی برای برقراری ارتباطاتی امن، پایدار و بدون‌تاخیر بود و این نیاز به‌شدت در این مجموعه احساس می‌شد. بنابراین مدیران مجموعه سرزمین خرید در راستای رفع این نیازمندی و با توجه به آشنایی قبلی و سابقه همکاری طولانی مدت گروه صنعتی میهن با راهکارهای سازمانی ایرانسل، تصمیم به استفاده از  خدمات VPN سازمانی ایرانسل گرفتند؛ پس از برگزاری چندین جلسه مشترک و بررسی نقطه‌نظرهای فنی و مالی، سرویسVPNLite  به‌عنوان یک بستر ارتباطی مناسب برای این مجموعه انتخاب شد.

سرویس VPNLite ایرانسل چیست؟

/wp-content/uploads/2022/10/1111111111-e1664606345156.jpg

شبکه امن VPNLite یکی از انواع سرویس‌های VPN سازمانی ایرانسل است که از طریق فراهم کردن یک شبکه خصوصی و مستقل از بستر عمومی اینترنت برای شرکت‌ها، تبادل امن و آنی اطلاعات را امکان‌پذیر می‌کند. بنابراین کسب‌وکارهایی که از تعداد زیادی شعب با پراکندگی جغرافیایی بالا برخوردار هستند می‌توانند به‌راحتی با استفاده از این راهکار، تبادل امن و پایدار اطلاعات را میان شعب و دفاتر مرکزی خود امکان‌پذیر کنند.

این سرویس از مزایایی هم‌چون پوشش جغرافیایی گسترده، پهنای باند بالا، امنیت در برقراری ارتباط و عدم امکان نفوذپذیری در شبکه، امکان رصد لحظه‌ای شبکه، قابلیت مقیاس‌پذیری و توسعه، پروتکل‌های تانلینگ و قابلیت رمزنگاری از مبدا تا مقصد برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر  از مزایای سرویس شبکه امن همراه VPNLite  اینجا را کلیک کنید.

 

نقش سرویس VPNLite ایرانسل در بهبود کارآیی دیلی مارکت

طبق گفته سرپرست شبکه و سخت‌افزار این مجموعه:«هم‌زمان با تصمیم‌گیری مدیران برای گسترش تعداد شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای سرزمین خرید در تمامی مناطق کشور، برقراری ارتباطی پایدار و امن میان تمامی این شعب و دفتر مرکزی به یکی از نیازمندی‌های و اولویت‌های مهم مجموعه ما تبدیل شد. همچنین از آنجایی که بخش‌های مختلف فروشگاه‌ها مانند صندوق، دستگاه‌های پوز و دوربین‌های نظارتی برای ارسال و دریافت پیوسته اطلاعات به‌سازوکارهای آنلاین متکی هستند لازم است تا این ارتباطات همواره و بدون هیچ‌گونه اختلالی برقرار باشد. از طرف دیگر اطلاعات گوناگون مربوط به میزان فروش، پروموشن‌ها، تغییر قیمت‌ها، تخفیف‌های شگفت‌انگیز وغیره باید به‌صورت آنی و درلحظه میان دفتر مرکزی و شعب مختلف مبادله شوند.

سرویس VPNLite شبکه‌ای امن و پایدار در فروشگاه های دیلی مارکت

به همین دلیل در مجموعه ما ‌افت پهنای باند و قطعی‌های مکرر، معضلی جدی تلقی می‌شود و پیشبرد سریع عملیات را با اختلال روبه‌رو می‌کند؛ بنابراین دسترسی به یک سرویس شبکه امن و پایدار که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی بتوانیم از خدمات پشتیبانی باکیفیت و سریع آن بهره‌مند شویم، برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سرویس VPNLite  با برآورده کردن تمامی این نیازمندی‌ها و فراهم کردن یک پهنای باند پایدار و مناسب به ما این امکان را داد تا فرآیند تبادل اطلاعات با شعب مختلف را به‌خوبی پیش ببریم.

از طرف دیگر، این سرویس علاوه‌بر تسهیل و بهبود ارتباطات در مجموعه ما به مدیریت هزینه‌ها  نیز کمک شایانی کرد؛ به‌طوری که با کمک این سرویس، موفق به صرفه‌جویی ۳۰ تا ۴۰ درصدی  در هزینه‌های مجموعه شدیم.

همچنین با پشتیبانی و مشاوره فوق‌العاده‌ای که مجموعه راهکارهای سازمانی ایرانسل برای ما فراهم می‌کند، درخواست‌های ما در اسرع وقت از سوی این مجموعه پیگیری می‌شود. بنابراین در مجموع ما به‌میزان بیش از ۹۰ درصد از همکاری با این مجموعه راضی هستیم.

لازم به ذکر است که در آینده‌ای نزدیک قصد داریم تا همکاری خود را با راهکارهای سازمانی ایرانسل گسترش بدهیم و متناسب با نیازمندی‌های خود از سرویس‌های جدید این مجموعه نیز استفاده کنیم.»

همان‌طور که گفته شد، سرویس VPNLite ایرانسل نقش مهمی در تسهیل ارتباطات و تبادل امن و پایدار اطلاعات در مجموعه سرزمین خرید داشته است. اگر می‌خواهید با تجربیات سایر کسب‌وکارها در استفاده از این سرویس آشنا شوید، این مقالات را از دست ندهید.

سرویس VPNLite ایرانسل در خدمت شرکت معدنی آهن آجین!

سرویس شبکه امن VPNLite و موبایل سازمانی ایرانسل در شرکت توزیع برق استان البرز

 

سخن آخر

پیشتر گفتیم که بی‌توجهی به تمهیدات امنیت شبکه می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به کسب‌وکارها تحمیل کند؛ بنابراین در چنین شرایطی، لزوم استفاده از راهکارهای امنیتی قدرتمند هم‌چون VPNهای سازمانی برای کسب‌وکارها دوچندان می‌شود. سرویس شبکه امن همراه VPNLite ایرانسل ، با فراهم کردن یک بستر ارتباطی امن و پایدار، قادر است تا این نیازمندی شرکت‌ها را به بهترین شکل برطرف کند.

با مراجعه به وب‌سایت راهکارهای سازمانی ایرانسل  و یا ارسال ایمیل به آدرس EB@mtnirancell.ir می‌توانید اطلاعات بیشتری را درباره این سرویس کسب کنید.

5 1 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تجربه شرکت بیمه سرمد در استفاده از شبکه امن همراه ایرانسل (APN)

راهکار شبکه امن همراه ایرانسل چگونه چالش‌های ارتباطی بیمه سرمد را حل کرد؟

بازدید: 30454

blog image

۱۳۹۶/۰۳/۲۳

شبکه امن همراه (APN) چیست؟

با شبکه امن همراه (APN) می‌توانید از امنیت اطلاعات و ارتباطات خود مطمئن باشید.

بازدید: 27512

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8668