• مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
ایرانسل
  • محصولات و راهکارهای سازمانی
    • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات اینترنت سازمانی
      • سرویس VPN سازمانی
    • خدمات سازمانی موبایل
      • سیم‌کارت سازمانی
      • موبایل سازمانی
      • تماس امن
      • واکه؛ سیستم بی‌سیمPTT
      • کد کوتاه دستوری(USSD)
      • پیامک انبوه
      • پیامک هدفمند
    • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • داناپلاس (ویدئو کنفرانس ابری)
      • مرکز تماس ابری (به زودی)
    • خدمات ابری
      • زیر ساخت ابری
    • اینترنت اشیا (IoT-M2M)
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • سرویس خودروی متصل
      • نظارت تصويری ابری (vSaaS) – بزودی
    • خدمات دیجیتال
      • کیف پول د‌‌یجیتال
      • پنل تبلیغات یلوادوایز
      • یلوهاب (Open API)
      • یلونام
  • فروشگاه
    • خرید مودم
      • مودم اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE)
      • مودم همراه 3G/4G/4.5G
      • مودم و بسته ترکیبی
    • خرید سیم کارت
      • سیم کارت اعتباری
      • سیم کارت دائمی
    • خرید بسته های اینترنت سازمانی
      • بسته اینترنت همراه
      • بسته اینترنت ثابت
    • آی پی ثابت
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت ثابت ( TD-LTE)
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت همراه FD
    • سرویس پایه مدیریت هوشمند ناوگان
    • پرداخت قبض سیم کارت دائمی
  • سامانه‌های سازمانی
    • ایرانسل من سازمانی
    • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
    • مدیریت هوشمند ناوگان
    • خدمات زیرساخت ابری
    • یلوادوایز
    • یلوهاب
  • پشتیبانی
    • ترابرد مشترکان سازمانی
    • مناطق تحت پوشش
    • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
    • نمایندگی
      • نمایندگان بازاریابی
      • فروشگاه‌ها و مراکز خدمات
      • فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی
      • مراکز ارتباط با ایرانسل
    • پرسش‌های متداول
  • پایگاه دانش
    • اخبار و وبلاگ
    • رویدادهای آموزشی
    • گالری
  • درباره ما
    • معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی
    • داستان موفقیت
    • کاتالوگ محصولات سازمانی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
  • مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • EN
En

    آخرین جستجوهای شما

    بیشترین جستجوهای کاربران

    ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

    با مزایای فوق العاده سرویس اینترنت سازمانی ایرانسل در شرکت بیمه حافظ، آشنا شوید!

    در عصر تحول دیجیتال، اینترنت پرسرعت تبدیل به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی افراد و کسب‌وکارها شده است. این موضوع پس از همه‌گیری ویروس کرونا و پررنگ شدن نقش حیاتی دورکاری برای کسب و کارها اهمیتی دوچندان پیدا کرده است. از سوی دیگر، کسب‌وکارهایی که از پراکندگی شعب بالایی برخوردارند و نیاز دارند تا به‌طور پیوسته و در سریع‌ترین زمان، اطلاعات مختلف را با این شعب به اشتراک بگذارند، به ارتباطات پرسرعت سازمانی وابستگی بیشتری دارند.

    صنعت بیمه، یکی از همین کسب‌وکارهاست که به‌منظور ارائه خدمات مناسب و سریع به بیمه‌گذاران، نیاز مبرمی به اینترنت پرسرعت دارد. در مقالات قبلی به نقش سرویس مدیریت هوشمند ناوگان ایرانسل در صنعت بیمه اشاره کردیم. در این مقاله قصد داریم به نقش سرویس اینترنت پرسرعت سازمانی با آی پی استاتیک ایرانسل را در حل چالش‌های شرکت بیمه حافظ بررسی کنیم.

     

    آشنایی با شرکت بیمه حافظ

    شرکت بیمه حافظ در سال ۱۳۸۱  به عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی با محوریت ارائه خدمات بیمه‌ای در منطقه آزاد کیش فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه عمدتا در مناطق آزاد خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند و در حال حاضر در بخش‌های مختلف بیمه‌ای اعم از بیمه باربری، اتومبیل، ثالث و بدنه، مسئولیت، مهندسی، آتش‌سوزی و… را در مناطق آزاد کشور (جزیره کیش، قشم، چابهار، انزلی، ارس و…) به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. این شرکت، مجوز فعالیت خود را از بیمه مرکزی دریافت کرده است و در حال حاضر، حدود ۱۵ شعبه و دفتر ارتباطی و بیش از ۱۰۰ نمایندگی در مناطق آزاد سراسر کشورمان دارد.

