سیم‌کارت سازمانی

بدون شک کارمندان هر سازمان، به برقراری ارتباط مقرون‌به‌صرفه و دسترسی یکپارچه به برنامه‌های کاربردی کسب‌وکار خود نیاز دارند. برقرای تماس­­‌های متعدد کاری از طریق سیم‌­کارت­‌های شخصی، هزینه هنگفتی برای اعضای سازمان­ به همراه دارد. راهکارهای سازمای ایرانسل به‌­عنوان ارائه‌­دهنده بهترین سیمکارت سازمانی، راهکاری نوین برای رشد و ارتقای ارتباطات داخلی و خارجی موسسات و شرکت‌ها در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد.

امروزه بسیاری از سازمان­‌ها و موسسات تجاری، سیم­‌کارت و سرویس موبایل سازمانی ایرانسل را برای بهبود ارتباطات سازمانی خود تهیه می­‌کنند. با استفاده از سیم­‌کارت سازمانی ایرانسل، اعضای هر کسب‌وکاری می­‌توانند در هر لحظه و هر مکان، ارتباطات درون سازمانی خود را مدیریت کنند.

 

معرفی سیم‌­کارت سازمانی ایرانسل

یکی از اصلی‌­ترین و مفید­ترین محصولات راهکار­های سازمانی ایرانسل برای بهبود ارتباطات درون‌سازمانی، سیم‌کارت سازمانی است. سیم‌کارت‌های سازمانی در قالب دیتاسیم و سیم‌کارت عادی در انواع دائمی و اعتباری به موسسات و شرکت‌ها ارائه می‌شود.

سیم­‌کارت­‌های سازمانی علاوه‌­بر کاهش هزینه‌ها و مدیریت بهتر ارتباطات، به کسب‌وکار شما کمک می‌کنند تا درگاه‌های ارتباطی شما با مشتریان و تامین‌کنندگان، برای همیشه تحت مالکیت خودتان باشد.

خدمات متعددی بر بستر سیم­‌کارت سازمانی ایرانسل قابل ارائه هستند. از جمله‌ی این خدمات می‌توان به سرویس موبایل سازمانی، پرداخت پیشرفته صورتحساب  و سرویسVPN  سازمانی اشاره کرد.

از دیگر خدمات ارائه شده بر بستر سیم‌­کارت سازمانی ایرانسل، سرویس کنفرانس تلفنی است. با استفاده از راهکار کنفرانس تلفنی، مکالمه‌ی چند نفر (بدون محدودیت تعداد) به‌صورت هم‌زمان امکان‌پذیر خواهد بود. این راهکار بدون نیاز به تنظیمات، نصب برنامه و پرداخت هزینه‌های ماهانه، برای مشترکین سازمانی قابل استفاده است.

ویژگی‌ها و مزایا‌ی سیم‌­کارت سازمانی

سیم­‌کارت سازمانی که توسط راهکارهای سازمانی ایرانسل ارائه می‌شود، ویژگی‌ها و مزایایی دارد که ازجمله مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم تعریف انقضا برای سیم‌کارت‌های سازمانی
  • عرضه سیم‌کارت‌ها با قیمت‌های ترجیحی و تحت مالکیت سازمان
  • امکان تعریف بسته‌های سازمانی مختلف در غالب دیتا و مکالمه (بسته‌های مکالمه برای سیم‌کارت‌هایی که سرویس موبایل سازمانی  بر روی آن‌ها فعال است، قابل استفاده نیست. )
  • پوشش سراسری به وسعت جغرافیای ایران
  • مرکز تماس اختصاصی مشترکین سازمانی ۷۱۴ و برخورداری از پشتیبانی ۲۴ /۷
  • ارائه خدمات مدیریت حساب اینترنتی با قابلیت مدیریت سیم‌کارت‌ها به‌صورت گروهی و فردی، از طریق سامانه ایرانسل من سازمانی

پرسش‌های متداول;

