post image

کاربردهای سرویس vpn سازمانی ایرانسل، کسب‌وکار نوپای خود را رونق دهید!

مزایای کلیدی استفاده از کاربردهای سرویس VPN سازمانی در کسب‌و‌کارهای کوچک


در دنیای امروز که به‌طور فزآینده‌ای به اینترنت وابسته است، تامین امنیت داده‌ها برای هر کسب‌وکاری، صرف‌نظر از اندازه آن، حیاتی است. بااین‌حال، کسب‌وکارهای کوچک اغلب در اولویت‌بندی و اهمیت دادن به امنیت داده‌ها کوتاهی می‌کنند و این امر آن‌ها را در معرض خطر بیشتری برای حملات سایبری قرار می‌دهد.

/wp-content/uploads/2024/06/12-e1717937826579.jpg

این‌گونه می‌توان گفت که حفظ امنیت داده‌های یک کسب‌و‌کار کوچک ضروری است. چراکه از دست دادن اطلاعات با ارزش کسب‌وکار شما یا به خطر افتادن اطلاعات مشتریان می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد و یک حرکت اشتباه می‌تواند منجر به خارج شدن کسب‌وکار شما از بازار رقابت شود.

در همین راستا، در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید با یک سرمایه‌گذاری کوچک و با استفاده از کاربردهای سرویس VPN سازمانی، از داده‌های آنلاین خود به‌صورت ایمن نگهداری کنید.

سرویس VPN سازمانی چیست؟

سرویس VPN سازمانی یک راه‌حل امنیتی آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد تا از راه دور به داده‌ها، برنامه‌ها و منابع محرمانه خود به‌صورت ایمن وصل شوید و دسترسی داشته باشید. همچنین این سرویس یک شبکه اشتراکی واحد ایجاد می‌کند که شما و کارمندان‌تان می‌توانید از مکان‌های مختلف به آن متصل شوید.

سرویس وی‌پی‌ان سازمانی، دقیقا مشابه یک VPN معمولی، تونلی مجازی و رمزگذاری شده برای ترافیک آنلاین شما ایجاد می‌کند و آدرس IP واقعی شما را پنهان می‌کند، به این معنی که هیچ‌کس نمی‌تواند داده‌های شما را رهگیری کند یا فعالیت آنلاین شما را حتی در صورت استفاده از Wi-Fi عمومی ردیابی کند.

اگر شما نیز کسب‌وکار کوچکی دارید و می‌خواهید از داده‌های حساس خود محافظت کنید، بهتر است به‌دنبال استفاده از راهکارهای ایمنی مانند شبکه امن همراه یا سرویس VPN سازمانی ایرانسل باشید که برای رفع نیازهای امنیتی آنلاین هر شرکتی، بزرگ یا کوچک، ساخته شده است.

چرا کسب‌وکارهای کوچک باید از کاربردهای سرویس VPN سازمانی استفاده کنند؟

/wp-content/uploads/2024/06/1212-e1717937873973.jpg

کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از رمزگذاری و محافظتی که یک سرویس VPN سازمانی ارائه می‌دهد بهره‌مند شوند. چراکه آن‌ها نیز با چالش‌های امنیت سایبری مشابه با شرکت‌های بزرگ روبه‌رو هستند، اما تفاوت این است که آن‌ها اغلب از دفاع سایبری ضعیف‌تر، دانش کمتر در مورد تهدیدات و منابع کمتری برای تقویت امنیت سایبری خود برخوردار هستند که همین مسائل آن‌ها را به هدف آسانی برای هکرها تبدیل می‌کند.

در ادامه به بررسی دلایلی که کسب‌وکارها را به‌سمت استفاده از سرویس VPN سازمانی سوق می‌دهد می‌پردازیم. اگر هریک از موارد زیر در مورد کسب‌وکار کوچک شما نیز صدق می‌کند، باید فوراً استفاده از سرویس VPN سازمانی و کاربردهای آن را در نظر بگیرید:

  • استفاده از دفتر کار موقت: فرض کنید یک فریلنسر هستید که از کافه کار می‌کنید و برای کاهش هزینه‌ها درحال استفاده از شبکه Wi-Fi موجود هستید! از همین رو، به‌دلیل امنیت پایین شبکه‌های Wi-Fi عمومی بهتر است ترافیک آنلاین خود را با یک سرویسی همچون سرویس VPN سازمانی ایمن کنید.
  • دورکاری کارمندان: داشتن کارمندانی در نقاط مختلف کشور یا حتی جهان یکی از عوامل مهمی است که می‌تواند کسب‌وکارهای کوچک را از نظر امنیت سایبری در معرض خطر قرار دهد. در واقع انتقال داده به‌صورت آنلاین درحالی که به شبکه‌های مختلف متصل هستید و از هیچ سپر امنیتی و حفاظتی‌ای استفاده نمی‌کنید، ممکن است منجر به حملات سایبری و نقض داده شود.

