• مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
ایرانسل
  • محصولات و راهکارهای سازمانی
    • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات اینترنت سازمانی
      • سرویس VPN سازمانی
    • خدمات سازمانی موبایل
      • سیم‌کارت سازمانی
      • موبایل سازمانی
      • تماس امن
      • واکه؛ سیستم بی‌سیمPTT
      • کد کوتاه دستوری(USSD)
      • پیامک انبوه
      • پیامک هدفمند
    • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • داناپلاس (ویدئو کنفرانس ابری)
      • مرکز تماس ابری (به زودی)
    • خدمات ابری
      • زیر ساخت ابری
    • اینترنت اشیا (IoT-M2M)
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • سرویس خودروی متصل
      • نظارت تصويری ابری (vSaaS) – بزودی
    • خدمات دیجیتال
      • کیف پول د‌‌یجیتال
      • پنل تبلیغات یلوادوایز
      • یلوهاب (Open API)
      • یلونام
  • فروشگاه
    • خرید مودم
      • مودم اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE)
      • مودم همراه 3G/4G/4.5G
      • مودم و بسته ترکیبی
    • خرید سیم کارت
      • سیم کارت اعتباری
      • سیم کارت دائمی
    • خرید بسته های اینترنت سازمانی
      • بسته اینترنت همراه
      • بسته اینترنت ثابت
    • آی پی ثابت
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت ثابت ( TD-LTE)
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت همراه FD
    • سرویس پایه مدیریت هوشمند ناوگان
    • پرداخت قبض سیم کارت دائمی
  • سامانه‌های سازمانی
    • ایرانسل من سازمانی
    • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
    • مدیریت هوشمند ناوگان
    • خدمات زیرساخت ابری
    • یلوادوایز
    • یلوهاب
  • پشتیبانی
    • ترابرد مشترکان سازمانی
    • مناطق تحت پوشش
    • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
    • نمایندگی
      • نمایندگان بازاریابی
      • فروشگاه‌ها و مراکز خدمات
      • فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی
      • مراکز ارتباط با ایرانسل
    • پرسش‌های متداول
  • پایگاه دانش
    • اخبار و وبلاگ
    • رویدادهای آموزشی
    • گالری
  • درباره ما
    • معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی
    • داستان موفقیت
    • کاتالوگ محصولات سازمانی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
  • مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • EN
En

    آخرین جستجوهای شما

    بیشترین جستجوهای کاربران

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

    نقش تکنولوژی PoC در صنعت حفاری و معدن طلای کشور قزاقستان

    در مقاله‌های پیشین به نقش تکنولوژی PoC در صنعت حفاری معدن زغال سنگ کشور روسیه پرداختیم و شما را با چالش‌های ارتباطی کارکنان این مجموعه در محیط معدن، همچون قدیمی بودن بی‌سیم‌های آنالوگ و لزوم تمدید مجوز فرکانس‌های رادیویی، اشغال شدن خطوط ارتباطی به صورت سهوی توسط کارکنان و مشکلاتی از این دست آشنا کردیم؛ خواندیم که تکنولوژی PoC با کمک مدل‌های مختلف بی‌سیم چندرسانه‌ای چگونه توانست مسائل این شرکت را تا حد چشمگیری کاهش دهد.

    در مطلب امروز قصد داریم به بررسی نقش تکنولوژی Push to Talk Over Cellular در حل چالش‌های ارتباطی شرکت معدن طلای (JSC AK Altynalmas) در کشور قزاقستان بپردازیم و ببینیم این شرکت چگونه توانسته سیستم ارتباطی خود را با یک راه‌حل چندرسانه‌ای دیجیتال که صدا، ویدیو و داده را پشتیبانی می‌کند، ارتقا دهد. با این مطلب از راهکارهای سازمانی ایرانسل همراه باشید.

    معرفی شرکت معدن طلا (JSC AK Altynalmas)

    شرکت JSC AK Altynalmas یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان طلا در جمهوری قزاقستان است که  اکتشافات زمین‌شناسی و استخراج سنگ طلا را با استفاده از روش‌های استخراج عمیق و ریخته‌گری انجام می‌دهد، همچنین عملیات ذوب و فرآوری برای تولید طلای ناخالص و آلیاژ نیمه خالص طلا و نقره در این مجموعه صورت می‌گیرد، سپس طلاهای اولیه استخراج شده برای تصفیه بیشتر به یک پالایشگاه منتقل می‌شود.

