فناوری‌های دیجیتال امکاناتی زیادی را برای افزایش کارایی و حس صمیمیت با مشتری فراهم می‌کنند. اما اگر کارمندان سازمان آمادگی لازم برای تغییر را نداشته باشند. تحول دیجیتال در سازمان شما ممکن است این نقص‌های مجموعه را بزرگ‌تر کند! اهمیت تحول‌ دیجیتال، کسب‌وکارها را وادار به‌صرف هزینه‌های زیادی در این راه می‌کند، اما گاهی اوقات این هزینه‌ها نتیجه نمی‌دهد؛ دلیل آن این است که شرکت‌ها به‌جای انجام کار سخت و نتیجه‌بخش به دنبال راهکارهای کپسولی و زودبازده هستند. در صورتی که باید ابتدا استراتژی تغییرات را با اهداف تجاری خود همسو کنند و سپس برای بالابردن دانش درون‌سازمانی خود تلاش کنند. آن‌ها باید به ترس‌های کارمندانشان  توجه کنند و دانش خود از تأثیر تغییرات بر تجربه مشتریان را افزایش دهند. در ادامه ۵ کلید مهم را که به بهبود فرآیند تحول دیجیتال در سازمان‌ها کمک می‌کند، مرور خواهیم کرد.