.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت سیم‌کارت و محصولات سازمانی چیست؟

درخواست بایستی از سوی یک سازمان و یا شرکت صورت گرفته و مدارک زیر، ارایه شوند:

  • تصویر آگهی تأسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
  • کد اقتصادی و شناسه ملی
  • آدرس و کد پستی سازمان
  • نامه رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت
  • اصل معرفی‌نامه فرد مراجعه‌کننده به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز (برای تهیه سیمکارت و مودم سازمانی)
  • تصویر کارت ملی نماینده شرکت (برای تهیه سیمکارت و مودم سازمانی)

نحوه درخواست سیم کارت و یا محصولات سازمانی چگونه است؟

برای خرید سیم کارت ویا محصولات های سازمانی، می توان فقط از طرق زیر اقدام کرد:

  • ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی EB@mtnirancell.ir
  • تکمیل کردن فرم درخواست در وبسایت سازمانی ایرانسل

آیا امکان خرید سیمکارت سازمانی در نمایندگی ها و یا دفاتر خدماتی ایرانسل وجود دارد؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد و درخواست سیمکارت سازمانی فقط از طریق دفاتر مرکزی تهران ، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان (که آدرس و شماره تماس آنها در وبسایت موجود می باشد) امکان پذیر است.

آیا امکان تبدیل سیم کارت های شخصی به سیم کارت های سازمانی و بلعکس وجود دارد ؟

امکان تبدیل سیم کارت های شخصی به سیم کارت های شرکتی وجود دارد اما امکان تبدیل سیمکارتهای سازمانی به شخصی در حال حاضر وجود ندارد.

نحوه درخواست تغییر مالکیت سیمکارتهای سازمانی چگونه است؟

برای تغییر مالکیت سیم کارتهای سازمانی، می توان مدارک زیر را به ایمیل سازمانی EB@mtnirancell.ir ارسال نمایید:

  • نامه درخواست شرکت مبنی بر انتقال سیم کارت های افراد مشخص به مالکیت شرکت
  • لیست سیم کارت ها
  • نامه رضایت اشخاص حقیقی با امضا و اثر انگشت مبنی بر رضایت کامل در تغییر مالکیت سیم کارتهای شخصی به شرکت.
  • تصویر کارت ملی مالک فعلی سیم کارت
  • تصویر کارت ملی نماینده شرکت خریدار
  • معرفی یک نفر نماینده شرکت بر رروی سربرگ
  • تکمیل فرم پیوست

پرداخت جهت خرید سیمکارت، محصولات و همچنین پرداخت صورت‌حساب‌های ماهیانه از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟

مشتریان سازمانی می توانند با دراختیار داشتن شماره حساب و شناسه پرداخت اعلام شده (در پیش فاکتور ویا قرارداد رسمی) با استفاده از طرق زیر اقدام به پرداخت نمایند:

  • پرداخت حضوری در بانک ملت
  • کارت به کارت از طریق خودپردازهای بانک ملت
  • حواله اینترنتی

از چه نوع سیم‌کارت‌هایی می‌توان در سرویس APN استفاده کرد؟

هر مشتری سازمانی می‌تواند از سیم‌کارت‌های از نوع دیتا یا عادی سازمانی در سرویسAPN استفاده نماید. اما توصیه ما سیم‌کارت‌های دائمی دیتاسازمانی برای استفاده در این سرویس می باشد زیرا سیم‌کارت‌های دائمی مشکل قطع شدن به علت نداشتن شارژ کافی را ندارند و همچنین امکان صدور قبض و گزارش میزان مصرف به صورت تجمیعی برای این نوع سیم‌کارت‌ها وجود دارد.

هزینه های سرویس APN شامل چه مواردی می باشند؟

هزینه استفاده از سرویس APN ایرانسل شامل هزینه اولیه راه اندازی و هزینه آبونمان ماهیانه به ازای پشتیبانی هر سیمکارت می باشد.