    این شرکت دارای ۹ معدن در ناحیه آکبکای منطقه ژامبیل قزاقستان، به همراه ذخایر Pustynnoye و سایت Karyernyi در منطقه  Karaganda است. همچنین این مجموعه ۲۰۰۰ مهندس و تکنسین مجرب را به استخدام درآورده و بیش از ۶۰ واحد تجهیزات معدنی را در این مناطق مستقر کرده است و هرساله تقریباً ۱۴۹۰۰۰ اونس طلا تولید می‌کند.

    چالش‌های ارتباطی شرکت معدن طلا (JSC AK Altynalmas)

    /wp-content/uploads/2022/03/6666-e1646807167442.png

    برخی از معادن طلا در عمق ۵۰۰ متری زیرزمین هستند، این ‌محیط‌ها به طور معمول برای امور ارتباطی سخت و دشوار هستند و هیچ نوع  پوشش شبکه ارتباطی عمومی در این نواحی در دسترس نیست. JSC AK Altynalmas یک شبکه اینترنت شرکتی را با استفاده از WiFi در اعماق معادن مستقر کرده است، همچنین یک شبکه رادیویی دوطرفه آنالوگ نیز در این بخش نصب ‌شده است که فقط می‌توان از آن برای خدمات صوتی استفاده کرد، بنابراین با توجه به عدم ارتباط صحیح به دلیل کندی سرعت و نویز موجود در محیط پر سروصدای معدن، این مجموعه در پی آن بود تا راه‌حل دیجیتال سریع و کارآمدی را برای مدیریت داده‌های خود فراهم کند.

    بیشتر بخوانید:

    چگونه تکنولوژی PoC چالش‌های ارتباطی را برای صنایع مختلف دنیا از بین می‌برد؟

     

    راهکار تکنولوژی PoC برای حل مشکلات ارتباطی

    بی‌سیم‌های رادیویی عموما دارای سطح حفاظت و نفوذ قوی هستند؛ بنابراین برای کار روزانه در محیط‌های طبیعی و نواحی که دسترسی به شبکه‌ اینترنتی در آنها میسر نیست، کارآمد است. اتصالات IP و ترمینال‌های رادیویی همچون بی‌سیم‌های چندرسانه‌ای می‌تواند همه مشترکین را به هم متصل کند تا از آن‌ها در برابر موقعیت‌های غیرمنتظره مانند حوادث طبیعی یا حمله حیوانات وحشی محافظت کند.

    این شرکت از میان بی‌سیم‌های چندرسانه‌ای، بی‌سیم PNC380 و بی‌سیم PNC550 را برای کارکنان معدن خود انتخاب کرد. ترمینال PNC380 یک بی‌سیم رادیویی دوطرفه کوچک با صفحه‌نمایش و صفحه‌کلید کامل است، اما بی‌سیم PNC550 یک ترمینال با صفحه‌نمایش لمسی ۵ اینچی است. هر دو ترمینال برای تماس‌های صوتی گروهی و فردی PTT مناسب هستند، باید خاطرنشان کرد که این دستگا‌ها با فناوری حذف نویز ، صدای مطلوبی را از  محیط‌های پر سروصدا همچون فضاهای بیرونی انتقال می‌دهد.

    بیشتر بخوانید:

    از قابلیت‌های مفید PoC(Push to Talk Over Cellular) بیشتر بدانید!

    /wp-content/uploads/2022/03/666666-e1646807102754.jpg

    این ترمینال‌ها خدمات G2، G3،G4 و Wi-Fi را ارائه می‌دهند، همچنین با کمک دوربین‌ موجود در بی‌سیم PNC550 امکان پخش زنده ویدیویی نیز برای کاربران این دستگاه‌ها فعال خواهد شد. ترمینال‌ها از خدمات موقعیت‌یابی با استفاده از GPS، GLONASS و BDS پشتیبانی می‌کنند. بی‌سیم PNC380 دارای استاندارد IP67 و بی‌سیم PNC550 دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و رطوبت است و استحکام بالایی در برابر ضربه، سقوط و لرزش دارد.

