• مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
ایرانسل
  • محصولات و راهکارهای سازمانی
    • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات اینترنت سازمانی
      • سرویس VPN سازمانی
    • خدمات سازمانی موبایل
      • سیم‌کارت سازمانی
      • موبایل سازمانی
      • تماس امن
      • واکه؛ سیستم بی‌سیمPTT
      • کد کوتاه دستوری(USSD)
      • پیامک انبوه
      • پیامک هدفمند
    • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • داناپلاس (ویدئو کنفرانس ابری)
      • مرکز تماس ابری (به زودی)
    • خدمات ابری
      • زیر ساخت ابری
    • اینترنت اشیا (IoT-M2M)
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • سرویس خودروی متصل
      • نظارت تصويری ابری (vSaaS) – بزودی
    • خدمات دیجیتال
      • کیف پول د‌‌یجیتال
      • پنل تبلیغات یلوادوایز
      • یلوهاب (Open API)
      • یلونام
  • فروشگاه
    • خرید مودم
      • مودم اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE)
      • مودم همراه 3G/4G/4.5G
      • مودم و بسته ترکیبی
    • خرید سیم کارت
      • سیم کارت اعتباری
      • سیم کارت دائمی
    • خرید بسته های اینترنت سازمانی
      • بسته اینترنت همراه
      • بسته اینترنت ثابت
    • آی پی ثابت
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت ثابت ( TD-LTE)
      • آی پی ثابت بر بستر اینترنت همراه FD
    • سرویس پایه مدیریت هوشمند ناوگان
    • پرداخت قبض سیم کارت دائمی
  • سامانه‌های سازمانی
    • ایرانسل من سازمانی
    • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
    • مدیریت هوشمند ناوگان
    • خدمات زیرساخت ابری
    • یلوادوایز
    • یلوهاب
  • پشتیبانی
    • ترابرد مشترکان سازمانی
    • مناطق تحت پوشش
    • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
    • نمایندگی
      • نمایندگان بازاریابی
      • فروشگاه‌ها و مراکز خدمات
      • فراخوان جذب نماینده فروش و بازاریابی
      • مراکز ارتباط با ایرانسل
    • پرسش‌های متداول
  • پایگاه دانش
    • اخبار و وبلاگ
    • رویدادهای آموزشی
    • گالری
  • درباره ما
    • معرفی واحد کسب‌و‌کار سازمانی
    • داستان موفقیت
    • کاتالوگ محصولات سازمانی
  • اخبار
  • بازارگاه ایرانسل
  • ترابرد به ایرانسل
  • مشترکان سازمانی
  • مشترکان شخصی
  • EN
En

    آخرین جستجوهای شما

    بیشترین جستجوهای کاربران

    ۰۸ خرداد ۱۴۰۰

    تجربه شرکت‌های«هوآوی»، «باسلام»، «کمدا» و «اتاقک» در استفاده از پلتفرم Y’elloAdwise

    Y’elloAdwise راهکار دیجیتال ایرانسل برای اجرای هوشمندانه خدمات مختلف تبلیغاتی است. این پلتفرم به کسب‌‌و‌کارها کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را مدیریت کنند و با انتخاب موثرترین شیوه تبلیغاتی، از رقبای خود پیشی بگیرند.

    در ادامه این مطلب با تجربیات تیم‌های «باسلام»، «هوآوی»، «کمدا» و «اتاقک» در استفاده از راهکار Y’elloAdwise  آشنا می‌شوید.

    تجربه «باسلام» در استفاده از سامانه یلوادوایز

    /wp-content/uploads/2021/05/y2-e1622271298598.jpg

    بازار اجتماعی آنلاین «باسلام» بستری برای فروش طیف وسیعی از محصولات و خدمات کسب‌و‌کارهای کوچک است. باسلام برای بیشتر دیده شدن به شکل هدفمند و رساندن صدای خود به گوش تعداد زیادی از مخاطبان،‌ از راهکار  Y’elloAdwise (خدمات تبلیغات هوشمند ایرانسل) استفاده کرده است.

    چه عاملی باعث شد «باسلام» پلتفرم تبلغات هوشمند یلوادوایز را انتخاب کند؟

    باسلام در چهار سال گذشته  از کانال SMS به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی استفاده کرده و تجربه خوبی از آن دارد. در حقیقت باسلام از روش تبلیغاتی پیامک‌ انبوه برای بازاریابی بازگشتی (Retention Marketing) استفاده می‌کرده ‌است.