آیا امکان راه اندازی سرویسAPN به صورت آزمایشی وجود دارد؟

بله جهت استفاده یک درخواست کتبی با مضمون APN TEST به ایمیل EB@mtnirancell.ir ارسال نمائید. تا 48 ساعت مسئول اجرایی فروش شرکت ایرانسل با شما تماس میگیرند.

آیا امکان استفاده همزمان از اینترنت و شبکه APN اختصاصی روی یک سیم کارت وجود دارد؟

بله

آیا در سرویس APN نیز مانند سرویس VPN نصب مودم توسط ایرانسل انجام می شود؟

خیر در حال حاضر نصب وراه اندازی سرویس توسط خود مشترک انجام میشود. البته راهنمایی های لازم به مشتری ارائه می شود.

برای فراهم ساختن ارتباط بین سرور مشتری و سرور ایرانسل از چه مواردی میتوان بهره گرفت؟

اینترنت، اینترانت، فیبر،رادیو،E1

آیا در قرارداد سرویس APN ، بحث SLA هم مطرح شده؟

به قرارداد رجوع شود.

آیا امکان استفاده از سرویس در هر نقطه ای که شبکه ایرانسل دارای پوشش می باشد، وجود دارد؟

بله

درصورتی که ما تعدادی سیم کارت از قبل داشته باشیم آیا میتوانیم از همان سیم کارت ها برای سرویس APN استفاده کنیم یا حتما باید سیم کارت جدید تهیه شود؟

بله، از همان سیمکارت ها نیز می توان استفاده کرد. البته باید طی یک نامه رسمی بر روی سربرگ شرکت لیست شماره های مورد نظر به ایرانسل جهت فعالسازی ابلاغ شود.

آیا امکان ارائه سرویس های دیگر مانند Voice و SMS روی سیم کارت های APN وجود دارد?

بله. مگر به درخواست مشتری که می توان این سرویس ها را حذف کرد.

آیا امکان مدیریت سیم کارت ها از طریق یک پنل متمرکز وجود دارد؟

بله

آیا برای استفاده از شبکه 4G در سرویس APN فقط تعویض سیم کارت کافی است یا باید تنظیمات خاصی توسط ایرانسل انجام شود؟

o علاوه بر تعویض سیم کارت تنظیمات خاصی نیز باید در شبکه ایرانسل انجام شود. حهت دریافت راهنمایی با شماره تلفن 09377140000 تماس حاصل فرمائید.

این سرویس چگونه هزینه های مکالمه درون گروهی سازمانها را کاهش می دهد؟

این تخفیف به دوشیوه برای سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل استفاده است:

  • اشتراک ماهیانه: دراین مدل سازمان‌ها براساس تعدد نفرات و حجم مصرف، هزینه اشتراک ثابت ماهیانه به ازای هر فرد پرداخت می کنند و براساس آن امکان مکالمه نامحدود بین افراد سازمان برای آن‌ها فراهم می‌گردد.

آیا امکان افزودن،حذف شماره جهت فعال‌سازی و یا غیرفعال‌سازی سرویس برای برخی از شماره‌ها وجود دارد؟

بله، برای افزودن شماره لازم است لیست شماره‌های مورد نظر را همراه با درخواست رسمی شرکت به ایمیل EBS@mtnirancell.ir اعلام نمایید. برای حذف شماره نیز لازم است با رویه‌ای مشابه، به حذف شماره اقدام شود.

