post image

تجربه آژانس تبلیغاتی کوشا و شرکت خودرو ۴۵ از سرویس یلوادوایز ایرانسل

چگونه سرویس یلوادوایز، بازاریابی دیجیتال آژانس تبلیغاتی کوشا و شرکت خودرو ۴۵ را بهبود بخشید؟


اینترنت و فضای مجازی امکانات فوق العاده‌ای برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اختیار  کسب‌وکار‌ها قرار می‌دهد، امکاناتی نظیر هدف‌گذاری دقیق مخاطبان و بررسی جامع دستاورد‌های تبلیغاتی. این امکانات سبب می‌شود تا کسب‌وکارها برای معرفی و افزایش درآمد خود به آن‌ها روی ‌آورند. ایرانسل با نگاه به این ظرفیت‌ها و امکانات سرویس یلوادوایز  خود را توسعه داده است.

Y’elloAdwise چیست؟

/wp-content/uploads/2022/06/33-e1656481404532.jpg

Yelloadwise  راهکار سازمانی و دیجیتالی نوین ایرانسل برای ارائه و اجرای هوشمندانه خدمات مختلف تبلیغاتی است. این پلتفرم با بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته دیجیتالی، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کمپین‌های مختلف تبلیغاتی خود را در فضای مجازی مدیریت کنند و علاوه بر انتخاب مؤثرترین شیوه تبلیغاتی جهت رساندن پیام خود به مخاطبان و جامعه هدف، عنوان تجاری و جایگاه شرکت یا کسب‌وکار خود را در بازار ارتقا دهند.

پلتفرم Y’elloAdwise به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا بودجه تبلیغاتی خود را با توجه به نیاز و محصولشان مدیریت کنند و برای ارتقا بیزینس خود یکی از روش‌های زیر را انتخاب کند:

  • هزینه به‌ازای کلیک (CPC)
  • هزینه به‌ازای دانلود (CPD)
  • هزینه به‌ازای نصب (CPI)
  • هزینه به‌ازای ثبت‌نام (CPA)
  • هزینه به‌ازای عضویت (CPS)
  • هزینه به‌ازای سفارش (CPO)

یلوادوایز این خدمات را در قالب تبلیغات بنر دیجیتال، پیامک، اولیت‌دهی در نتایج جست‌وجو، تبلیغات پری رول (Pre-Roll) و… ارائه می‌دهد که می‌تواند در راه رسیدن به هدف تعیین‌شده از اهرم‌های ایجاد انگیزه برای مخاطب، نظیر جایزه‌ خدمات ایرانسل استفاده کند.

به‌خاطر ویژگی‌های پلتفرم یلوادوایز می‌توان آن را ابزاری مناسب برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای آفلاین و آنلاین جهت پیشبرد اهداف تبلیغاتی دانست.

در این مقاله به تجربه کاربری دو مشتری این پلتفرم می‌پردازیم؛ نخست آژانس تبلیغاتی کوشا که طیف وسیعی از مشتریان با اهداف تبلیغاتی متفاوت را پوشش می‌دهد و دیگر، وب‌سایت خودرو ۴۵ که یک استارتاپ موفق در حوزه فروش خودرو است.

 بیشتر بخوانید:

صفر تا صد سامانه تبلیغات هوشمند یلوادوایز

آشنایی با آژانس تبلیغاتی کوشا

/wp-content/uploads/2022/06/3333-e1656481432487.png

آژانس تبلیغاتی کوشا یک برند نام‌آشنا در عرصه تبلیغات کشور به شمار می‌رود، کوشا یک آژانس تمام‌خدمت است که خدمات تبلیغات ATL ازجمله طرح‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی تلویزیونی، بیلبورد، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات ‌BTL  را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

آژانس تبلیغاتی کوشا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و تا کنون با برند‌های مطرح ایرانی و بین‌المللی با شعار خلق یک ارتباط همکاری داشته است.

دپارتمان دیجیتال مارکتینگ این آژانس، برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌هایی مختلف در فضای مجازی را برعهده دارد، بخشی از فعالیت‌های این دپارتمان، تدوین کمپین‌های کلیکی و نصب برای برندها و استارتاپ‌های کشور است؛ در ادامه به چالش‌های این آژانس در اجرای این دست از کمپین‌ها می‌پردازیم.

 

چالش آژانس تبلیغاتی کوشا در اجرای کمپین‌های دیجیتال

مشکلاتی که تحریم‌ها و هزینه بالای تبلیغات در پلتفرم‌های خارجی ایجاد کرده است، باعث شده تا این آژانس به دنبال جایگزین داخلی مؤثر برای این پلتفرم‌ها باشد تا با استفاده از آن‌ها اهداف تبلیغاتی خود را برآورده سازد.

جایگزین‌های داخلی این پلتفرم‌ها به دلیل ضعف در هدف‌گیری مخاطبان، لید(سرنخ) نسبتاً کم و بهینگی پایین عموماً نتیجه فوق‌العاده‌ای را برای کسب‌وکارها رقم نمی‌زنند، اما با این حال، در مقایسه با پلتفرم‌های خارجی همچنان از گزینه‌های روی میز به حساب می‌آیند.

آژانس تبلیغاتی کوشا باتوجه ‌به این معضلات، همواره در حال بررسی پلتفرم‌های مختلف برای استفاده در کمپین‌های دیجیتال خود است تا به این وسیله، بازخورد کمپین‌های موردنظر را بهبود بخشد. راهکار سازمانی یلوادوایز یکی از انتخاب‌های این آژانس برای اجرای کمپین‌های دیجیتال کلیکی محسوب می‌شود.