    مدیر اجرایی تبلیغات باسلام از دلیل انتخاب  Y’elloAdwise این‌چنین می‌گوید:

    «هر زمان که از تبلیغات گسترده و هدفمند صحبت به میان می‌آمد، به چشم کانالی پرهزینه و ناکارآمد به آن نگاه می‌کردیم. تا اینکه از تجربه تیم اتاقک در استفاده از پلتفرم یلوادوایز باخبر شدیم. در نتیجه با تیم یلوادوایز ارتباط برقرار کردیم و متوجه شدیم که این سامانه در این فرآیند با هزینه کم و ریچ(Reach)  بالا تبلیغات پیامکی را به شکل هوشمند و هدفمند انجام می‌دهد و هزینه آن را بر اساس عملکرد مخاطب از جمله ثبت‌نام، دانلود و نصب نرم‌افزار  (مدل پرداختی CPA (Cost  Per Action)) دریافت می‌کند.

    توقع ما در استفاده از این کانال تبلیغاتی، کاهش هزینه CPA بود. به همین دلیل در کمپین ۱۱/۱۱ از آن استفاده کردیم و متوجه شدیم که به شدت کانال بهینه‌ای است. همین موضوع باعث شده که از آن زمان تاکنون به شکل مستمر از پلتفرم یلوادوایز استفاده ‌کنیم.»

     

    از دید باسلام، نقاط قوت و قابل بهبود یلوادوایز کدام‌اند؟

    هم‌اکنون باسلام از تمام ظرفیت روزانه یلوادوایز استفاده کرده و در هیچ کمپینی آن را حذف نکرده ‌است. مطابق با اظهارات مدیر اجرایی تبلیغات این شرکت،‌ میزان رضایت باسلام از کیفیت خروجی کمپین‌ها در یلوادوایز حدود ۹۹ درصد بوده و به لحاظ هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

    باسلام معتقد است پلتفرم یلوادوایز می‌تواند با فراهم کردن امکان بیدینگ (Bidding) و رقابت قیمتی و همچنین  افزایش سرعت فرآیند رزرواسیون و تعریف کمپین‌ها تاثیرگذاری بیشتری ایجاد کند.

    تیم باسلام بنا بر به تجربه موفقیت‌آمیز خود در استفاده از یلوادوایز و همچنین مقرون‌به‌صرفه بودن این راهکار،  آن را  به کسب‌وکارهای مختلف توصیه می‌کند.

    تجربه «هوآوی» در استفاده از سامانه یلوادوایز

    /wp-content/uploads/2021/05/y3-e1622270761813.jpg

    حتماً شرکت «هوآوی» (Huawei) را می‌شناسید. هوآوی از ارائه‌دهندگان زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولیدکننده دستگاه‌های هوشمند در جهان است.

    همکاری راهکارهای سازمانی ایرانسل با نمایندگی این شرکت در ایران زمانی آغاز شد که هوآوی تصمیم گرفت برای رساندن صدای برند خود به افراد بیشتر، کمپینی برگزار کند. خدمات تبلیغات هوشمند ایرانسل، یعنی یلوادوایز راهکاری بود که نظر این شرکت را به خود جلب کرد و وظیفه رساندن پیام هوآوی به مخاطبان را به عهده گرفت.

    یلوادوایز دو بستر جذب کاربر، یعنی پیامک و اپلیکیشن ایرانسل من  (MyIrancell)را در اختیار هوآوی قرار داد. از این‌رو، هوآوی توانست در جریان کمپین و به کمک این دو بستر، ترافیک بالا و باکیفیتی جذب کند و تا اندازه زیادی به هدف خود برسد.

    پیشنهاد هوآوی در راستای بهبود خدمات یلوادوایز، افزایش بسترهای جذب مخاطب دراین سامانه و همچنین امکان قیمت‌گذاری بر اساس جایگاه و رسانه نمایش دهنده است.

    تجربه «کمدا» در استفاده از سامانه یلوادوایز

    /wp-content/uploads/2021/05/y4-e1622270785655.jpg

    اپلیکیشن«کمدا» بستری برای خرید و فروش لباس، بدلیجات، کتاب و لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوص بانوان در ایران است. در کمدا کاربران می‌توانند صنایع دستی تولیدی یا لوازم اضافه خود را که نو مانده برای فروش بگذارند و اجناس کاربران دیگر را با ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

    در سال ۹۹ دست‌اندرکاران کمدا تصمیم گرفتند کنجکاوی جامعه هدف خود را درباره این اپلیکیشن برانگیزند تا افراد بیشتری به آن سر بزنند و از تخفیف‌های بالای آن استفاده کنند.در همین زمان بود که یلوادوایز، به کمک کمدا آمد تا کمپین «به کمد بقیه سرک بکش» را برگزار کند.اما در جریان کمپین چه اتفاقی افتاد؟

    • ۱۶ درصد از کاربرانی که روی پیامک ارسالی کلیک کرده بودند، اپلیکیشن را نصب کردند.
    • از مجموع ۲۰۰ هزار کلیک این کمپین در مدت ۱۵روز، ۳۰ هزار نصب به دست آمد.
    • بیش از ۷۰ درصد این نصب‌ها منجر به ثبت‌نام و ساختن پروفایل شد.

