معرفی
سیمکارتهای سازمانی در سه نوع دائمی، اعتباری و پیامرسان به سازمانها و شرکتها ارائه میشود. با در اختیار گرفتن سیمکارتهای سازمانی، ضمن مدیریت ارتباطات سازمانی و کاهش هزینههای ارتباطی، شمارههای سازمانی به عنوان درگاههای ارتباطی سازمان با مشتریان و تامینکنندگان، برای همیشه تحت مالکیت سازمان باقی خواهند ماند.
همچنین خدمات سازمانی متعددی بر بستر سیمکارتهای سازمانی قابل ارائه هستند. ازجمله این خدمات میتوان به موبایل سازمانی، پرداخت پیشرفته صورتحساب، حساب چندکاربره، شبکه امن همراه و وی پی ان پلاس اشاره کرد.
از دیگر خدمات ارائه شده بر بستر سیمکارت سازمانی کنفرانس تلفنی است. با استفاده از راهکار کنفرانس تلفنی، مکالمه چند نفر به صورت همزمان امکانپذیر خواهد بود. این راهکار بدون نیاز به تنظیمات، نصب برنامه و بدون پرداخت هزینههای ماهانه، برای مشترکین سازمانی قابل استفاده است.
- جهت خرید به فروشگاه اینترنتی محصولات سازمانی ایرانسل مراجعه نمائید و در صورتیکه درخواست خرید بیش از ۵۰ سیمکارت را دارید، اطلاعات خود را در فرم روبهرو ثبت نمائید.
ویژگیها و مزایا
- عدم تعریف انقضا برای سیمکارتهای سازمانی
- تخصیص شمارههای سریالی و با رنج شماره تلفن متمایز شرکتی
- عرضه سیمکارتها با قیمتهای ترجیحی و تحت مالکیت سازمان
- امکان تعریف بستههای سازمانی مختلف در غالب مکالمه، پیامک و دیتا
- قیمت مناسب سیمکارتهای سازمانی ایرانسل نسبت به سایر سیمکارتهای موجود در بازار
- مرکز تماس اختصاصی مشترکین سازمانی ۷۱۴ و برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته سازمانی
- ارائه خدمات مدیریت حساب اینترنتی با قابلیت مدیریت سیمکارتها به صورت گروهی و فردی
پرسشهای متداول
-
شرایط و مدارک لازم برای دریافت سیمکارت و محصولات سازمانی چیست؟
درخواست بایستی از سوی یک سازمان یا شرکت صورت گرفته و مدارک زیر، ارائه شوند:
- تصویر آگهی تأسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
- کد اقتصادی و شناسه ملی
- آدرس و کدپستی سازمان
- نامه رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت
- اصل معرفینامه فرد مراجعهکننده بهعنوان نماینده تامالاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز (برای تهیه سیمکارت و مودم سازمانی)
- تصویر کارت ملی نماینده شرکت (برای تهیه سیمکارت و مودم سازمانی)
-
نحوه درخواست سیم کارت و یا محصولات سازمانی چگونه است؟
برای خرید سیمکارت یا محصولات های سازمانی، می توان فقط از طرق زیر اقدام کرد:
- ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی EB@mtnirancell.ir
- تکمیل کردن فرم درخواست در وبسایت سازمانی ایرانسل
-
آیا امکان خرید سیمکارت سازمانی در نمایندگیها یا دفاتر خدماتی ایرانسل وجود دارد؟
در حال حاضر این امکان وجود ندارد و درخواست سیمکارت سازمانی فقط از طریق دفاتر مرکزی تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان (که آدرس و شماره تماس آنها در وبسایت موجود است) امکانپذیر است.