    چالش‌های شرکت بیمه حافظ در تامین اینترنت پرسرعت

    /wp-content/uploads/2022/04/77.jpg

    مجموعه بیمه حافظ به منظور پیاده‌سازی نرم‌افزار بیمه‌‌گری که توسط شعب مختلف استفاده می‌شود و ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان، به اینترنت پرسرعت نیاز داشت. در ابتدا هر یک از شعب موجود در مناطق، به‌صورت مستقل از خدمات اینترنت شرکت‌های مختلفی بر بستر ADSL و رادیویی استفاده می‌کردند، اما استفاده از این سرویس‌ها، مجموعه بیمه حافظ را با چالش‌های بسیاری روبه‌رو کرد؛ از جمله این چالش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    در شعبی که از سرویس اینترنت‌ ADSL استفاده می‌کردند، به علت فرسوده بودن زیرساخت‌های ارتباطی تلفن، معمولا اینترنت با اختلال مواجه می‌شد و از سرعت قابل‌قبولی برخوردار نبود. همچنین استفاده از بستر رادیویی برای اتصال به اینترنت، از نظر اقتصادی به صرفه نبود و هزینه‌های زیادی را برای این شرکت به همراه داشت.

    از سوی دیگر، از آنجایی که هر شعبه از خدمات اینترنت شرکت‌های مختلفی استفاده می‌کردند، در صورت بروز اختلال در اینترنت هر یک از این شعب، لازم بود تا به طور جداگانه با شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس ارتباط برقرار کرد و پیگیری‌های مربوطه را انجام داد؛ بنابراین بحث تعدد شرکت‌ها، فرآیند پشتیبانی و اعلام خرابی را به امری وقت‌گیر تبدیل کرده بود.

    دلایل انتخاب سرویس اینترنت سازمانی ایرانسل توسط شرکت بیمه حافظ

    /wp-content/uploads/2022/04/7777777-e1651297869852.jpg

    به منظور حل چالش‌هایی که گفته شد، مدیران این مجموعه تصمیم گرفتند تا برای پیگیری سریع‌تر مشکلات احتمالی و مدیریت بهتر هزینه‌ها از خدمات اینترنت پرسرعت یک شرکت مشخص استفاده کنند.

    مدیر فناوری اطلاعات مجموعه بیمه حافظ در این باره می‌گوید: « پرسنل ما در شعب برای برقراری ارتباط  با ستاد و نرم‌افزار مرکزی و همچنین ارائه خدمات سریع و باکیفیت به بیمه‌گذارها نیاز به یک بستر اینترنتی پرسرعت و باکیفیت با حداقل بروز قطعی و اختلال در شبکه را داشت. به همین منظور ما بسترهای مختلف را به لحاظ هزینه، کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مجموعه راهکارهای سازمانی ایرانسل که بهترین شرکت ارائه‌دهنده سرویس اینترنت ثابت و همراه در بیش از ۹۰ درصد مناطق کشور است، یک گزینه عالی محسوب می‌شود. قیمت مناسب سرویس اینترنت سازمانی، اعتبار و شناخته شده بودن برند ایرانسل، همراه با گستردگی و تنوع سرویس‌های ارائه‌شده توسط این شرکت و پوشش سراسری در کل کشور، از عمده عواملی بود که ما را به سمت استفاده از راهکار اینترنت پرسرعت و آی‌پی ثابت ایرانسل سوق داد.

    در حال حاضر، شرکت ما بسته به موقعیت جغرافیایی شعب از هر دو سرویس اینترنت ثابت و همراه ایرانسل استفاده می‌کند. به همین منظور، در همان ابتدا، اطلاعات مربوط به طول و عرض جغرافیایی شعب‌مان را در اختیار شرکت ایرانسل قرار دادیم و این شرکت بسته به کیفیت اینترنت ثابت و متغیر در هر منطقه مشخص کرد که بهتر است هر  یک از شعبه‌های ما از کدام سرویس استفاده کند.»

    مزایای سرویس اینترنت سازمانی ایرانسل برای بیمه حافظ

    علاوه‌بر مواردی که در قسمت بالا به آن اشاره شد، این سرویس مزایایی دیگری را نیز برای این شرکت به همراه داشته است؛ به گفته مدیر فناوری اطلاعات این مجموعه: «تا پیش از استفاده از سرویس اینترنت سازمانی ایرانسل، شعب ما به علت قدیمی بودن زیرساخت خطوط تلفن، با مشکلاتی از قبیل: نویز بالا و پایین بودن سرعت اینترنت روبه‌رو بودند، اما پس از استفاده از سرویس اینترنت ایرانسل، این مشکلات تا حد زیادی (۷۵ تا ۸۰ درصد) برطرف شده  است.

