• مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
ایرانسل
  • محصولات و راهکارهای سازمانی
    • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات اینترنت سازمانی
      • سرویس VPN سازمانی
    • خدمات سازمانی موبایل
      • سیم‌کارت سازمانی
      • موبایل سازمانی
      • تماس امن
      • واکه؛ سیستم بی‌سیمPTT
      • کد کوتاه دستوری(USSD)
      • پیامک انبوه
      • پیامک هدفمند
    • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • داناپلاس (ویدئو کنفرانس ابری)
      • مرکز تماس ابری (به زودی)
    • خدمات ابری
      • زیر ساخت ابری
    • اینترنت اشیا (IoT-M2M)
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • سرویس خودروی متصل
      • نظارت تصويری ابری (vSaaS) – بزودی
    • خدمات دیجیتال
      • کیف پول د‌‌یجیتال
      • پنل تبلیغات یلوادوایز
      • یلوهاب (Open API)
  • فروشگاه
    • خرید مودم
      • مودم اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE)
      • مودم همراه 3G/4G/4.5G
      • مودم و بسته ترکیبی
    • خرید سیم کارت
      • سیم کارت اعتباری
      • سیم کارت دائمی
    • خرید بسته های اینترنت سازمانی
      • بسته اینترنت همراه
      • بسته اینترنت ثابت
    • آی پی ثابت
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت ثابت ( TD-LTE)
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت همراه FD
    • سرویس پایه مدیریت هوشمند ناوگان
    • پرداخت قبض سیم کارت دائمی
  • سامانه‌های سازمانی
    • ایرانسل من سازمانی
    • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
    • مدیریت هوشمند ناوگان
    • خدمات زیرساخت ابری
    • یلوادوایز
    • یلوهاب
  • پشتیبانی
    • ترابرد مشترکان سازمانی
    • مناطق تحت پوشش
    • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
    • نمایندگی
      • نمایندگان بازاریابی
      • فروشگاه‌ها و مراکز خدمات
      • فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی
      • مراکز ارتباط با ایرانسل
    • پرسش‌های متداول
  • پایگاه دانش
    • اخبار و وبلاگ
    • رویدادهای آموزشی
    • گالری
  • درباره ما
    • معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی
    • داستان موفقیت
    • کاتالوگ محصولات سازمانی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
  • مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • EN
En

    آخرین جستجوهای شما

    بیشترین جستجوهای کاربران

    ۲۶ فروردين ۱۳۹۷

    اینترنت اشیا(IoT) در خدمت اورژانس

    پیش‌بینی می‌شود در  آینده‌ای نه چندان دور، فناوری اینترنت اشیا (Internet of Things- IoT) در مقایسه با همه نوآوری‌های تکنولوژیک، بیشترین تأثیر را در زندگی بشر داشته باشد. طبق آمار مؤسسه مطالعاتی گاردنر، در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۷.۵ میلیارد دستگاه متصل به اینترنت در دنیا وجود داشته و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۰ این میزان با رشدی چشم‌گیر، به ۲۱ میلیارد دستگاه برسد.

    این دستگاه‌ها شامل طیف گسترده‌ای از اشیا هستند؛ وسایلی مثل زنگ در، ماشین لباسشویی، اتومبیل‌ها، میزهای کنفرانس، فروشگاه‌ها و… که به اینترنت متصل شده‌اند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تا کمتر از یک دهه دیگر تأثیرات اینترنت اشیا در زندگی بسیاری از ساکنان زمین ملموس خواهد شد.

     

    اینترنت اشیا در حوزه حمل‌و‌نقل

    حوزه حمل‌ونقل هم مثل سایر بخش‌ها از اینترنت اشیا تأثیر پذیرفته است. سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه مدیریت هوشمند ناوگان به مدیریت بهینه، کارآمد و ساختاریافته لجستیک و مأموریت‌های کارکنان در پهنه وسیعی از جغرافیای کسب‌وکار خود بپردازند. همچنین برای برنامه‌ریزی‌های آتی سازمان خود به چشم‌انداز روشن‌تری دست یابند و درنهایت بهره‌وری سازمان خود را افزایش دهند و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

    اینترنت اشیا در حوزه خدمات پزشکی و اورژانس

    /wp-content/uploads/2018/04/2-e1623842456667.jpg

    یکی از کاربردهای سامانه مدیریت هوشمند ناوگان در حوزه خدمات پزشکی  و اورژانس است. با نصب و راه‌اندازی این سامانه که مبتنی بر سرویس  GSM  و GPS  است، مراکز اورژانس می‌توانند به ‌صورت آنلاین ماشین‌های آمبولانس و سایر وسایل نقلیه خود را ردیابی کنند. این مراکز با استفاده از این اطلاعات می‌توانند به سرعت درخواست مأموریت خود را به نزدیک‌ترین آمبولانس موجود در نقطه‌ای که خدمات اورژانس درخواست شده اطلاع دهند.

