تماس ایمن

خانه محصولات و راهکارها ارتباطات یکپارچه سازمانی تماس ایمن
خانه

سرویس تماس ایمن یکی از محصولات راهکار­های سازمانی ایرانسل است که از به‌اشتراک‌گذاری شماره‌ی تماس (ثابت یا همراه) مشتریان و کارکنان سازمان‌ها جلوگیری می­کند.

معرفی سرویس شماره تماس ایمن ایرانسل

همگام با رونق کسب‌وکارهای دیجیتال، حفظ حریم خصوصی کاربران در این فضا به دغدغه‌ای جدی بدل شده است. یکی از نگرانی‌های کاربران به‌هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های خدماتی، به‌اشتراک گذاشتن شماره تماس خود با فرد یا افراد دیگر مانند رانندگان، متخصصین و غیره است. راهکارهای سازمانی ایرانسل با راه‌اندازی سرویس شماره تماس ایمن (Masking Number) و ایجاد قابلیت مخفی ماندن شماره مشترکین در حین تماس، سعی در رفع این دغدغه و افزایش رضایت کاربران دارد.

به‌عنوان مثال، به‌هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های درخواست آنلاین خودرو، نیاز است مسافر و راننده با یکدیگر تماس داشته باشند. همچنین در بعضی موارد برای پیگیری مرسولات یا سفارش غذا، خدمات‌گیرنده و خدمات‌دهنده نیاز دارند با یکدیگر مکالمات تلفنی برقرار کنند. با استفاده از این سرویس، کاربران دیگر نگران افشای شماره موبایل خود نخواهند بود، چراکه برای مبدأ تماس (تماس‌گیرنده) و مقصد تماس شماره‌های مشخصی در نظر گرفته می‌شود و شماره تماس اصلی هیچ یک از طرفین برای دیگری آشکار نخواهد شد.

شایان ذکر است که این سرویس برای تمام تماس‌ها (فارغ از اپراتور آن‌ها) قابل استفاده است.

خانه

ویژگی‌ها و مزایا‌ی سرویس شماره تماس ایمن

قابلیت­‌ها و ویژگی‌های شاخص سرویس شماره تماس ایمن، شامل مواد زیر است:

  • عدم‌نیاز به پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای کاربر
  • حفظ حریم شخصی کاربران (مسافر و راننده)
  • امکان استفاده برای مشترکان کلیه‌ی اپراتورها
  • برقراری تماس از سرشماره‌ی ایرانسلی
خانه

سرویس شماره تماس ایمن برای چه سازمان‌هایی مفید است؟

استفاده از سرویس شماره تماس جایگزین ایرانسل، به هر سازمان و کسب­‌و­کاری که در جهت حفظ حریم شخصی اعضای سازمان و مشتری­‌های خود تلاش می­کند، توصیه می­‌شود. در ادامه به برخی از این سازمان­‌ها اشاره شده است:

  • سازمان­‌ها و مشاغلی که همه یا برخی از اعضای آن‌­ها به صورت دورکار مشغول به فعالیت هستند.
  • کسب­‌و­کار­های کوچک یا متوسطی که امکان برخورداری از یک دفتر کار را ندارند.
  • سازمان­‌هایی که اطلاعات مشتریان را با شخص ثالث در میان می‌­گذارند، مانند شرکت­‌های خدماتی، سرویس­‌های آنلاین سفارش غذا، شرکت­‌های حمل­‌ونقل و موارد دیگر.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر یا خرید سرویس تماس ایمن ایرانسل، کافی است اطلاعات خود را در فرم بالا وارد و در نهایت روی گزینه‌ی «ثبت» کلیک کنید. همچنین می‌توانید از طریق آدرس ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان راهکارهای سازمانی ایرانسل درباره استفاده از سرویس موردنظر خود مشورت کنید.

خانه

آخرین اخبار و مقالات

news

مارس 24, 2024

نکات مهمی که برای شروع تحول دیجیتال در کسب‌وکار باید بدانید!

news

مارس 11, 2024

۷ مورد از ترندهای صنعت مالی که نباید در سال جدید فراموش کنید!

news

مارس 4, 2024

ضرورت استفاده از کد کوتاه دستوری (USSD) برای ارتقا کسب‌وکارها