post image

از تاثیرات شگفت‌انگیز سرویس موبایل سازمانی بر کسب‌وکارها چه می‌دانید؟

بررسی تاثیر سرویس موبایل سازمانی بر بهبود تعاملات کارکنان شرکت‌ها


آشنایی با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل و تاثیرات آن بر کسب‌وکارها

امروزه تغییرات فضای کار و تحول سازمانی با سرعت بالایی در حال رخ  دادن است. این تغییرات منجر به ظهور محیط‌های کاری مدرن با قوانین و ویژگی‌های متفاوت از محیط‌های کار قدیمی شده‌است. برای مثال محیط کاری جدید دارای ویژگی‌هایی اعم از فضای انعطاف‌پذیرتر، زمان کاری منعطف‌تر و دورکاری بیش‌تر است.

هم‌راستا با تغییرات فضای کار، استفاده از تکنولوژی‌های جدید نیز افزایش یافته و راهی جز دیجیتالی شدن پیشِ روی کسب‌وکارها نگذاشته است . یکی از این فناوری‌ها، سرویس موبایل سازمانی است که با ورود آن به صنایع، انجام فعالیت‌های روزانه کارکنان ساده‌تر و امکانات لازم برای مدیریت کسب‌وکارها را فراهم‌‌ کرده.

بدیهی است که با ظهور فضای کار جدید دیگر روش‌های ارتباطی و مدیریتی قدیمی پاسخ‌گو نبوده و حتی کسب‌وکارهای کوچک نیز ناچارند هم‌راستا با این تحولات حرکت کنند تا از صحنه رقابت حذف نشوند. هرچند که این تغییرات مزایای زیادی دارند اما نمی‌توان از چالش‌هایی که کسب‌وکارهای مدرن با آن مواجه می‌شوند، چشم‌پوشی کرد. برای بررسی این معضلات همراه ما باشید.

 

چالش‌های پیش‌رو کسب‌وکارها با ظهور فضاهای کار مدرن

یکی از مسائل چالش‌برانگیز در حوزه کسب‌وکارهای مدرن، دورکاری است. بررسی‌های انجام‌شده در زمینه‌ دورکاری نشان می‌دهد که دورکاری باوجود مزایای زیادی همچون صرفه‌جویی در هزینه‌ها و فراهم کردن امکان استخدام نیروهای متخصص بدون محدودیت جغرافیایی، معایبی نیز دارد؛ عدم دسترسی کارمندان به مدیر و بالعکس (به صورت لحظه‌ای)، کاهش بهره‌وری کارکنان در اثر نبود نظارت مستقیم و همچنین کاهش تعاملات سازمانی از جمله این موارد است. برای نگاه موشکافانه‌تر به این چالش‌ها، صاحبان صنایع  نیاز دارند تا مواردی را مدنظر قرار دهند. این موارد عبارتند از:

• کیفیت ارتباطات کارکنان

/wp-content/uploads/2024/01/8-e1706084221285.jpg

زمانی که یک شرکت رشد می‌کند، بهبود ارتباطات یک عامل مهم و پایه‌ای برای ارتقا کارایی، بهره‌وری و خدمات‌رسانی محسوب می‌شود. به عبارتی برقراری ارتباط مناسب میان  کارکنان از درجه اهمیت یکسانی با برقراری ارتباط مناسب با مشتری برخوردار است. کسب‌وکارها نیاز دارند تا با کمک گرفتن از تکنولوژی‌های روز، کیفیت ارتباط میان کارکنان خود را بهبود ببخشند. درصورتی‌که صنایع نتوانند شرایط لازم را برای برقراری ارتباطات درون‌سازمانی باکیفیت فراهم کنند، راهی جز مواجه شدن با معضلاتی چون تک‌روی افراد در سازمان و پایین آمدن بهره‌وری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دلایل گرایش کسب‌ و کارها به استفاده از سرویس موبایل سازمانی (MVPN)

 

  • مشارکت کارمندان

مشارکت کارکنان فرآیندی است که طی آن افراد به‌طور فعال در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کرده، اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و با گفت‌وگوهای منظم، باعث هم‌سویی بیشتر در سازمان می‌شوند. بدیهی است که با تمایل کسب‌وکارها به تجربه محیط‌های کاری جدید، مشارکت از جانب کارمندان کم‌رنگ‌تر می‌شود. به همین منظور کسب‌وکارها نیاز دارند تا فضایی را فراهم کنند که آن‌ها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار اطلاعات لازم را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. درصورت عدم توجه به موضوع مشارکت کارمندان، اتخاذ تصمیمات در سازمان با مشکل روبه‌رو شده و کارمندان دچار فرسودگی شغلی می‌شوند.

