بدون شک کارمندان هر سازمان، به برقراری ارتباط مقرونبهصرفه و دسترسی یکپارچه به برنامههای کاربردی کسبوکار خود نیاز دارند. برقرای تماسهای متعدد کاری از طریق سیمکارتهای شخصی، هزینه هنگفتی برای اعضای سازمان به همراه دارد. راهکارهای سازمای ایرانسل بهعنوان ارائهدهنده بهترین سیمکارت سازمانی، راهکاری نوین برای رشد و ارتقای ارتباطات داخلی و خارجی موسسات و شرکتها در اختیار مشترکان خود قرار میدهد.
امروزه بسیاری از سازمانها و موسسات تجاری، سیمکارت و سرویس موبایل سازمانی ایرانسل را برای بهبود ارتباطات سازمانی خود تهیه میکنند. با استفاده از سیمکارت سازمانی ایرانسل، اعضای هر کسبوکاری میتوانند در هر لحظه و هر مکان، ارتباطات درون سازمانی خود را مدیریت کنند.
معرفی سیمکارت سازمانی ایرانسل
یکی از اصلیترین و مفیدترین محصولات راهکارهای سازمانی ایرانسل برای بهبود ارتباطات درونسازمانی، سیمکارت سازمانی است. سیمکارتهای سازمانی در قالب دیتاسیم و سیمکارت عادی در انواع دائمی و اعتباری به موسسات و شرکتها ارائه میشود.
سیمکارتهای سازمانی علاوهبر کاهش هزینهها و مدیریت بهتر ارتباطات، به کسبوکار شما کمک میکنند تا درگاههای ارتباطی شما با مشتریان و تامینکنندگان، برای همیشه تحت مالکیت خودتان باشد.
خدمات متعددی بر بستر سیمکارت سازمانی ایرانسل قابل ارائه هستند. از جملهی این خدمات میتوان به سرویس موبایل سازمانی، پرداخت پیشرفته صورتحساب و سرویسVPN سازمانی اشاره کرد.
از دیگر خدمات ارائه شده بر بستر سیمکارت سازمانی ایرانسل، سرویس کنفرانس تلفنی است. با استفاده از راهکار کنفرانس تلفنی، مکالمهی چند نفر (بدون محدودیت تعداد) بهصورت همزمان امکانپذیر خواهد بود. این راهکار بدون نیاز به تنظیمات، نصب برنامه و پرداخت هزینههای ماهانه، برای مشترکین سازمانی قابل استفاده است.
شما میتوانید برای خرید تعداد کمتر از ۵۰ سیمکارت به فروشگاه سازمانی ایرانسل مراجعه کنید و برای درخواست تعداد بیشتر، فرم روبهرو را تکمیل نمایید.
ویژگیها و مزایای سیمکارت سازمانی
سیمکارت سازمانی که توسط راهکارهای سازمانی ایرانسل ارائه میشود، ویژگیها و مزایایی دارد که ازجمله مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- عدم تعریف انقضا برای سیمکارتهای سازمانی
- عرضه سیمکارتها با قیمتهای ترجیحی و تحت مالکیت سازمان
- امکان تعریف بستههای سازمانی مختلف در غالب دیتا و مکالمه (بستههای مکالمه برای سیمکارتهایی که سرویس موبایل سازمانی بر روی آنها فعال است، قابل استفاده نیست. )
- پوشش سراسری به وسعت جغرافیای ایران
- مرکز تماس اختصاصی مشترکین سازمانی ۷۱۴ و برخورداری از پشتیبانی ۲۴ /۷
- ارائه خدمات مدیریت حساب اینترنتی با قابلیت مدیریت سیمکارتها بهصورت گروهی و فردی، از طریق سامانه ایرانسل من سازمانی
پرسشهای متداول;
-
تفاوت سیمکارت شخصی و سیمکارت سازمانی ایرانسل چست؟
سیمکارت سازمانی، امکانات و قابلیتهای بیشتری نسبت به سیمارتهای شخصی ایرانسل دارد. در این بخش برخی از مهمترین تفاوتهای آنها را ذکر میکنیم تا انتخاب مناسبتری داشته باشید.سیمکارتهای سازمانی یا تجاری، با امور سازمانی کاملا مطابقت دارند و جهت رفع نیازهای ارتباطی کسبوکارها برنامهریزی و طراحی شدهاند. با استفاده از سیمکارتهای سازمانی ایرانسل، شرکتها دیگر نیازی به تلفنهای رومیزی و خطوط مخابراتی نخواهند داشت.در واقع سازمانها با استفاده از این سرویس میتوانند شمارههایی با رنج مشخص را به کارمندان خود اختصاص دهند و از تمام امکانات تلفن داخلی رومیزی نیز بهرهمند شوند. پس تعجبی ندارد که به این نوع سیمکارت، سیمکارت سازمانی یا تجاری میگویند.
-
نحوه پرداخت و مدیریت سیمکارت سازمانی ایرانسل چگونه است؟
مدیران کسبوکارها با استفاده از برنامه «ایرانسل من سازمانی» میتوانند نسبت به مدیریت و کنترل مواردی چون جزئیات دریافت و پرداخت صورتحسابها و همچنین کنترل میزان مصرف بستههای سیمکارتهای سازمانی اقدام کنند.
با استفاده از سیمکارت سازمانی ایرانسل، مدیریت و کاهش هزینههای ارتباطات سازمانی امکانپذیر میشود. از اینرو استفاده از این سرویس به تمام کسبوکارهای کوچک و بزرگ توصیه میشود. ارائه بهترین خدمات سازمانی و پشتیبانی قوی ایرانسل در ارائهی خدمات، این اپراتور را به انتخاب اول مدیران کسبوکارها برای تهیه محصولات سازمانی تبديل کرده است.
اگر شما نیز مدیر یک سازمان یا صاحب یک کسبوکار هستید، جهت ثبتنام سیمکارت سازمانی ایرانسل، به فروشگاه اینترنتی محصولات سازمانی ایرانسل مراجعه کنید. چنانچه قصد خرید بیش از ۵۰ سیمکارت سازمانی را دارید، میتوانید اطلاعات خود را در فرم روبهرو ثبت کنید یا از طریق ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
داستان موفقیت;
-
تجربه شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل
تجربه شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل
پرسشهای تکمیلی;
-
برای دریافت سیمکارت سازمانی، درخواست شما باید از سوی یک سازمان یا شرکت صورت گرفته و مدارک زیر، ارائه شوند:
- تصویر آگهی تأسیس در روزنامهی رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
- کد اقتصادی و شناسهی ملی
- آدرس و کدپستی سازمان
- نامهی رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت
- اصل معرفینامهی فرد مراجعهکننده بهعنوان نمایندهی تامالاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز (برای تهیهی سیمکارت و مودم سازمانی)
- تصویر کارت ملی نمایندهی شرکت (برای تهیهی سیمکارت و مودم سازمانی)
-
برای خرید سیمکارت دائمی یا سیمکارتهای اعتباری، مشتریان سازمانی فقط از طرق زیر میتوانند اقدام کنند:
- ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی EB@mtnirancell.ir
- تکمیل کردن فرم درخواست در وبسایت سازمانی ایرانسل
-
در حال حاضر این امکان وجود ندارد و درخواست سیمکارت سازمانی فقط از طریق دفاتر مرکزی تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان (که آدرس و شمارهی تماس آنها در وبسایت ایرانسل موجود است) امکانپذیر است.