    مزایای اینترنت اشیا برای اورژانس‌

    مشخص کردن نزدیک‌ترین و سریع‌ترین مسیر برای خودروهای آمبولانس در از دست ندادن زمان طلایی رسیدگی به وضعیت مصدومان و بیماران بسیار مؤثر خواهد بود. همچنین، کادر اعزام‌شده به مأموریت می‌توانند به ‌محض رسیدن به مقصد برای دریافت سوابق پزشکی بیمار و همچنین تجهیزات بیشتر درخواست دهند و وضعیت مصدوم یا بیمار را به مرکز گزارش کنند.

    امکانات دیگری نظیر ثبت دمای کابین آمبولانس، سنجش میزان سوخت مصرفی، آگاهی از وضعیت فنی خودرو و زمان مناسب برای سرویس و تعمیر کردن ناوگان از دیگر مزایایی است که مراکز اورژانس می‌توانند با استفاده از راهکار مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌ونقل به آن دست یابند. با توجه به نرخ بالای تصادف در ایران، استفاده از این راهکار در راستای کاهش تلفات انسانی نیز مفید خواهد بود.

    همچنین مدیران اورژانس می‌توانند با مانیتورینگ ناوگان خود، عملکرد هرکدام از رانندگان و مأموریت‌های آنان را مشاهده نموده و به عملکرد سازمانی هر یک  از کارکنان خود امتیاز دهند و گزارش‌های منظم دریافت کنند.

    کسب‌وکار سازمانی ایرانسل، با ارائه جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل کشور که از  تجهیزات زیرساخت و شبکه اینترنت پرسرعت ایرانسل بهره می‌گیرد، آماده است در پیاده‌سازی جدیدترین و به‌روزترین راهکارهای حوزه مدیریت ناوگان  با همه سازمان‌های داخلی همکاری داشته باشد.

     

    منبع:

    • https://business.irancell.ir

     

    اخبار مرتبط
    چگونه «ارتباط هولوگرافیک» مرز بین دنیای مجازی و واقعی را از بین می‌برد؟
    چگونه «ارتباط هولوگرافیک» مرز بین دنیای مجازی و واقعی را از بین می‌برد؟
    ۳۱ تير ۱۴۰۴ . ۲:۳۸
    مشاهده بیشتر
    ۱۰ روند صنعت لجستیک که چشم‌انداز کسب‌وکارها را در سال ۲۰۲۵ تغییر می‌دهند!
    ۱۰ روند صنعت لجستیک که چشم‌انداز کسب‌وکارها را در سال ۲۰۲۵ تغییر می‌دهند!
    ۲۵ تير ۱۴۰۴ . ۱۲:۵۹
    مشاهده بیشتر
    فناوری RFID چیست و چه نقشی در آینده صنایع ایفا می‌کند؟
    فناوری RFID چیست و چه نقشی در آینده صنایع ایفا می‌کند؟
    ۲۴ تير ۱۴۰۴ . ۲:۰۳
    مشاهده بیشتر
    • محصولات و راهکارهای سازمانی
      • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات سازمانی موبایل
      • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • خدمات ابری
      • اینترنت اشیا
      • خدمات دیجیتال
    • فروشگاه
      • خرید مودم
      • خرید سیم ‌کارت
      • خرید ردیاب خودرو
    • سامانه‌های سازمانی
      • ایرانسل من سازمانی
      • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • یلوادوایز
    • پشتیبانی
      • ترابرد مشترکان سازمانی
      • مناطق تحت پوشش
      • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
      • نمایندگی
    • درباره ما
      • معرفی واحد کسب‌وکار سازمانی
      • داستان موفقیت
      • کاتالوگ محصولات سازمانی
    واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

    ۷۱۴ از خطوط ایرانسل

    ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط

    خبرنامه

    ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

    195