    این خروجی‌ها نشان داد که بخش‌بندی مشتریان بسیار دقیق انجام شده و نتیجه کمپین برای کمدا موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

    تجربه «اتاقک» در استفاده از سامانه یلوادوایز

    /wp-content/uploads/2021/05/y5-e1622270830189.jpg

    با گسترش دنیای دیجیتال، کسب‌وکارها بیش از پیش به اهمیت فعالیت در این فضا و حضوری پررنگ در آن پی ‌برده‌اند؛ نمونه‌ای از این کسب‌وکارها، «اتاقک» است.

    اتاقک، سامانه‌ای برای رزرو آنلاین ویلا و مراکز بوم‌گردی است که با استفاده از پلتفرم یلوادوایز  و برگزاری کمپین «همسفر من باش» در آبان ماه ۹۹، تبلیغات نمایشی و پیامکی خود را در نقاط مختلف کشور اجرا کرد.

    سامانه اتاقک تجربه خود در استفاده از پلتفرم یلوادوایز را با توجه به ویژگی‌هایی مانند حجم بالای نمایش، قیمت و نرخ تبدیل مناسب، موفقیت‌آمیز دانسته است.

     

    سخن پایانی

    سامانه یلوادوایز روش‌های متنوعی را برای تبلیغات در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. این پلتفرم به جامعه هدف گسترده‌ای دسترسی دارد و می‌تواند پیام کسب‌وکارها را به‌صورت هدفمند و هوشمندانه به گوش مخاطبان برساند.

    پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با خدمات این پلتفرم، به صفحه اختصاصی یلوادوایز مراجعه کنید. اگر شما هم در صنعت و کسب‌و‌کار خود به دنبال مسیرهای تبلیغاتی هدفمند و بهینه هستید می‌توانید از طریق آدرس EB@mtnirancell.ir  از ما مشاوره دریافت کنید.

    اخبار مرتبط
    چگونه «ارتباط هولوگرافیک» مرز بین دنیای مجازی و واقعی را از بین می‌برد؟
    چگونه «ارتباط هولوگرافیک» مرز بین دنیای مجازی و واقعی را از بین می‌برد؟
    ۳۱ تير ۱۴۰۴ . ۲:۳۸
    مشاهده بیشتر
    ۱۰ روند صنعت لجستیک که چشم‌انداز کسب‌وکارها را در سال ۲۰۲۵ تغییر می‌دهند!
    ۱۰ روند صنعت لجستیک که چشم‌انداز کسب‌وکارها را در سال ۲۰۲۵ تغییر می‌دهند!
    ۲۵ تير ۱۴۰۴ . ۱۲:۵۹
    مشاهده بیشتر
    فناوری RFID چیست و چه نقشی در آینده صنایع ایفا می‌کند؟
    فناوری RFID چیست و چه نقشی در آینده صنایع ایفا می‌کند؟
    ۲۴ تير ۱۴۰۴ . ۲:۰۳
    مشاهده بیشتر
    • محصولات و راهکارهای سازمانی
      • ارتباطات پرسرعت سازمانی
      • خدمات سازمانی موبایل
      • ارتباطات یکپارچه سازمانی
      • خدمات ابری
      • اینترنت اشیا
      • خدمات دیجیتال
    • فروشگاه
      • خرید مودم
      • خرید سیم ‌کارت
      • خرید ردیاب خودرو
    • سامانه‌های سازمانی
      • ایرانسل من سازمانی
      • نظارت و پشتیبانی راهکارهای سازمانی
      • مدیریت هوشمند ناوگان
      • یلوادوایز
    • پشتیبانی
      • ترابرد مشترکان سازمانی
      • مناطق تحت پوشش
      • تماس با پشتیبانی مشترکان شرکتی
      • نمایندگی
    • درباره ما
      • معرفی واحد کسب‌وکار سازمانی
      • داستان موفقیت
      • کاتالوگ محصولات سازمانی
    واحد پشتیبانی خدمات سازمانی

    ۷۱۴ از خطوط ایرانسل

    ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط

    خبرنامه

    ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران

    195