گفتنی است که سرویس VPN سازمانی ایرانسل تهدیدات ذکر شده در بالا را به حداقل می‌رساند. به این صورت که با رمزگذاری داده‌ها، ترافیک آنلاین شما را از جاسوسان و مجرمان سایبری که در شبکه‌های عمومی کمین کرده‌اند و آماده رهگیری اطلاعات شما هستند محافظت می‌کند و به اعضای تیم شما اجازه می‌دهد تا از راه دور به شبکه داخلی شرکت شما متصل شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای جامع آشنایی با سرویس VPN سازمانی و چگونگی کارکرد آن

 

سرویس VPN سازمانی چه کاربردهایی برای کسب‌وکارهای کوچک دارد؟

اگر می‌خواهید از داده‌ها و مشتریان خود محافظت کرده و از تهدیدات امنیتی که منجر به فلج شدن کسب‌وکار شما می‌شوند اجتناب کنید، باید بگوییم که بهره‌مندی از سرویس VPN سازمانی برای کسب‌وکار کوچک شما یک ضرورت  محسوب می‌شود. در ادامه دلایل اصلی برای اینکه چرا باید استفاده از سرویس VPN سازمانی و کاربردهای آن را در نظر بگیرید آورده شده است:

• محافظت در برابر جرایم سایبری

/wp-content/uploads/2024/06/121212-e1717937952371.jpg

طبق گفته پلتفرم تحقیقات بازار Statista، جرایم سایبری در سال ۲۰۲۳ خطر اصلی برای کسب‌و‌کارهای کوچک در سطح جهان است. چراکه برای هکرها، دسترسی به سیستم‌های کامپیوتری و شبکه‌های بدون محافظ کاری آسان است. ازاین‌رو یک سرویس VPN سازمانی که رمزگذاری قوی‌ای را برای اطلاعاتی که از طریق اینترنت ارسال می‌کنید ارائه می‌دهد، یکی از راه‌های جلوگیری از هک و محافظت از کسب‌وکار شما در برابر نقض داده است.

  • دسترسی امن از راه دور

یکی از کاربردهای سرویس VPN سازمانی این است که در بستری قابل اعتماد، دسترسی امن به شبکه داخلی شرکت را از راه دور و به‌صورت آنلاین فراهم می‌کند. در این صورت اگر کارمندان شما از مکان‌های مختلف، حتی کشورهای مختلف کار می‌کنند یا به‌صورت مداوم درحال سفر هستند، بهره‌مندی از سرویس VPN سازمانی برای کسب‌وکار شما ضروری است. این سرویس به‌طور یکپارچه با پلتفرم‌های کسب‌وکار شما ادغام می‌شود و از تمام دستگاه‌های متصل به شبکه، مانند رایانه، لپ‌تاپ، تبلت و تلفن محافظت می‌کند.

  • دسترسی آسان به محتوایی با محدودیت جغرافیایی

اگر شما یا اعضای تیم‌تان به خارج از کشور سفر کنید، ممکن است اتصال به همان منابع آنلاین که به‌صورت روزانه به آن‌ها متصل می‌شوید، دشوار یا غیرممکن باشد. برخی از کشورها در آسیا و خاورمیانه دسترسی به برخی از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های محبوب را محدود می‌کنند که این امر می‌تواند عملیات تجاری شما و تیم‌تان را مختل کند. از این‌رو سرویس VPN سازمانی لذت اتصالی بدون محدودیت را برای شما فراهم می‌کند.

  • گشت‌وگذار امن برای مشتریان

اگر کسب‌وکار شما یک نقطه اتصال Wi-Fi برای مشتریان ارائه می‌دهد، لازم است تا از محافظت داده‌های مشتریان خود اطمینان حاصل کنید. استفاده از سرویس VPN سازمانی یکی از بهترین راه‌ها برای ایمن‌سازی داده‌های مشتریان برای کسب‌وکارهای کوچک است. چراکه یک سرویس VPN سازمانی ترافیک داده‌های کاربر را از طریق یک تونل رمزگذاری شده هدایت می‌کند و از آن در مقابل جاسوسان و مزاحمان محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نکات کلیدی در رابطه با امنیت داده در کسب ‌و کارهای دیجیتال!

 

کلام آخر

در انتها می‌توان گفت که کاربردهای سرویس VPN سازمانی، موضوعاتی هستند که می‌توانند به‌طور قابل ‌توجهی امنیت دیجیتال کسب‌وکار کوچک شما را افزایش دهند. ما در راهکارهای سازمانی ایرانسل معتقدیم که سرویس VPN سازمانی و سرویس‌های شبکه امن همراه، با داشتن یکی از قوی‌ترین رمزگذاری‌ها، تمرکز بر تجربه کاربری (UX)، قیمت عالی و امکان اتصال تعداد نامحدودی از دستگاه ها تحت یک حساب کاربری، تمام نیازهای امنیتی شبکه‌های داخلی شما را مرتفع می‌کنند.

اگر شما هم دغدغه‌ی مشابهی با آنچه که در این مقاله به آن اشاره شد دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سرویس VPN سازمانی ایرانسل و خدمات زیرمجموعه آن مانند سرویس شبکه امن همراه (APN)، سرویس شبکه امن همراه VPN Lite و سرویس شبکه امن همراه VPN+، متناسب با نیازهای کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید.

برای دریافت اطلاعات کامل هر راهکار، کد دستوری ستاره سه مربع (#۳*) را با خطوط ایرانسلی شماره‌گیری کنید یا از طریق ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

منبع:

https://nordvpn.com/blog/vpn-benefits-to-small-business/

0 0 امتیاز دهنده

نظرات و پیشنهادات

Subscribe
Notify of
 
0 نظر ثبت شده است
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

blog image

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تجربه شرکت بیمه سرمد در استفاده از شبکه امن همراه ایرانسل (APN)

راهکار شبکه امن همراه ایرانسل چگونه چالش‌های ارتباطی بیمه سرمد را حل کرد؟

بازدید: 30417

blog image

۱۳۹۶/۰۳/۲۳

شبکه امن همراه (APN) چیست؟

با شبکه امن همراه (APN) می‌توانید از امنیت اطلاعات و ارتباطات خود مطمئن باشید.

بازدید: 27362

blog image

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

تجربه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در استفاده از راهکارهای سازمانی ایرانسل

موبایل سازمانی و شبکه امن همراه ایرانسل چگونه باعث بهبود فرآیندهای فروشگاه افق کوروش شده است؟

بازدید: 8630