برای فعالسازی سرویس پرداخت پیشرفته صورتحساب چه اقدامانی باید انجام شود؟

نماینده شرکت می تواند با ارتباط با بخش فروش سازمانی ایرانسل و تکمیل فرم فعالسازی سرویس شارژ پیشرفته موارد زیر را در اختیار بخش ایرانسل قرار دهد:

  • نام گروه های مختلف به همراه مدیر تک تک گروه ها.
  • تعیین لیست شماره تلفن هایی که این سرویس لازم است بر روی آنها فعال گردد
  • تعریف سیاست دریافت اعلان های پیامکی حد اعتبار
  • تعریف سیاست های پرداخت اتوماتیک برای گروه ها، حساب ها و سرویس ها
  • تعریف آستانه های مشخص برای پرداخت خودکار
  • تعیین مدیر پرونده جهت انجام امور پرداخت پیشرفته

هزینه راه اندازی سامانه MSDP چگونه محاسبه خواهد شد؟

هزینه ای برای راه اندازی سامانه گرفته نمیشود و در صورت تمدید قرارداد می توان به صورت مادام العمر از این سامانه استفاده کرد.

خرید شارژ یا اعتبار برای ارسال SMS به چه صورت است؟

با ارسال درخواست رسمی به ایمیل EB@mtnirancell.ir و دریافت پیش فاکتور اقدام به پرداخت صورتحساب با یکی از روش های پرداخت کنید. با اعلام صورتحساب پرداختی به ایمیل ذکرشده افزایش اعتبار در سامانه MSDP شما انجام خواهد شد.

آیا با این سامانه می توان به شماره های غیر ایرانسلی نیز SMS فرستاد؟

خیر – در سامانه فقط امکان ارسال به شماره های ایرانسل وجود دارد

آّیا برای استفاده از این سامانه به نرم افزار خاصی که روی کامپیوتر نصب شود و یا سخت افزار جانبی خاصی نیاز داریم؟

خیر . صرفا یک دسترسی به اینترنت نیاز می باشد که با وارد شدن به آدرس اینترنتی سامانه خود می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

نحوه محاسبه قیمت کدهای دستوری USSD به چه صورت است؟

هر کد دستوری به مدت یک سال با توجه به قرارداد دوجانبه به شرکت یا سازمان اجاره داده می شود. قیمت کدهای دستوری براساس تعداد تراکنش برثانیه TPS درخواستی و نوع شماره کد محاسبه خواهد شد.

نحوه انتخاب کد دستوری به چه صورت می باشد؟

سازمانها یا شرکتها می توانند کد دستوری مورد نظر خود را در در نامه رسمی ممهور به آدرس EB@mtnirancell.ir ارسال نمایند. در صورتیکه کد مورد نظر شامل کدهای شبای بانکها و یا کدهای رزرو دیگر سازمانها نباشد، کد دستوری به رزور سازمان یا شرکت مربوطه در خواهد آمد.

نحوه فعالسازی سرویس تبلیغات بر بستر تلفن همراه چگونه می باشد؟

هر کد دستوری به مدت یک سال با توجه به قرارداد دوجانبه به شرکت یا سازمان اجاره داده می شود. قیمت کدهای دستوری براساس تعداد تراکنش برثانیه TPS درخواستی و نوع شماره کد محاسبه خواهد شد.

نحوه انتخاب کد دستوری به چه صورت می باشد؟

سازمانها یا شرکتها می توانند کد دستوری مورد نظر خود را در در نامه رسمی ممهور به آدرس EB@mtnirancell.ir ارسال نمایند. در صورتیکه کد مورد نظر شامل کدهای شبای بانکها و یا کدهای رزرو دیگر سازمانها نباشد، می توان کد دستوری را برای شما رزرو کرد.

آیا امکان استفاده از آی پی استاتیک برای سیم کارت فراهم می باشد؟

استفاده از آی پی استاتیک روی سیم کارتهای TD- LTE و همچنین سیم کارتهایی که دارای سرویس APN هستند مقدور می باشد
(شایان ذکر است این IP بصورت IP) Public معتبر اینترنتی) نمی باشد.)

آیا امکان استفاده از آی پی استاتیک برای وایمکس فراهم است؟

بله. درصورتیکه وایمکس دارای مالکیت حقوقی باشد می توان سرویس آی پی استاتیک را روی آن فعال کرد.