    از سوی دیگر، ارتباط مجموعه ما با شعب مختلف، باید از طریق یک آی‌پی ثابت برقرار شود؛ این در حالی است که بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت ثابت، امکان ارائه آی‌پی ثابت (استاتیک) را ندارند؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین مزایایی که راهکارهای سازمانی ایرانسل برای شرکت ما فراهم کرده، امکان استفاده از اینترنت ثابت با آی‌پی استاتیک است.»

    /wp-content/uploads/2022/04/7777-e1651297924888.jpg

    ایشان همچنین افزود: «در ابتدا و به منظور بالا بردن کیفیت اینترنت شعب، تصمیم گرفتیم تا سرویس‌های رادیویی را جایگزین سرویس ADSL کنیم، اما در سرویس رادیویی برای دریافت پهنای باند بالاتر از حد مشخص، لازم بود مبلغ بیشتری را پرداخت کنیم؛ همچنین در صورتی که از  پهنای باند پایین‌تر استفاده می‌کردیم، مجبور بودیم تا علاوه‌بر پرداخت هزینه بابت حجم اینترنتی مورداستفاده، هزینه اجاره رادیو را نیز به‌صورت جداگانه پرداخت کنیم.

    این در حالی است که سرویس اینترنت ارائه شده توسط راهکارهای سازمانی ایرانسل، محدودیت سرعت نداشت و برخلاف زیرساخت‌های رادیویی نیازی به پرداخت اجاره نبود و تنها لازم بود هزینه‌ای ثابت بابت خریداری مودم و شارژ بسته‌های اینترنت‌ را پرداخت کنیم؛ بنابراین استفاده از این سرویس، در مقایسه با زیرساخت رادیویی، هزینه‌های ما را تقریبا به نصف کاهش داد.
    در مجموع از نظر ما، پاسخ‌گویی و پشتیبانی مجموعه ایرانسل کاملا مطلوب است و شعب ما رضایت نسبتا بالایی از این سرویس دارند.»

     

    کلام آخر

    همان‌طور که گفته شد در کسب‌وکارهای خدمت‌محور مانند بیمه، ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان، روزبه‌روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در نتیجه، این شرکت‌ها برای چابک‌تر کردن فرآیندهای خود باید در فرآیندهای قدیمی تجدیدنظر و از تکنولوژی‌های جدید برای پیشبرد سریع‌تر امور استفاده کنند. تجربه موفق شرکت بیمه حافظ مثال خوبی در این زمینه است. صرفه‌جویی در هزینه‌ها و برقراری ارتباطات پرسرعت سازمانی، تنها چند مورد از مزیت‌هایی است که راهکار مودم و سرویس اینترنت پرسرعت سازمانی ایرانسل برای این مجموعه فراهم کرده است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این راهکار می‌توانید به صفحه خدمات اینترنت سازمانی در وب‌سایت ما مراجعه کنید یا از طریق ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین در نظر داشته باشید که بسته‌های اینترنت ثابت را می‌توانید به‌راحتی از فروشگاه آنلاین محصولات سازمانی ایرانسل خریداری کنید.

    اخبار مرتبط
    چگونه «ارتباط هولوگرافیک» مرز بین دنیای مجازی و واقعی را از بین می‌برد؟
    چگونه «ارتباط هولوگرافیک» مرز بین دنیای مجازی و واقعی را از بین می‌برد؟
    ۳۱ تير ۱۴۰۴ . ۲:۳۸
    مشاهده بیشتر
    ۱۰ روند صنعت لجستیک که چشم‌انداز کسب‌وکارها را در سال ۲۰۲۵ تغییر می‌دهند!
    ۱۰ روند صنعت لجستیک که چشم‌انداز کسب‌وکارها را در سال ۲۰۲۵ تغییر می‌دهند!
    ۲۵ تير ۱۴۰۴ . ۱۲:۵۹
    مشاهده بیشتر
    فناوری RFID چیست و چه نقشی در آینده صنایع ایفا می‌کند؟
    فناوری RFID چیست و چه نقشی در آینده صنایع ایفا می‌کند؟
    ۲۴ تير ۱۴۰۴ . ۲:۰۳
    مشاهده بیشتر
    • محصولات و راهکارهای سازمانی
      • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات سازمانی موبایل
      • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • خدمات ابری
      • اینترنت اشیا
      • خدمات دیجیتال
    • فروشگاه
      • خرید مودم
      • خرید سیم ‌کارت
      • خرید ردیاب خودرو
    • سامانه‌های سازمانی
      • ایرانسل من سازمانی
      • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • یلوادوایز
    • پشتیبانی
      • ترابرد مشترکان سازمانی
      • مناطق تحت پوشش
      • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
      • نمایندگی
    • درباره ما
      • معرفی واحد کسب‌وکار سازمانی
      • داستان موفقیت
      • کاتالوگ محصولات سازمانی
    واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

    ۷۱۴ از خطوط ایرانسل

    ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط

    خبرنامه

    ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

    195