post image

دهمين دوره نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بیمه

به اطلاع كليه علاقمندان و فعالان حوزه صنعت مالی مي رساند دهمين دوره نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بیمه در تاريخ ۲۶ الي ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۶ در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار خواهد شد.


اين نمايشگاه که به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه، سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي برپا مي گردد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازديد دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين عرصه، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را معرفي نمايند. نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که در راستاى معرفى قابلیتهاى نهادهاى مالى داخلی و خارجی برگزار مى شود، در این دوره سه هدف عمده را دنبال می‌کند:

  • فرهنگ سازی عمومی و بالابردن سواد مالی اقشار جامعه
  • ارتقای صنعت مالی کشور و بالابردن سطح تعاملات بین شرکتی
  • ارتقای سطح تعاملات بین المللی صنعت مالی ایران

بخش کسب و کار سازمانی ایرانسل نیز پس از مدت کوتاهی از افتتاح سامانه شهر هوشمند و خدمات شهروندی هوشمند مبتنی بر فناوری NFC در منطقه آزاد انزلی، به جهت معرفی بیشتر خدمات نوین ارتباطی و پرداخت مورد نیاز موسسات و شرکت‌های فعال در حوزه خدمات پولی و مالی در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه حضور پیدا خواهد کرد. از جمله این خدمات می توان به خدمات پرداخت موبایلی و پرداخت خرد مبتنی بر راهکار جامع NFC، خدمات موبایل سازمانی (MVPN)  و شبکه امن ارتباطی (APN) اشاره کرد.

راهكار جامع NFC که چندی پیش در شهرهای اهواز و انزلی جهت ارائه خدمات پرداخت موبایلی برای برخی از اماکن عمومی و نیز ناوگان حمل و نقل شهری راه اندازی شد، در این نمایشگاه برای آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان معرفی می‌شود. با بکارگیری این فناوری، شهروندان می‌توانند هزینه‌های خدمات حمل ‌و نقل عمومی و پرداخت‌های خرد را با استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانسل و گوشی‌های موبایل خود بپردازند. همچنین فناوری سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل (MVPN) با مزایایی همچون کاهش هزینه‌های ارتباطی کارکنان سازمان‌ها، مدیریت ارتباطات داخل سازمانی و… در این نمایشگاه به علاقه‌مندان معرفی می‌گردد. خدمت دیگری که از سوی ایرانسل به بازدیدکنندگان محترم معرفی می شود سرویس بستر امن APN خواهد بود. سرویس APN بستری امن برای انتقال اطلاعات و داده‌هاست که قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت‌های سازمانی و اینترنت سازمانی ایرانسل را دارد و امنیت در تبادل اطلاعات را برای سازمان‌ها تضمین می‌کند.

همچنین برای نخستین بار سامانه پیشرفته تبلیغات بر بستر موبایل، به‌عنوان یکی از ضروری‌ترین خدمات مورد نیاز بانک‌ها و سایر سازمان‌ها، معرفی می‌شود. با بکارگیری این سامانه کلیه سازمانها قادر خواهند بود از بستر امن، کارا، هدفمند و مقرون به صرفه تبلیغات موبایلی ایرانسل بهره‌مند شوند. شایان ذکر است، برای علاقه مندان به خرید سرویس APN تخفیف ویژه ای در ایام نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

از همه مدیران، فعالان و علاقه‌مندان این حوزه برای بازدید از غرفه ایرانسل در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه دعوت بعمل می‌آوریم.

5 1 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

رونمایی از سرویس خودروی متصل ایرانسل در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

سرویس خودروی متصل ایرانسل چگونه می‌تواند به صنایع مختلف در رسیدن به تحول دیجیتال کمک کند؟

بازدید: 3269

blog image

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران

راهکارهای سازمانی ایرانسل چگونه به تحول بانکداری دیجیتال کمک می‌کند؟

بازدید: 3197

blog image

۱۳۹۹/۰۲/۳۰

شبکه امن ایرانسل؛ صحن جدید مجلس شورای اسلامی

ارائه زیرساخت ارتباطی و شبکه امن اختصاصی برای مجلس شورای اسلامی

بازدید: 2829