post image

درخشش راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه الکامپ۱۴۰۲

نگاهی به حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲


راهکارهای سازمانی ایرانسل، به‌عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده محصولات دیجیتال به سازمان‌ها، همواره در نمایشگاه‌های گوناگونی با موضوعاتی مانند شهر هوشمند، معدن‌کاری دیجیتال، تلکام و… حضور یافته است. اما حضور در بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور، تجربه‌ای متفاوت برای ما بوده است.

/wp-content/uploads/2023/06/11-e1688287255546.jpg

بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ که جایی برای تحقق رویای ایران دیجیتال بود، که امسال میزبان راهکارهای سازمانی ایرانسل بود. ما قصد داشتیم تا در این نمایشگاه، به معرفی محصولات و سرویس‌های دیجیتال خود بپردازیم و کسب‌وکارها را با موج تحول دیجیتال همراه کنیم. علاوه‌بر این، کارگاه‌های آموزشی مفیدی نیز توسط راهکارهای سازمانی ایرانسل در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ برگزار شد که در ادامه به بررسی جزئيات آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

آشنایی با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک)، بزرگترین رویداد فناوری کشور است. این رویداد همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار، به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند. در این رویداد، شرکت‌های پیشرو در زمینه تحول دیجیتال، عملکرد سالانه‌شان را در معرض دید و داوری  سایر کسب‌وکارها قرار می‌دهند.

یکی از مهم‌ترین بخش های نمایشگاه بین‌المللی الکامپ  که رویای ایران دیجیتال را محقق می‌کند، پرورش و توانمند‌سازی سرمایه‌های ارزشمند انسانی و هدایت آن‌ها به سوی کسب‌وکارهای مرتبط است.

 

حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

راهکارهای سازمانی ایرانسل با تجربه طولانی‌مدت در زمینه ارائه سرویس‌ها و خدمات دیجیتال به شرکت‌ها و سازمان‌های در مسیر تحول دیجیتال، در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ با ارائه محصولات و راهکارهای نوآورانه نظیر سرویس VPN سازمانی، سرویس بی‌سیم واکه، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان و… حضور  یافت.

بازدید از غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

/wp-content/uploads/2023/06/1111-e1688287324201.jpg

بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، صبح یکشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در غرفه ایرانسل آغاز به‌کار کرد.

دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل نیز با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از به‌روزترین تلاش‌ها و فعالیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در صنایع الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، با فعالان این حوزه دیدار کرد و به پرسش‌های اهالی رسانه پاسخ داد. چندین شرکت بزرگ بین‌المللی از کشورهای چین، روسیه و… نیز از غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل بازدید کردند و با آخرین فناوری‌های استفاده شده در محصولات و سرویس‌های ما برای کسب‌وکارها، آشنا شدند.

در روز دوم نمایشگاه نیز دکتر محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه الکامپ بازدید کردند.

سومین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ، جناب آقای حسین فرهیدزاده معاونت وزارت صمت و سرپرست سازمان حقوق مصرف کنندگان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران و همچنین جناب آقای اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل مهمان ما شدند.

دکتر امیر محمدزاده لاجوردی جانشین وزیر در امور ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، نیز مهمانان ما در چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بودند.

/wp-content/uploads/2023/06/111-e1688287390610.jpg

در آخرین روز نمایشگاه الکامپ نیز دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور، دکتر علی‌اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات و همچنین مهندس رضا باقری‌اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات، طی بازدید جامعی از غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل، در جریان آخرین محصولات و سرویس‌های دیجیتال ما قرار گرفتند.