/wp-content/uploads/2024/01/88-e1706084248907.jpg

در ایران نیز تحولات سازمانی و تغییرات فضاهای کاری در حال رخ دادن است و این موضوع چالش‌های متعددی را برای صاحبان کسب‌وکارها در راستای فراهم کردن امکانات لازم برای برقراری ارتباط مناسب رو‌به‌رو کرده‌است. در این راستا راهکارهای سازمانی ایرانسل با ارائه سرویس موبایل سازمانی یا MVPN سبب بهبود کیفیت ارتباطات کارکنان، افزایش مشارکت آن‌ها و فراهم کردن امکان دورکاری شده‌ است.

سوال اینجاست که سرویس موبایل سازمانی ایرانسل چیست و چگونه گره از مشکلات کسب‌وکارها باز می‌کند؟

 

آشنایی با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل  و تاثیر آن بر کسب‌وکارها

سرویس موبایل سازمانی  یا MVPN که یکی از راهکارهای سازمانی ایرانسل برای بهبود ارتباطات کارکنان است بر بستر سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل ارائه می‌شود و امکانات متعددی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

در ادامه برای بررسی ویژگی‌های برجسته این راهکار همراه ما باشید.

  • کاهش هزینه‌های کسب‌وکارها

از آنجایی‌که یکی از دغدغه‌های اصلی صنایع به ویژه کسب‌وکارهای کوچک کاهش هزینه‌ها است، این سرویس به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا با پرداخت یک آبونمان ماهیانه، امکان تماس نامحدود را برای کارمندان خود فراهم کنند. این قابلیت، ارتباط درون‌سازمانی را افزایش و هزینه‌های سازمانی را کاهش می‌دهد.

  • راه اندازی سریع بدون نیاز به زیرساخت

استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل یک گزینه مناسب برای کسب‌وکارها است که به دلیل عدم نیاز به زیرساخت‌های پیچیده، به‌راحتی قابل راه‌اندازی است. علاوه‌بر این با توجه به اینکه سرویس MVPN تفاوتی با تلفن همراه ندارد نیازی به آموزش کارکنان برای استفاده از آن نیز وجود ندارد.

  • امکان ایجاد گروه‌های مختلف و مدیریت تماس گروهی

کارکنان می‌توانند با تشکیل گروه‌های مختلف کاری، در انجام پروژه‌ها با یکدیگر مشارکت بیشتری داشته باشند و مدیران و سرپرستان‌ خود را با جزئیات بیشتری در جریان پیشرفت کار قرار دهند.  به بیانی دیگر این امکان سبب بهبود ارتباط میان مدیران و کارکنان و همچنین فراهم کردن امکان مشارکت در پروژه‌ها از هرکجا و در هر لحظه می‌شود.

• امکان اضافه و حذف شماره¬ به شبکه

/wp-content/uploads/2024/01/8888-e1706084361329.jpg

این سرویس دارای انعطاف در زمینه مدیریت سیم‌کارت‌ها است. با استفاده از این قابلیت هر زمان که بخواهید می­‌توانید شماره‌ای را به شبکه اضافه یا از آن حذف کنید.

  • امکان ایجاد محدودیت روی تماس‌ها و اینترنت همراه

با کمک این ویژگی می‌توان تماس­ها را محدود کرد یا برای میزان مصرف اینترنت حد خاصی را مشخص کرد.

  • حفظ حریم شخصی کارکنان

با کمک این سرویس شماره شخصی کارمندان در اختیار دیگران قرار نمی‌گیرد و تنها شماره سازمانی آن‌ها به سایرین نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تجربه کانون ایران نوین در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

 

کلام آخر

امروزه تغییرات فضای کار با سرعت بالایی در حال رخ دادن است و کسب‌وکارها برای حفظ بقای خود و پیش گرفتن از رقبا، راهی جز همسویی با موج این تغییرات ندارند.

بدون شک کسب‌وکارهای ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده و چشم‌انداز ترسیم‌شده، نیاز دارند تا در راستای ترندهای جهانی قدم بردارند. در این راستا راهکارهای سازمانی ایرانسل با ارائه خدمات متنوعی چون سرویس VPN سازمانی  یا سیستم بی سیم واکه به همراهی کسب‌وکارها در مسیر ناهموار تحول دیجیتال آمده است.

درصورتی‌که از مشترکین ایرانسل هستید، برای آشنایی بیشتر با راهکار موبایل سازمانی ایرانسل و دیگر راهکارها می‌توانید کد دستوری ستاره ۳ مربع (#۳*) را شماره‌گیری و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. درصورتی‌که از مشترکین غیرایرانسلی محسوب می‌شوید می‌توانید از طریق ایمیل  EB@mtnirancell.irبا کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

منبع:

https://yourmobile.com/what-are-the-benefits-of-mobile-devices-in-business

0 0 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8174

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

تجربه شرکت توسعه و نوآوری شهر در استفاده از سرویس MVPN ایرانسل

چگونه سرویس MVPN ایرانسل هزینه‌های تماس شرکت توسعه و نوآوری شهر را کاهش داد؟

بازدید: 7583

blog image

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تجربه بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در استفاده از سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN)

سرویس MVPN ایرانسل چگونه مسئله برقراری ارتباط را در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری حل کرد؟

بازدید: 5684