     

    به وسیله‌ی تکنولوژی PoC، مرکز کنترل شرکت JSC AK Altynalmas توانسته با کارکنان خود ارتباط دائمی داشته باشد و عملکرد آنها را از راه دور به سادگی تحت نظر بگیرد. کارکنان نیز می‌توانند با فشردن تنها یک دکمه در مواقع اضطراری با مسئول مربوطه خود تماس برقرار کنند.

    تکنولوژی PoC  به مدت سه ماه در این مجموعه مورد آزمایش قرار گرفت و پس‌از آن شرکت JSC AK Altynalmas اعلام کرد که از عملکرد تکنولوژی Push to Talk Over Cellular ارائه‌شده بسیار راضی است؛ بنابراین ترمینال‌های بیشتری را برای آزمایش در مقیاس بزرگ سفارش داد. این مجموعه قصد دارد به گسترش استفاده از تکنولوژی PoC در سال ۲۰۲۰ ادامه دهد.

     

    کلام آخر

    تکنولوژی PoC  به مشتریان کمک می‌کند تا در هزینه‌های ساخت شبکه صرفه‌جویی کرده، کارایی ارتباطات را بهبود ببخشند و چالش‌های ارتباطی خود را تا حد مطلوب برطرف کنند. بی‌سیم‌های چندرسانه‌ای برای مدت طولانی قابل ‌استفاده است و هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارد. ترمینال‌های PoC را می‌توان به مدیران، سرپرستان و کارکنان در موقعیت‌های مختلف اختصاص داد تا براساس نیازهای ارتباطی خود در بخش‌های متعدد، کارایی ارتباطات را میان مرکز فرماندهی و کارکنان خط مقدم مجموعه، بهبود ببخشند.

    راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز به‌منظور بالا بردن کارایی عملیات در صنایع و کسب‌وکارهای مختلف همچون صنعت هتلداری ، مراکز بهداشت و درمان ، گردشگری و… سرویس بی‌سیم واکه را به مشتریان سازمانی خود ارائه می‌دهد. این بی‌سیم‌ها با استفاده از تکنولوژی PoC ارتباطاتی آنی، امن، پایدار و چندرسانه‌‌ای را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند و از این طریق، بهره‌وری آن‌ها را افزایش می‌دهند.

    جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات در خصوص این راهکار، می‌توانید به آدرس EB@mtnirancell.ir  ایمیل ارسال نمایید.

     

    منبع:

    https://www.hytera.com/en-industries/case-study/utilities-energy/kazakhstan-gold-mine-2019/

    اخبار مرتبط
    چگونه «ارتباط هولوگرافیک» مرز بین دنیای مجازی و واقعی را از بین می‌برد؟
    چگونه «ارتباط هولوگرافیک» مرز بین دنیای مجازی و واقعی را از بین می‌برد؟
    ۳۱ تير ۱۴۰۴ . ۲:۳۸
    مشاهده بیشتر
    ۱۰ روند صنعت لجستیک که چشم‌انداز کسب‌وکارها را در سال ۲۰۲۵ تغییر می‌دهند!
    ۱۰ روند صنعت لجستیک که چشم‌انداز کسب‌وکارها را در سال ۲۰۲۵ تغییر می‌دهند!
    ۲۵ تير ۱۴۰۴ . ۱۲:۵۹
    مشاهده بیشتر
    فناوری RFID چیست و چه نقشی در آینده صنایع ایفا می‌کند؟
    فناوری RFID چیست و چه نقشی در آینده صنایع ایفا می‌کند؟
    ۲۴ تير ۱۴۰۴ . ۲:۰۳
    مشاهده بیشتر
    • محصولات و راهکارهای سازمانی
      • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات سازمانی موبایل
      • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • خدمات ابری
      • اینترنت اشیا
      • خدمات دیجیتال
    • فروشگاه
      • خرید مودم
      • خرید سیم ‌کارت
      • خرید ردیاب خودرو
    • سامانه‌های سازمانی
      • ایرانسل من سازمانی
      • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • یلوادوایز
    • پشتیبانی
      • ترابرد مشترکان سازمانی
      • مناطق تحت پوشش
      • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
      • نمایندگی
    • درباره ما
      • معرفی واحد کسب‌وکار سازمانی
      • داستان موفقیت
      • کاتالوگ محصولات سازمانی
    واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

    ۷۱۴ از خطوط ایرانسل

    ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط

    خبرنامه

    ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

    195