  • تفاوت سیم‌کارت شخصی و سیم‌کارت سازمانی ایرانسل چست؟

    سیم­‌کارت سازمانی، امکانات و قابلیت‌­های بیشتری نسبت به سیم­‌ارت­های شخصی ایرانسل دارد. در این بخش برخی از مهم­‌ترین تفاوت‌های آن‌ها را ذکر می‌کنیم تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.سیم‌­کارت‌های سازمانی یا تجاری، با امور سازمانی کاملا مطابقت دارند و جهت رفع نیازهای ارتباطی کسب‌وکارها برنامه‌­ریزی و طراحی شده‌­اند. با استفاده از سیم­‌کارت­های سازمانی ایرانسل، شرکت‌ها دیگر نیازی به تلفن­‌های رومیزی و خطوط مخابراتی نخواهند داشت.در واقع سازمان­‌ها با استفاده از این سرویس می­‌توانند شماره­هایی با رنج مشخص را به کارمندان خود اختصاص دهند و از تمام امکانات تلفن داخلی رومیزی نیز بهره‌­مند شوند. پس تعجبی ندارد که به این نوع سیم­‌کارت، سیم‌کارت سازمانی یا تجاری می­‌گویند.

  • نحوه پرداخت و مدیریت سیم‌کارت سازمانی ایرانسل چگونه است؟

    مدیران کسب‌وکارها با استفاده از برنامه «ایرانسل من سازمانی» می­توانند نسبت به مدیریت و کنترل مواردی چون جزئیات دریافت و پرداخت صورتحساب­ها و همچنین کنترل میزان مصرف بسته­های سیم‌کارت­های سازمانی اقدام کنند.

با استفاده از سیم­‌کارت سازمانی ایرانسل، مدیریت و کاهش هزینه‌­های ارتباطات سازمانی امکان­‌پذیر می­‌شود. از این‌­رو استفاده از این سرویس به تمام کسب­‌و­کار­های کوچک و بزرگ توصیه می­‌شود. ارائه بهترین خدمات سازمانی و پشتیبانی قوی ایرانسل در ارائه‌ی خدمات، این اپراتور را به انتخاب اول مدیران کسب‌وکارها برای تهیه محصولات سازمانی تبديل کرده است.

اگر شما نیز مدیر یک سازمان یا صاحب یک کسب­‌و­کار هستید، جهت ثبت­‌نام سیم­‌کارت سازمانی ایرانسل، به فروشگاه اینترنتی محصولات سازمانی ایرانسل مراجعه کنید. چنانچه قصد خرید بیش از ۵۰ سیم‌­کارت سازمانی را دارید، می‌توانید اطلاعات خود را در فرم رو‌به‌رو ثبت کنید یا از طریق ایمیل EB@mtnirancell.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

داستان موفقیت;

پرسش‌های تکمیلی;

  • برای دریافت سیم­‌کارت سازمانی، درخواست شما باید از سوی یک سازمان یا شرکت صورت گرفته و مدارک زیر، ارائه شوند:

    • تصویر آگهی تأسیس در روزنامه‌ی رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
    • کد اقتصادی و شناسه‌ی ملی
    • آدرس و کدپستی سازمان
    • نامه‌ی رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت
    • اصل معرفی‌نامه‌ی فرد مراجعه‌کننده به‌عنوان نماینده‌ی تام‌الاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز (برای تهیه‌ی سیم‌کارت و مودم سازمانی)
    • تصویر کارت ملی نماینده‌ی شرکت (برای تهیه‌ی سیم‌کارت و مودم سازمانی)
  • برای خرید سیم‌­کارت دائمی یا سیم­‌کارت‌های اعتباری، مشتریان سازمانی فقط از طرق زیر می­‌توانند اقدام کنند:

    • ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی EB@mtnirancell.ir
    • تکمیل کردن فرم درخواست در وب‌سایت سازمانی ایرانسل
  • در حال حاضر این امکان وجود ندارد و درخواست سیم‌کارت سازمانی فقط از طریق دفاتر مرکزی تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان (که آدرس و شماره‌ی تماس آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل موجود است) امکان‌پذیر است.