سیم‌کارت سازمانی

با استفاده از سیم‌کارت سازمانی قادر خواهید بود ارتباطات درون سازمانی خود را مدیریت کنید.

معرفی سیم‌­کارت سازمانی ایرانسل

بدون شک کارمندان هر سازمان، به برقراری ارتباط مقرون‌به‌صرفه و دسترسی یکپارچه به برنامه‌های کاربردی کسب‌وکار خود نیاز دارند. برقرای تماس­­‌های متعدد کاری از طریق سیم‌­کارت­‌های شخصی، هزینه هنگفتی برای اعضای سازمان­ به همراه دارد. راهکارهای سازمای ایرانسل به‌­عنوان ارائه‌­دهنده بهترین سیمکارت سازمانی، راهکاری نوین برای رشد و ارتقای ارتباطات داخلی و خارجی موسسات و شرکت‌ها در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد.

امروزه بسیاری از سازمان­‌ها و موسسات تجاری، سیم­‌کارت و سرویس موبایل سازمانی ایرانسل را برای بهبود ارتباطات سازمانی خود تهیه می­‌کنند. با استفاده از سیم­‌کارت سازمانی ایرانسل، اعضای هر کسب‌وکاری می­‌توانند در هر لحظه و هر مکان، ارتباطات درون سازمانی خود را مدیریت کنند.

یکی از اصلی‌­ترین و مفید­ترین محصولات راهکار­های سازمانی ایرانسل برای بهبود ارتباطات درون‌سازمانی، سیم‌کارت سازمانی است. سیم‌کارت‌های سازمانی در قالب دیتاسیم و سیم‌کارت عادی در انواع دائمی و اعتباری به موسسات و شرکت‌ها ارائه می‌شود.

سیم­‌کارت­‌های سازمانی علاوه‌­بر کاهش هزینه‌ها و مدیریت بهتر ارتباطات، به کسب‌وکار شما کمک می‌کنند تا درگاه‌های ارتباطی شما با مشتریان و تامین‌کنندگان، برای همیشه تحت مالکیت خودتان باشد.

خدمات متعددی بر بستر سیم­‌کارت سازمانی ایرانسل قابل ارائه هستند. از جمله‌ی این خدمات می‌توان به سرویس موبایل سازمانی، پرداخت پیشرفته صورتحساب  و سرویسVPN  سازمانی اشاره کرد.

از دیگر خدمات ارائه شده بر بستر سیم‌­کارت سازمانی ایرانسل، سرویس کنفرانس تلفنی است. با استفاده از راهکار کنفرانس تلفنی، مکالمه‌ی چند نفر (بدون محدودیت تعداد) به‌صورت هم‌زمان امکان‌پذیر خواهد بود. این راهکار بدون نیاز به تنظیمات، نصب برنامه و پرداخت هزینه‌های ماهانه، برای مشترکین سازمانی قابل استفاده است.

 

ویژگی‌ها و مزایا

عدم تعریف انقضا برای سیم‌کارت‌های سازمانی

عرضه سیم‌کارت‌ها با قیمت‌های ترجیحی و تحت مالکیت سازمان

امکان تعریف بسته‌های سازمانی مختلف در غالب دیتا و مکالمه (بسته‌های مکالمه برای سیم‌کارت‌هایی که سرویس موبایل سازمانی بر روی آن‌ها فعال است، قابل استفاده نیست. )

پوشش سراسری به وسعت جغرافیای ایران

مرکز تماس اختصاصی مشترکین سازمانی ۷۱۴ و برخورداری از پشتیبانی ۲۴ /۷

ارائه خدمات مدیریت حساب اینترنتی با قابلیت مدیریت سیم‌کارت‌ها به‌صورت گروهی و فردی، از طریق سامانه ایرانسل من سازمانی

فرم ثبت درخواست

برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش، اطلاعات خود را وارد نمایید.


ویرایش اطلاعات

پرسش‌های متداول 

سیم‌کارت‌های سازمانی با امکان خرید انبوه و قیمت‌های ترجیحی به مشتریان سازمانی ارائه می‌شوند و از مزایای متعددی از جمله قابلیت ثبت مالکیت سیم‌کارت‌ها به نام سازمان و امکان ارائه شماره‌های متوالی برخوردار هستند. همچنین در پلتفرم «ایرانسل من سازمانی» می‌توان صورتحساب تجمیعی برای این نوع سیم‌کارت‌ها صادر کرد.

برای دریافت سیم­کارت سازمانی، درخواست شما باید از سوی یک سازمان یا شرکت ارائه شود و همراه با مدارک زیر باشد:

  • تصویر آگهی تأسیس در روزنامه‌ی رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
  • کد اقتصادی و شناسه‌ی ملی
  • آدرس و کدپستی سازمان
  • نامه‌ی رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت
  • اصل معرفی‌نامه‌ی فرد مراجعه‌کننده به‌عنوان نماینده‌ی تام‌الاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز (برای تهیه‌ی سیم‌کارت و مودم سازمانی)
  • تصویر کارت ملی نماینده‌ی شرکت (برای تهیه‌ی سیم‌کارت و مودم سازمانی)

در حال حاضر این امکان وجود ندارد و درخواست سیم‌کارت سازمانی فقط از طریق دفاتر مرکزی تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان (که آدرس و شماره‌ی تماس آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل موجود است) امکان‌پذیر است.

آخرین اخبار و مقالات