 

معرفی محصولات و راهکارهای ارائه شده در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

راهکارهای سازمانی ایرانسل در این رویداد محصولات و سرویس‌های نوآورانه خود را ارائه کرد. در کنار این معرفی، کارگاه‌های متفاوتی نیز با محوریت فناوری برگزار شد. در ادامه به جزئیات هر کدام به‌صورت جداگانه می‌پردازیم:

• سرویس بی‌سیم واکه

/wp-content/uploads/2023/06/111111-e1688287517353.jpg

واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل یک بستر ارتباطی است که امکان برقراری تماس را تنها با فشردن یک دکمه (Push to Talk-PTT) برای افراد ایجاد می‌کند. در سیستم بی‌سیم واکه، افراد بدون‌نیاز به شماره‌گیری و از طریق بی‌سیم‌های دیجیتال می‌توانند با یکدیگر مکالمه صوتی یا چندرسانه‌ای (ویدئو، عکس و پیام متنی) برقرار کنند. برخی از مزایای این سرویس شامل:

  • برخورداری از مرکز کنترل کاربران با امکانات ویژه
  • امکان بهره‌گیری از GPS و رصد گروه‌های کاری بر روی نقشه آنلاین
  • عدم‌نیاز به ایجاد زیرساخت ارتباطی

 

  • موبایل سازمانی ایرانسل ‌

سرویس موبایل سازمانی یا MVPN محصولی است که بر بستر سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل ارائه می‌شود. با استفاده از این راهکار، شما می‌توانید با پرداخت مبلغی به‌عنوان آبونمان ماهیانه، از مکالمه رایگان و نامحدود میان پرسنل خود بهره‌مند شوید و تمامی امکانات تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه کارکنان ستاد، شعب و پیمانکاران خود فراهم آورید. برخی از ویژگی‌های سرویس موبایل سازمانی در ادامه آمده است:

  • امکان تفکیک تماس‌های کاری از تماس‌های شخصی کارکنان
  • امکان اعمال محدودیت در تماس با پیش‌شماره‌های خاص
  • امکان ایجاد گروه‌های مختلف از کارکنان و مدیریت تماس‌های بین گروهی
  • امکان افزودن سیم‌کارت‌های فعلی کارکنان به شبکه موبایل سازمانی

• سامانه مدیریت هوشمند ناوگان

/wp-content/uploads/2023/06/1111111-e1688288252970.jpg

سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، راهکاری جامع و یکپارچه است که از طریق آن می‌توان تمامی اطلاعات قابل اندازه‌گیری خودروها را جمع‌آوری و تحلیل کرد. این داده‌‌ها به مدیران کسب‌وکارها کمک می‌کند تا براساس دیتاهای واقعی و قابل اعتماد، تصمیمات بهتری بگیرند. این سامانه دارای ماژول‌های زیر است:

  • ماژول تحلیل رفتار راننده
  • سنجش آنلاین وزن بار
  • مدیریت سوخت مصرفی
  • مدیریت تعمیر و نگهداری خودرو
  • و…

 

  • سرویس VPN سازمانی

سرویسVPN  سازمانی ایرانسل، امکان تبادل اطلاعات در بستر یک کانال ارتباطی امن و بدون وابستگی به اینترنت را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این سرویس، ایجاد یک شبکه داخلی و اختصاصی، برای دسترسی کارکنان به داده­ها و اطلاعات سازمانی در هر لحظه و هر مکان است. راهکارهای سازمانی ایرانسل محصولات زیر را تحت عنوان سرویس VPN سازمانی، ارائه می‌کند:

  • سرویس شبکه امن همراه (APN)
  • سرویس شبکه امن همراه VPN Lite
  • سرویس شبکه امن همراه VPN+

 

  • سامانه خدمات امنیتی ایرانسل

سامانه خدمات امنیتی ایرانسل، یک پلتفرم «باگ بانتی» ایرانی است که برای هر سازمان داشبورد و پنل اختصاصی ایجاد می‌کند و با الگو گرفتن از نمونه‌های موفق خارج از کشور، به متخصصین امنیتی کشور این را امکان می‌دهد تا مشکلات امنیتی خدمات و محصولات سازمان‌های عضو در پلتفرم را شناسایی کنند. مهم‌ترین مزایای این سامانه به‌شرح زیر است:

  • شناسایی باگ‌های امنیتی سازمان‌ها در سه سطح بحرانی، خطرناک و متوسط
  • ارائه راهکار ایمن‌سازی نحوه برطرف‌سازی باگ شناسایی‌شده
  • تست مجدد باگ امنیتی به‌منظور اطمینان از رفع آن‌ها
  • ارائه خدمات مشاوره جهت ایمن‌سازی باگ‌های امنیتی
  • و…

• خدمات دیجیتال ایرانسل

/wp-content/uploads/2023/06/11111111111-e1688288302931.jpg

خدمات دیجیتال، بخش دیگری از محصولات کاربردی راهکارهای سازمانی ایرانسل است که در نمایشگاه الکامپ معرفی شدند. در مسیر توسعه و رشد کسب‌وکارها همزمان با تحول دیجیتال، ما محصولاتی را متناسـب با نیازهـای روز مخاطبان‌مان ارائـه دادیم.

سـه راهـکار دیجیتال داناپلاس، یلوادوایـز و یلوهـاب در دسته خدمات دیجیتال ما ارائه می‌شوند که هـر یـک از این محصولات دیجیتال، در زمینه‌ای خاص به کمک کسب‌وکار شما خواهند آمد.

سرویس داناپلاس، پلتفرمی برای برگزاری جلسات، کلاس‌ها و وبینارهای آنلاین است. یلوادوایز، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال را بهبود می‌بخشد و یلوهاب بازارگاهی آنلاین برای تبادل و خریدوفروش API است.

 

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه الکامپ با موضوعات گوناگون

/wp-content/uploads/2023/06/1111111111111111-e1688288364439.jpg

در طول حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در الکامپ، کارگاه‌های آموزشی متنوعی نیز با موضوعات متفاوت و جذابی برگزار شد. در این کلاس‌ها تلاش شد تا به نکات لازم برای ایجاد تحول دیجیتال و استفاده از جدیدترین فناوری‌ها در کسب‌وکارها، پرداخته شود. این کارگاه‌ها با موضوعات زیر برگزار شدند:

  • بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع
  • معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری
  • اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال
  • رویداد ایرانسل تاک با موضوع ( دلایل استقبال جهانی از فناوری PoC، نسل جدید بی‌سیم در کسب و کارها)

 

کلام آخر

اگر امکان حضور در این رویداد را نداشتید، برای آشنایی بیشتر با محصولات و پرسش سوالات تخصصی‌تر از کارشناسان راهکارهای سازمانی ایرانسل می‌توانید  از کد دستوری ستاره ۳ مربع (#۳*) استفاده کنید و تمام جزئیات موردنیاز خود را بر روی تلفن همراه خود دریافت کنید. ایمیل  EB@mtnirancell.irنیز همچنان راه ارتباطی ما با شما برای دریافت مشاوره و اطلاعات محصولات پابرجا است.

در پایان، از تمام کسب‌وکارهایی که علاقه‌مند به همکاری با راهکارهای سازمانی ایرانسل به‌عنوان نماینده فروش هستند، دعوت می‌کنیم تا با ثبت درخواست همکاری از طریق صفحه فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی  به ما بپیوندند.

4 1 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

رونمایی از سرویس خودروی متصل ایرانسل در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

سرویس خودروی متصل ایرانسل چگونه می‌تواند به صنایع مختلف در رسیدن به تحول دیجیتال کمک کند؟

بازدید: 2838

blog image

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران

راهکارهای سازمانی ایرانسل چگونه به تحول بانکداری دیجیتال کمک می‌کند؟

بازدید: 2753

blog image

۱۳۹۹/۰۲/۳۰

شبکه امن ایرانسل؛ صحن جدید مجلس شورای اسلامی

ارائه زیرساخت ارتباطی و شبکه امن اختصاصی برای مجلس شورای اسلامی

بازدید: 2658