حل چالش‌ آژانس تبلیغاتی کوشا با استفاده از سرویس Y’elloAdwise

/wp-content/uploads/2022/06/333333-e1656481587599.png

ایرانسل به‌واسطه‌ی محصولات مختلف خود در فضای دیجیتال ظرفیت خوبی از مخاطبان ایرانی دارد، سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، لنز، چارخونه و سایر محصولات کاربرمحور ایرانسل فرصت بسیار مناسبی برای جذب مخاطب ایرانی در اختیار آژانس تبلیغاتی کوشا خود قرار می‌دهد.

واحد دیجیتال مارکتینگ کوشا پلتفرم یلوادوایز  را به‌علت بهینه‌بودن آن از نظر قیمت و کارایی یکی از گزینه‌های مهم خود  برای معرفی به مشتریان انتخاب کرده است.

میزان رضایتمندی آژانس تبلیغاتی کوشا از سامانه یلوادوایز    

آژانس تبلیغاتی کوشا، دلایل رضایت خود را از این پلتفرم Yelloadwise را موارد زیر اعلام کرده است:

  • شیوه‌های خدمات متنوع نظیر: CPC، CPD، CPI و…
  • لید مناسب با توجه ‌به قیمت
  • ظرفیت بالای مخاطبان محصولات کاربرمحور ایرانسل به‌ویژه سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و لنز

بیشتر بخوانید:

تجربه شرکت‌های«هوآوی»، «باسلام»، «کمدا» و «اتاقک» در استفاده از پلتفرم Y’elloAdwise

آشنایی با شرکت خودرو ۴۵

/wp-content/uploads/2022/06/3333333-1.jpg

خودرو۴۵ شرکتی فعال در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. متخصصان این شرکت، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک‌بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب خود به فروش می‌رسانند. این شرکت به‌عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع‌، امن‌ و شفاف‌ به انجام می‌رساند.

چالش شرکت خودرو ۴۵ در جذب کاربر

/wp-content/uploads/2022/06/3333333333-e1656481915568.png

جذب کاربر برای یک استارتاپ نظیر خودرو ۴۵ اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا بخش بزرگ کسب‌وکار خود را از طریق وب‌سایت به انجام می‌رساند. این شرکت باید برای کاربران وب‌سایت خود، انگیزه و اعتماد کافی برای طی‌کردن فرآیند دشوار فروش خودروی گران‌قیمت خود را ایجاد کند.

درنتیجه، برای این شرکت ظرفیت بالای تبلیغات پیامکی باتوجه‌به حجم خطوط تلفن همراه فعال، بسیار حائز اهمیت است، این شرکت پیش از آشنایی با سرویس یلو‌ادوایز ایرانسل، از سرویس‌های پیامک انبوه بدون هدف‌گذاری مخاطب، استفاده می‌کرد. این رویه نتایج محدودی درپی داشت و هزینه‌های بسیاری را به شرکت تحمیل می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

یلوادوایز، تجربه‌ای به‌یادماندنی برای کسب‌وکارهای سیگنال، سهم‌آشنا و نارین گیمز

 

حل چالش‌ تبلیغات پیامکی خودرو ۴۵ با استفاده از سرویس Y’elloAdwise

این استارتاپ با بهره‌گیری از پلتفرم یلوادوایز ایرانسل کمپین‌های پیامک انبوه خود را دقیق‌تر کرده و با استفاده از هدف‌گذاری دقیق برای بودجه تبلیغاتی خود و متمرکز‌کردن آن روی رفتار مناسب مخاطب با تارگت تبلیغاتی خود، نتیجه بهتری نسبت‌به گذشته به‌دست آورده و با هزینه کمتر کاربر هدف خود را جذب کرده است.

 

میزان رضایتمندی شرکت خودرو ۴۵ از سرویس یلوادوایز  

در گفت‌وگویی که با مدیر دیجیتال مارکتینگ این وب‌سایت داشتیم، دریافتیم که ایشان لید‌های دریافتی از پلتفرم یلوادوایز را بسیار باکیفیت می‌دانند و چشم‌انداز همکاری خود را با راهکار‌های سازمانی ایرانسل بلندمدت ترسیم  می‌کنند.

 

کلام آخر

آژانس تبلیغاتی کوشا با هدف افزایش تأثیر کمپین‌های تبلیغاتی از سرویس یلوادوایز استفاده کرده است. همچنین شرکت خودرو ۴۵ نیز برای افزایش کاربران وب‌سایت خود از این راهکار بهره گرفته است. درواقع می‌توان گفت که نقطه مشترک تجربه کاربری هر دو شرکت، لید مطلوب با قیمت مناسب بوده است.

اگر شما هم در کسب‌و‌کار خود با چالش‌هایی در زمینه تبلیغات هوشمند دیجیتال مواجه هستید، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سرویس یلو ادوایز در وب سایت ما مراجعه کنید یا برای دریافت مشاوره  به آدرس EB@mtnirancell.ir  ایمیل بزنید.

5 5 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تجربه شرکت بیمه سرمد در استفاده از شبکه امن همراه ایرانسل (APN)

راهکار شبکه امن همراه ایرانسل چگونه چالش‌های ارتباطی بیمه سرمد را حل کرد؟

بازدید: 29561

blog image

۱۳۹۹/۰۶/۲۶

حل چالش‌های گروه تولیدی عالیس با مدیریت هوشمند ناوگان ایرانسل

معرفی پروژه تجهیز ناوگان خودرویی گروه تولیدی عالیس

بازدید: 8389

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8208